Tästä ei (jostain syystä) kerrotakaan uutisissa.
Uutinen tullut ulos 14.10.2024 (Daily Mail):
Otsikko:
Drone swarms targeting US military bases are operated by 'mother ship' UFO, claims top Pentagon official
Linkki:
https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-13958541/ufo-mother-ship-military-bases-drone-swarms-pentagon.html
Armeijan drone-jammerit eivät vaikuttaneet ollenkaan näihin lentäviin laitteisiin.
Joulukuussa 2023 17 yönä peräkkäin UFOja Langleyn tukikohdassa
4
279
Vastaukset 4
- Anonyymi
Asiasta on tullut niin paljon keskustelua ja ihmettelyä että Pentagon joutui vastaamaan tähän nyt virallisesti.
Virallinen raportti kerrotaan tällä videolla Pentagonin edustajan toimesta, joka vastailee toimittajien kysymyksiin. Raportointi alkaa noin 30 sekunnin kohdalta:
"The Pentagon responds UAP sightings over military bases."
https://www.youtube.com/watch?v=9jYR16E-ya0
Yhteenvetona voi sanoa että edustaja kertoo, että Langley tukikohdan päällä lensi monena yönä peräkkäin lentolaitteita joiden määrä vaihteli, mutta koska ne eivät osoittaneet mitään aggressiivisuutta, niitä kohti ei ammuttu, vaikka olivatkin sotilastukikohdan yläpuolella luvatta.- Anonyymi
Yleinen perusasioihin kuuluva sääntö on että jos jotain tuntematonta leijuu aktiivisen armeijan tukikohdan yllä niin se oletetaan ja ammutaan alas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleinen perusasioihin kuuluva sääntö on että jos jotain tuntematonta leijuu aktiivisen armeijan tukikohdan yllä niin se oletetaan ja ammutaan alas.
KORJAUS: Siis "oletetaan vihamieliseksi ja ammutaan alas".
- Anonyymi
Juu ei ole vltiollinen toimija. Eihän suomessakaan olleet ne vesitornikeissit virallisesti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398