Asumistuki. Miten helv tissä maksetaan asumistukea henkilölle joka mukan asuu kiuruvedellä mutta asuu kuitenkin kuopiossa.
Asumistuki
24
841
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mullekkin maksetaan suurta asumistukea kuopioon vaikka asun omakotitalossa kiuruveden korvessa,häh häh hää!
- Anonyymi
Elä ota ennee. Kela maksaa asumistuet vakituiseen osoitteeseen. Eiköhän nuo muutenkin avoliitoissa asu siellä sun täällä. Pahimmat pummit juuri nämä yh:t jotka nostaa elatus-toimeentulo-asumistuet ja monella asuu avokki nurkissa.
- Anonyymi
Ei mikään ihme, niitä on monenlaista kieroa..Täytyis ottaa käytäntö että käydään tarkistuskäynneillä ennenkaikkea elatusmaksujensuhteen, kun niitä osotetietoja voi olla paikoissa joissa ei ole edes asuntoa
- Anonyymi
Entäs jos käy kylässä. Mitenkäs tarkistaa.
- Anonyymi
Kyllä näitä kieroja luikureita on moniakin. Joillakin tuntuu olevan periaate että itse ei tarvitse ottaa vastuuta omasta elämästä, aina jonkun muun pitää olla maksaja/elättäjä. Kelalle vaan ilmoitusta näistä, kalliiks tulee yhteiskunnalle nämä huijarit.
- Anonyymi
hassua että voi saada asumistukea sillä itse tienaan vaan 600€ kk mutta yksiö on oma.
eli rikas olen ilmeisesti kun 20 neliön kerrostaloluukku katsotaan rikkaudeksi. taidan myydä sen tonnilla ja muuttaa vuokralle.- Anonyymi
tiedän tapauksen kun eräs osti itselleen yksiön säästääkseen asumismenoissa jotta vuokraa ei tarvitse maksaa,vain vastikkeet yms. mutta sarastuttuaan hän jäi pienelle eläkkeelle eikä saanut asumistukea kun asunto oli oma.hän joutui myymään asuntonsa ja menemään vuokralle niin sai täydet tuet ja edut.
älä siis hanki asuntoa jos olet sairas tai työtön vaan ole vuokralla niin edut juoksee. - Anonyymi
Pienituloisenkin on maksettava yhtiövastike ja vesi- ja sähkömaksut.
Ja syödäkin pitäisi.
Niin ikään täytyy voida pukeutua sään mukaan.
Tiukkaa voi tehdä, jos tienaa vain 600 euroa bruttona.
Ja nettonakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedän tapauksen kun eräs osti itselleen yksiön säästääkseen asumismenoissa jotta vuokraa ei tarvitse maksaa,vain vastikkeet yms. mutta sarastuttuaan hän jäi pienelle eläkkeelle eikä saanut asumistukea kun asunto oli oma.hän joutui myymään asuntonsa ja menemään vuokralle niin sai täydet tuet ja edut.
älä siis hanki asuntoa jos olet sairas tai työtön vaan ole vuokralla niin edut juoksee.Et saa asumistukea ennekuin olet käyttänyt myynnistä saadut rahat,kela tietää kyllä kaiken. Lykkyä tykö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et saa asumistukea ennekuin olet käyttänyt myynnistä saadut rahat,kela tietää kyllä kaiken. Lykkyä tykö.
Ei niitä myynnistä saatuja voittoja kannata pankkiin tallettaa kun häijy kelan sossutantta tutkii pankkitilisi.
Käteismaksu ja rahat omaan talteen piiloon ja asumistuki juoksee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä myynnistä saatuja voittoja kannata pankkiin tallettaa kun häijy kelan sossutantta tutkii pankkitilisi.
Käteismaksu ja rahat omaan talteen piiloon ja asumistuki juoksee.Juuri näin. Rahat paperina jemmoihin.
- Anonyymi
Mikä järki on elättää suomen- venäläisiä suomalaisten Kelarahoilla ?
Lähettäkää Putiinin vakoojat pois
pois
pois
pois- Anonyymi
Onko pelko, että sinun tuet tippuu?
- Anonyymi
Uli uli.
- Anonyymi
Entäs jos vähä antaa rahasta?
- Anonyymi
minä olen elänyt omillani sillain että ostan sen mihin varaa ja omilla ,en ainakaan asumis tai sossutuilla jos ei sairaseläkettä lasketa näihin joille itse en valitettavasti pysty enää välttämään kun sairastuin.
ei ole mersua,eikä rahaa mutta maksetussa kämpässä kuitenkin. - Anonyymi
Tähän on tultu, kun tukia on maksettu liian hepposin perustein. Kaikki tuet vaan pois, ja uudelleen katsoa missä muodossa tukija jaetaan,ruoka jakeluna vai miten.. Vuosikymmeniä sitten on pariskunnat eronneet ja muuttaneet nimellisesti eri osottesen, ja vetäneet tukia.Pitäneet kahta osotetta ja asuneet saman katon alla entiseen tapaansa. Tälläkin kylällä on aivan tunnettu pariskunta joka on tehnyt aikoinaan tätä peliä vuosikaudet.Taisivat opettaa myös jälkeläisensä samaan peliin. Tukien maksu lopetettava, ja jokainen elättämään jälkeläisensä. Kuten rehelliset ihmiset ovat tehneet ja tekee.
- Anonyymi
On montakin pariskuntaa ihan tiedossa jotka näin elävät.
- Anonyymi
600 euroo kuntoutustukea ja sitä kesti 5 vuotta kun sairastui.ilman mitään asumistukia kelasta tai sossusta kun kämppän olin itse ostanut. pärjäsin kyllä.
- Anonyymi
sen jälkeen eläkettä pukkas ja nyt mersu hankinnassa.
- Anonyymi
Jotenkin on elämänasenne vinossa,
kun nuoresta pitäen laskeskelee,
minkä verran saa erilaisia tukia sen sijaan,
että menisi töihin ja laskeskelisi, miten työtuloilla pärjää.- Anonyymi
Näin on kuten totesit kirjoituksessasi..Täytyy oppi tulla vanhemmilta mistä he muuten olisi sitä päähänsä saaneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on kuten totesit kirjoituksessasi..Täytyy oppi tulla vanhemmilta mistä he muuten olisi sitä päähänsä saaneet.
Niin kyllähän se elämisen malli yleensä tulee sieltä missä on kasvanut ja elänyt.
- Anonyymi
Kämpässä asuu paperittomia ja sen kamuja ja maksaa vuokran pimeästi oikealle vuokralaiselle, samalla asunnon oikea haltija saa asumistukea ja on sossun asiakas.
Itse asuu naisystävänsä asunnossa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004746949- 262521
- 2192498
- 1431791
- 1141708
- 741123
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41115Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601113Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1381032Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62930