juu ootte tyhmiä

eläinten vastustaja

siis mitä te saatanan tyhmät eläin aktivistit mitä teet te jos susi tulee ja tappaa teidän koiran tai kavarinne ja näätte sen?... te varmaan meette silittään sitä ja annatte ruokaa hyvä susi ei sulle saa tehä mitää pahaa



täs olis syitä minkä takia susia sais hävittää ettei ne ole vaaraksi ihmisille:

Susien ihmisille aiheuttamat vauriot ovat koti- ja karjaeläimien tappamista – jo ilmaisu "susi lammaskatraassa", joka tarkoittaa välitöntä uhkaa koti pihassa.. jos susi oppii käymään ruokailees ihmistän ilmoilla se pitää lopettaa koska se on uhka ihmiselle...

19

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rääy joka palstlla

      jos susi tulis niin mä syöttäsin sut sille heti kun ensin pieksäisin sut. sä oot niin turha jätkä ettei toista oo noilta mielipiteiltäs

      • mee ittees

        sye ittes..se se vastaa hauskaa olis oikein "eläin rääkkäystä"


      • Jarkko
        mee ittees kirjoitti:

        sye ittes..se se vastaa hauskaa olis oikein "eläin rääkkäystä"

        Se on nyt yks ja sama ku ei nää kaupunkilais "eläin suojelijat" tiedä tästä susi ongelmasta yhtään mitään. Meidänkin kylältä (pohjois-hämettä) on susi vienyt 10 koiraa vuoden sisällä.. Ja kaikki talojen pihasta. Myös päiväs aikaan. Mutta minkäs teet kun "eläintensuojelijat" ei tajua todellista tilannetta..


      • minä_92

        olin YKKÖSELLÄ haista saatanan viherpiipero pitkä paska.Mun kimppuun hyökkäs susi kun olin kävelemässä kouluun aamulla.Se repi oiken jalan reiden niin että piti amputoida.Sama juttu kyljessä sinne iski bakteeri joste saan kärsiä vieläkin.


    • Nimetön

      Pitäähän niitten susienkin saada jostaki ruokaa.. Mieluummin vois niille syöttää tuommosia paskahousuja jotka yrittää mehästää niitä vesipyssyllä..

      • kedrg

        viherpiipertäjät on susien ruokaa. te ette tajuu ongelmaa kun ette itse asu maalla. susi tappaa pelkästä halusta eikä välttämättä syödäkseen. siinähän sitte ootte paskat housuissa ku niitä rupee likkuu asutus keskuksissa. ja mitä eläinsuojelua on se että minkit päästetää vapaaks. ne tappaa saalistusvietin takia eikä pelkästää syödäksee.kanalintukannat vähenee ja sorsien pesät tuhotaan. sanon vaa että viherpiipertäjät haistakoo pitkän paskan.kun ei asioista ymmärretä niin turha niistä on tulla puhumaa. te ootte samanlaisia paskahousuja kun tän maan sivarit.


    • usvakettu

      On teillä penikoilla elämää.

      Ja itse allekirjoittanut, ´Eläinten vastustaja´, saisi suksia kuuseen ja miettiä siellä ihan rauhassa mistä siinä metsästyksessä on kyse. Tule takaisin kun olet valaistunut, ja älynnyt ettei suinkaan eläinten vastustamisesta.

      Me metsästäjät olemme luonnonsuojelijoita ja yleensä eläinystäviä. Onko hienompaa tunnetta kuin levähtää erätulilla oma koira jaloissa maaten?

      • amatsoni

        metsästäjät luonnonsuojelijoita? hah hah, mitä suojelua tappamisessa on? esim hirvet aiheuttaa vähemmän tuhoja ku ihmiset, jos pointtis oli vaikkapa hirvien tekemät taimikkotuhot. en oo ikinä kuullu että hirvet tuhoais esim vanhat aarniometsät, toisin ku lyhytnäköset ihmiset...


      • Eränkävijä
        amatsoni kirjoitti:

        metsästäjät luonnonsuojelijoita? hah hah, mitä suojelua tappamisessa on? esim hirvet aiheuttaa vähemmän tuhoja ku ihmiset, jos pointtis oli vaikkapa hirvien tekemät taimikkotuhot. en oo ikinä kuullu että hirvet tuhoais esim vanhat aarniometsät, toisin ku lyhytnäköset ihmiset...

        Moikka Amatson!
        Kerrohan minulle miten sinä suojelet luontoa ja miten paljon aikaasi kulutat luonnossa. Minkälainen suhde sinulla on luontoon ja mitä sieltä haet / löydät.


      • amatsoni
        Eränkävijä kirjoitti:

        Moikka Amatson!
        Kerrohan minulle miten sinä suojelet luontoa ja miten paljon aikaasi kulutat luonnossa. Minkälainen suhde sinulla on luontoon ja mitä sieltä haet / löydät.

        luontoa valinnoillani, vaikkapa pesuaineiden ja paperien valinnalla. en käytä autoa, suosin kaikessa ekologisia menetelmiä. asun jos ei nyt ihan maalla niin aika lähellä, kuljen metsissä lasteni kanssa ja opetan heidät kunnioittamaan luontoa ja pitämään meitä osana sitä. tarkistan tuotteiden alkuperän jotta ne olisivat luontoa säästäviä, kierrätän, vältän uuden ostamista. elämme melko askeettisesti nykypäivän mittapuun mukaan, mutta koen että olemme silloin lähempänä luontoa ja omaa alkuperäämme. luonto tarjoaa kauneimmat elämykset, lintujen muutot, hiihtoretket hangilla, jäniksen jäljet lumessa. sanoisin että luonnossa liikkuminen ilman että sitä vahingoittaa on hyvin antoisaa ja rauhoittavaa. siksi en tajuakaan mitä luonnonystävää siinä on että luontokappaleita tapetaan?


      • Joule
        amatsoni kirjoitti:

        luontoa valinnoillani, vaikkapa pesuaineiden ja paperien valinnalla. en käytä autoa, suosin kaikessa ekologisia menetelmiä. asun jos ei nyt ihan maalla niin aika lähellä, kuljen metsissä lasteni kanssa ja opetan heidät kunnioittamaan luontoa ja pitämään meitä osana sitä. tarkistan tuotteiden alkuperän jotta ne olisivat luontoa säästäviä, kierrätän, vältän uuden ostamista. elämme melko askeettisesti nykypäivän mittapuun mukaan, mutta koen että olemme silloin lähempänä luontoa ja omaa alkuperäämme. luonto tarjoaa kauneimmat elämykset, lintujen muutot, hiihtoretket hangilla, jäniksen jäljet lumessa. sanoisin että luonnossa liikkuminen ilman että sitä vahingoittaa on hyvin antoisaa ja rauhoittavaa. siksi en tajuakaan mitä luonnonystävää siinä on että luontokappaleita tapetaan?

        Sinulla on todella hienot arvot, pidä ne tuollaisina, mutta katso metsästystä myös toiselta kantilta. Jos asiaa ajattelee vain suppeasti tappamisena, ei voi silloin nähdä kovin laaja-alaisesti metsästyksen olemusta. Mietitäänpä asiaa siten, että jos kaikki ihmiset metsästäisivät ja hakisivat lihansa metsästä, niin tällöinhän sillä olisi suora vaikutus tehomaatalouteen. Eli emme tarvitsisi sikaloita / broileri kanaloita ym farmeja kuormittamaan vesistöjä, jotka jo niin kovasti muutenkin kärsivät rehevöitymisestä. Eli kiteytettynä: Kun metsästän, boikotoin suoraan tehomaataloutta ja näin ollen omalta osaltani suojelen luontoa. En syö sian- enkä kananlihaa.
        P.S Itsellänikin on lapsia joiden kanssa kuljen metsässä kertoen ja näyttäen heille luonnon monimuotoisuutta. Keräämme sienet ja marjat ja samalla kerron heille miten kestävän käytön periaatteella me voimme myös korjata sitä metsän toista satoa, eli riistaa.


      • usvakettu
        Joule kirjoitti:

        Sinulla on todella hienot arvot, pidä ne tuollaisina, mutta katso metsästystä myös toiselta kantilta. Jos asiaa ajattelee vain suppeasti tappamisena, ei voi silloin nähdä kovin laaja-alaisesti metsästyksen olemusta. Mietitäänpä asiaa siten, että jos kaikki ihmiset metsästäisivät ja hakisivat lihansa metsästä, niin tällöinhän sillä olisi suora vaikutus tehomaatalouteen. Eli emme tarvitsisi sikaloita / broileri kanaloita ym farmeja kuormittamaan vesistöjä, jotka jo niin kovasti muutenkin kärsivät rehevöitymisestä. Eli kiteytettynä: Kun metsästän, boikotoin suoraan tehomaataloutta ja näin ollen omalta osaltani suojelen luontoa. En syö sian- enkä kananlihaa.
        P.S Itsellänikin on lapsia joiden kanssa kuljen metsässä kertoen ja näyttäen heille luonnon monimuotoisuutta. Keräämme sienet ja marjat ja samalla kerron heille miten kestävän käytön periaatteella me voimme myös korjata sitä metsän toista satoa, eli riistaa.

        Tätä juuri ajoin takaa. Metsästäjät kyllä puuttuvat luonnon kiertokulkuun, mutta eivät he muuta tai vahingoita sitä! Mielestäni elämäntapani ovat hyvinkin ekologiset - vältän kasvatetun lihan syömistä ja kierrätän, mutta sitä en ymmärrä, miksi en hakisi metsästä lihaa siinä missä kasvejakin. Kaikki se on vain samaa, kiertävää materiaa. Ja kun ei metsästä vain tappaakseen, eivät eläimetkään joudu kärsimään.


    • mizty

      Kyllä ihmisen pitäisi niin viisas laji olla että asialle keksittäisiin joku toinen vaihtoehto kun se että kaikki sudet listittäisiin koko suomen alueelta. Miten olisi että koiria ei jätettäisi yksin pihalle? Rakennettaisiin tilava häkki missä koira voi olla rauhassa mutta ei liian ahtaalla? Karja ehkä on vähän vaikeampi tapaus mutta on sentään tapoja säästää koirat.

      • usvakettu

        Eihän siinä olisi edes järkeä... Eikä se millään tapaa vastaa metsästyksen periaatteita.


    • Sudet<33

      Haha! Oon sen, joka kirjoitti nimimerkillä "Nimetön", ainan samaa mieltä xD myös samaa mieltä olen "amatsoni", "mizty" kanssa ;) kyllähän susien jostain tarvitsee ruokaa saada, ja totta: miksi niille _EI_ voi rakentaa vain häkkiä, vaan jättää ne pihalle niin että saa edistää oikein kunnolla susien pahaa mainetta..??! Susi on yksi lempieläimistäni, niin helvetin kauniita! ;3

    • tero M- Alavus

      Salametsästäjä kitisee.

      Todennäköisesti joku Alavudella/Virroilla elävä persuvajakki, joka ei ole saanut pesää edes äidiltään.

      Vedä itsesi kiikkuun, kouluttamaton moukka ja pistä hirvikiväärisi suuhun ja paina liipasimesta. Susi saisi syödä sut, mutta eihän tollasta p'skaa viitsi kukaan edes pistää suuhunsa, kun maistutkin niin sonnalta.

      Kaltaisesi vajakit ovat parasta nykyhuumoria Suomessa, käveleviä vitsejä kaikki :D :D Et ole sutta tai petoeläintä koskaan edes nähnyt, reppana. Joten mene sinne Pohjanmaallesi tanssilavalle, ota lapinleuku mukaan ja pistä kanssavammaistesi kanssa puukkohipat pystyyn, junttiääliö! :D

      Ja jätä eläimet rauhaan, p*skahousu. Luonto kostaa niille, jotka luontoa turmelevat ja eläimet ovat täysin syyttömiä omiin kehitysvammoihisi, vajakki.

      • kktrpekf54kro

        Lukekaapa tämä tero M:n sepustus, niin huomaatta mitä on täyrellinen kusipäisyys! Takaan, notta jos vähä ravistelis, nii hölskettä ei kuuluusi!! Oikiasta elämästä mitää tiätämätöön luuseri joka ei luannosta ja siälä vallittevista olosuhteesta tiärä senkää vertaa, ku sika pohojantähärestä!


      • Sinä siis sait

        pesää äidiltäsi ?
        No, se selittää kyllä paljon.


    • kaaheeta

      Minun kavereista on kuollut 2 liikenteessä ja vakavasti loukkaantunut yksi työtapaturmassa. Oman käden kautta kuollut 3 ja sairauksiin 2.
      Eipä paljon sudet pelota vaikka susirajan tihemmällä puolen asustellaan.
      Mikä hätänä vauhkoilija?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe