Mua kusetettiin.Ostin MB Viton ja vasta ajan päästä paljastui,että se onkin rellun koneella.Myyjä ei sanonut mitään.Ongelmia oli jnk verran kuten sen ad-blue tunnistimen kanssa.Päätin sitten myydä auton eikä sekään ollut helppoa.Miksi moista, mielestäni tärkeää asiaa ei kerrota ostotilanteessa?
Vähän sama kuin ostaisi ferrarin kuplan koneella.....
Vito rellun koneella
8
586
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi yleensä ostit ruostuvan romun, se renaultin moottori on sen paras osa.
- Anonyymi
Heikko avaus ja provo samassa lauseessa.
- Anonyymi
Kuplan saa Porschen koneella vai toisin päin?
- Anonyymi
Täällä on tiuahaan moitittu Mersun valintoja siten, ettei siihen ikäänkuin "hyväksyttäisi" mitään rellun pieniä moottoreita.
Kyllä MB sen on testannut.
Katsoin huvikseni käytettyinä myytäviä 200CDI-malleja.
Olivat ajaneet niillä 4 - 500.000 km ja myyvät niitä kovaan hintaan eteenpäin.
Missään en ole kuullut, että niistä ennenaikaisesti hajoaisi joku osa. - Anonyymi
Mikä vika Rellun koneessa on? Autot ovat täynnä muiden moottoreita ja muiden tekemiä osia ja on aina ollut.
- Anonyymi
Renault tekee vahvoja moottoreita.
- Anonyymi
Taloudellinen diesel raksuttaa mukavasti, ilman pdf pönttöä.🧑🔧
- Anonyymi
Ite ajanu 114cdi vitolla ja täys paska koko auto, huono ergonomia ja vikoja yhtä paljon kun 907 sprinterissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752