Uusi kaahari

Anonyymi-ap

Vielä ei ole edellisestä nuoren hengen vaatineesta onnettomuudesta kulunut kuin tovi ja uusi "Vatanen" ilmaantunut katukuvaan.
Luppalakki väärinpäin aina nortti huulessa kaahataan ympäri kylää ,ei käytetä vilkkua eikä huomiota jalankulkijoita sen enempää.
Vihuntien varrella ilmeisesti myös asuu tämä Volvo nuori jolla autokoulu todennäköisesti vielä käymättä.
Nyt vanhemmat enemmän huomiota mitä jälkikasvunne touhuavat ,ettei taas käy huonosti.

14

3130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleensä historia toistaa itseään.

      • Anonyymi

        .,......


    • Anonyymi

      Olisiko antaa tuntomerkkejä vähän enemmän. Tai omaa puhelinnumeroa olen kiinnostunut asiasta.

    • Anonyymi

      Minkävärinen auto, merkkiä ei tarvitse kertoa.

      • Anonyymi

        Sininen tuo näkyi olevan.
        Lisävaloja keula täynnä.


    • Anonyymi

      Teini mallin takatuuppari?

    • Anonyymi

      Eikö tämmöisestä asiasta kannattais mennä sanoo suoraan nuorelle kun asia ei varmaa paljoa muutu kun täällä vaan valitetaan.

    • Anonyymi

      Sitten teini lisää vaan kaasua, kun ajosta huomautetaan, niin ne yleensä reagoi.

    • Anonyymi

      Ootas kun tulee liukasta ja pimeetä, kyl siinä takagummi sutkuttaa.

    • Anonyymi

      Tämä on vaan luonnon kierokulkua, osa porukasta karsiutuu luonnollisena poistumana tyhmyyksiensä takia.

    • Anonyymi

      Mistä huhut perustuu täällä? Ja saisko edes nuoren nimen esille?

    • Anonyymi

      julkinen menoerä on lisääntynyt huumeiden käytön vuoksi j aniiden hoidot, ei vanhuksilta eikä edes työikäisiltä oteta edes verikoketa muuten kun leikkauksiin mennesssä, mutta näiltä huumehörhöiltä otetaan laajat verenkuvat ja niiden ottaminen maksavat satasia yhdeltä kerralta, olen laskuja nähnyt,
      Näiltä elämänsä ja vielä läheistensä elämän pilaajat jotka itse vapaaehtoisesti vetävät huumeita ja yhteiskunta maksaa näiden hoidot
      Mutta vanhuksien hoitoon ei ole varaa jotka tehneet elämänsä töitä ja maksaneet veronsa ja eläneet nuhteettomasti mutta nämä' hörhöt saavat apuja monista pisteistä Kankaanpäässä, avoimet ovet auki ja apuja saa.
      mutta ikäihminen jos vaivoissa ja soittaa päivystykseen niin sieltä sanotaan että älä tänne tuu , täällä täyttä, soita ambulanssi ja mene satasairaalaan. sitten kun soittaa hätänueroon , sieltä soittta ambulanssiväki oletko varma että tarvit autonja kyytin. tämä tapahtui ,uutama päivä sitteen ja kyseinen vaivainen todettiin heti tarvitsevan leikkauksen , eli erittäin paha tilanne, ja nyt tarkkailussa tarviiko ehkä leikata uudellaan.
      Tässä tämä nykyajan tärkeysjärjestys, nykyajan hyvinvointivaltiossa.
      juuri tuli ilmi tämäuutisissa tämä nykyajan kullannuppujen elämän tyyli, velttoilua, ei mitään velvollisuuksia , vain kaikenlainen pahan tekeminen , rikkominen, rötöstely, öiset hurjistelut , onetttomuuksia ja ruumiita ja mömmöä naamaan. Ei mitään omaatuntoa vääryyksien tekemisistä, ja kalliiksi tulleista järjettömistä tekosista, ei toisista välittämistä ja vastuuntuntoa. PUHUTAAN ETTÄ SE ON SAIRAS JOKA OTTAA HUUMEITA MUTTA MINÄ PIDÄN SITÄ SELKÄRANGATTOMUUTENA JA vastuun välttämisenä.

    • Anonyymi

      Nyt näyttää sutivan mersutkin.

    • Anonyymi

      Sen verran liukasta että jopa niissäkin teho riittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe