Huomenta täältä Kuopiosta ! Teilläkin siellä Oulussa on kotikatu 365:den kerrostalo ja yhtiön kotipaikkakin siellä niin te varmaan tiedätte mikä yhtiön rahoitusasema on tällä hetkellä ?
Meillehän rakennettiin samalla konseptilla suuri kerrostalo vastaanottoineen, palveluineen ja kuntosaleineen ja huonon kysynnän vuoksi rakennuksen "jalkaosa" jäi keskeneräiseksi. Siihen tehtiin väliaikainen vesikatto ja ikkunoihin ja oviin vanerit odottamaan kysynnän vilkastumista.
Sille asuntotornilla joka on valmis kysynnän ollessa heikkoa ,yhtiö laittoi myymättömiä asuntoja vuokralle mikä tietenkin laskee tulevaisuuden myyntihintaa koska asunnot ovat sitten käytettynä.
Muutamia kuukausia sitten yhtiö laski kaikkien myymättömien hintaa 20000€ vaudittaakseen menekkiä.
Lienee syytä mainita että täällä on muutenkin paljon uusia myymättömiä asuntoja niin kuin varmaankin siellä Oulussa.
Kuinka siellä teillä on pärjännyt asuntomarkkinoilla kotikatu 365 ja onko yhtiön omistajilla velat hallinnassa ?
Kotikatu 365 taseen kestävyys
3
128
Vastaukset
- Anonyymi
Taustalla on Cor Group niminen yhtiö, jonka päätoimiala on terveysbisnes eli lääkäriasemia, kuntoutus ja hoivapalveluita (Coronaria) eli rahaa on.
Tarkistin Etuovesta ja Oulussa ei näytä olevan yhtään myymätöntä asuntoa eli kaupaksi ovat käyneet.
Itse vierastan tuota yhteisöllisyyttä pakkotuputettuna, mutta toiset tykkää. - Anonyymi
Tyypillistä lestameininkiä.
- Anonyymi
Tämän päivän kauppalehdessä oli juttu srv:stä ja yleisemminkin rakennusalasta jossa kerrottiin että suomessa on myynnissä uusia asuntoja 4000-5000 kpl.
Suuret rakennusyhtiöt karttavat viimeiseen asti suoria euromääräisiä alennuksia vaan mieluummin antavat kylkiäisiä tai sitten esim. yhtiövastikkeita maksavat tietyn ajan.
Tuo Kuopion kohteen 20000€ euron alennus asunnon hinnasta on poikkeuksillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984