Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

Anonyymi-ap

Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Varsinkaan, jos sanotaan vielä suoraan, ettei ole kiinnostunut ja elättelin silti toiveita tai ehkä ennemmin harhakuvia, että olit kuitenkin ihastunut.

Ihmettelit varmaan (tai sitten et), että minkä kohtauksen sain. Syytin sua, vaikka itsessä se vika oikeasti oli ja halusin vaan tehdä lopun niistä sekavista ja raastavista tunteista.

En ole enää pakkomielteisesti ihastunut, mutta taidat silti jäädä elämäni suurimmaksi ihastukseksi.

35

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakkomielle jatkuu koska kirjoitat yhä.

      • Anonyymi

        Anna toisen kirjoittaa, jos se häntä auttaa.


      • Anonyymi

        Kirjoittaja on selkeästi käsitellyt asiaa pitkään ja pitkälle ja nämä jälkisanat ovat enää häntiä.
        - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja on selkeästi käsitellyt asiaa pitkään ja pitkälle ja nämä jälkisanat ovat enää häntiä.
        - sivusta

        Kiitos, näinhän se on 😊


      • Anonyymi

        Niin, siltä tämä nyt ihan havainnoimalla näyttää, että palstaguben narratiivit saa jatkoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna toisen kirjoittaa, jos se häntä auttaa.

        Anna sinäki jo olla tämän teennäisen holhoamisen, maalitat jotakuta vähän muka hienostuneemmin miehen tekstien taakse🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna sinäki jo olla tämän teennäisen holhoamisen, maalitat jotakuta vähän muka hienostuneemmin miehen tekstien taakse🥱

        Itse asiassa tämä toinen tapa on raivostuttavampaa luettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa tämä toinen tapa on raivostuttavampaa luettavaa.

        Ellei kyseessä ole jopa jonkun itseriittoisen omahyväiset kuvitelmat ihailiasta🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellei kyseessä ole jopa jonkun itseriittoisen omahyväiset kuvitelmat ihailiasta🤭

        Aika kaukaa haettu. Ihan omasta tilanteesta kerroin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kaukaa haettu. Ihan omasta tilanteesta kerroin.

        Joo kuhan Ap summasin ihmisten psykologisia syitä uskoa tähän miehen tunnetajunnanvirtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, näinhän se on 😊

        Peukkua sulle jatkoon, olet voinut kohdata vain ihmisen, jolla oli rakkauden pelkoa, joka esti teidän lähentymisen? Kaikki ei uskalla ja voi olla myös, ettei pitänyt itseään riittävänä sinulle? Harmi, jollette päässeet puheisiin toistenne kanssa? Olisi voinut avata lukkoja, joita toisilla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peukkua sulle jatkoon, olet voinut kohdata vain ihmisen, jolla oli rakkauden pelkoa, joka esti teidän lähentymisen? Kaikki ei uskalla ja voi olla myös, ettei pitänyt itseään riittävänä sinulle? Harmi, jollette päässeet puheisiin toistenne kanssa? Olisi voinut avata lukkoja, joita toisilla on?

        Aika itsevarma tyyppi tuntui olevan ja lopuksi vaikutti siltä, että ei haluaisi edes keskustella mun kanssa yhtään mistään, mutta vastasi vain, koska on ystävällinen. Joten tuskin siis. Hyvää jatkoa sulle myös.


    • Anonyymi

      Järki tässä menee on mennyt. Pakkotyö ainut joka auttaa.

    • Anonyymi

      Ja hulluksi tullut. Vieläkö tämä piti kokea kun vanha jo on.

      • Anonyymi

        Se on tervettä

        Jos itekin tervehtyy samalla


      • Anonyymi

        On kuule ihan oma syysi, että et viihti laittaa päänuppiasi kuntoon.
        Minä en ole sinua varten en voi alkaa mihinkään kanssasi, koska koen hyvin epämiellyttävänä monet tapahtuneet asiat. Pakkomielteestäsi sinä tuskin pääset irti koskaan, olethan hyvin sairas mies Terveisin Ei pakkomiellettä kehenkään kanssaihmiseen itselläni ole.


    • Anonyymi

      Se tunteiden heittely on todella vaikeaa. Itsekin menin eräästä naisesta aivan sekaisin ja vaikka nykyään on jo järki päässä, niin hän pysyy kyllä sydämessä lämpimänä tunteena ja toteutumattomana unelmana. Taisin jopa nähdä hänet nyt viikonloppuna, mutten uskaltanut katsoa niin tarkasti, vaikka hän oli vain muutamien metrien päässä.

      • Anonyymi

        Mitä teille sitten tapahtui?


      • Anonyymi

        No minä ihmettelinkin että miksi olit aivan kuin et olisi huomannut minua, vaikka ihan satavarma olin siitä että huomasit. Muutaman metrin päässä olit, mutta se oli kyllä toissa viikonloppuna, että meneeköhän kuitenkin ohi.. ajattelin sitten vain että ehkä pelkäsit jos jo katseesta tai tervehtimisestä seuraa jotain turhaa draamaa :) että tulen juttusillesi, vaikka et enää haluaisi. Tunteesi olet kyllä kertonut minulle ihan suoraan silloin aikoinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teille sitten tapahtui?

        Välit menivät kokonaan. Sillä ei ole lopulta väliä, koska hän ei pidä minusta, enkä halua häiritä häntä enää irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä teille sitten tapahtui?

        Oli muuta ohjelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minä ihmettelinkin että miksi olit aivan kuin et olisi huomannut minua, vaikka ihan satavarma olin siitä että huomasit. Muutaman metrin päässä olit, mutta se oli kyllä toissa viikonloppuna, että meneeköhän kuitenkin ohi.. ajattelin sitten vain että ehkä pelkäsit jos jo katseesta tai tervehtimisestä seuraa jotain turhaa draamaa :) että tulen juttusillesi, vaikka et enää haluaisi. Tunteesi olet kyllä kertonut minulle ihan suoraan silloin aikoinaan.

        Noin kävi erään nykyään mustahiuksisen naisen kanssa. Mietin oliko hän siellä poikaystävänsä kanssa. - tää


    • Anonyymi

      Sanoiko hän ettei ole kiinnostunut tosissaan ja oikeasti, vaiko esim. suutuksissaan, huonolla hetkellä tms?

      • Anonyymi

        No tuskinpa tämä rumanssisi siitä jää kiinni että kirjoittelet miehen aloituksiin varsin happamia välillä, esim nyt aloittajaa unelmiesi elliksi kuvitellen jolle niinikään kirjoittelet mitä sattuu potaskaa, kuten hyvästi olet mahdoton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuskinpa tämä rumanssisi siitä jää kiinni että kirjoittelet miehen aloituksiin varsin happamia välillä, esim nyt aloittajaa unelmiesi elliksi kuvitellen jolle niinikään kirjoittelet mitä sattuu potaskaa, kuten hyvästi olet mahdoton

        Siinähän se ns huono hetki nimittäin tuli mainittua, että kuraa tulee kirjoiteltua maanisesti kirjoittajia naiseksi kokien


      • Anonyymi

        Tosissaan sanoi, vaikka ehkä mun kysymys tuli silloin vähän puskista.


    • Anonyymi

      Tiedän sen, Matti. Koita pärjäillä. Lääkitykses lienee nyt paremmin kohdillaan?

      • Anonyymi

        Oon nainen 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon nainen 😅

        Not be woman!


    • Anonyymi

      Rakastut saat voimaa

    • Anonyymi

      Kannattaa vältellä moista

      • Anonyymi

        Juuri noin se on!


      • Anonyymi

        Välttelen parhaani mukaan!


    • Anonyymi

      Olisitko voinut puhua kohteelle. Täällä ei auta mitään. Ei voi tietää toisen tunteista, jos ei puhu toisen kanssa. Yleensä myös ylikorostuneet tunteet tasoittuvat, kun oikeasti tutustuu ja tilanne konkretisoituu.

    • Anonyymi

      toisen sanoja on pakko uskoa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe