Onko 40 vuotias liian vanha aloittamaan metsästys?

Anonyymi-ap

Kaikki täällä on aloittanut joskus 10 vuotiaana.

18

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei koskaan ole liian vanha, jos on normaali järjellä varustettu.

• Anonyymi

Vuokraile yksityisiltä"Kyttäysmetsästys"paikkoja.Koskaan ei ole liian vanha aloittamaan metsästystä.Yksityisen metsästysmaan omistajan mailla voit opetella
      sekä Valtion mailla itsenäiseen metsästykseen.
      Nämä Metsästysseurat seuruemetsästäjät ovat omanlaisia pellejä.
      Siellä valitsee Koira-Kennelten lait/7 koiramiestä metsästää ajoneuvoilla koiraansa
      seuraillen,ampuen eläimen tullessa kohdalle,kaikki muut passimiehet ovat kiltist passeissaan jonne heidät on määrätty.Jotkut turhautuu ja lopettavat seuruemetsästyksen.

• Anonyymi

Viranomaisille tiedoksi: Seuratkaa tutkapantoja, eli "hirvikoirien gps" tietoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viranomaisille tiedoksi: Seuratkaa tutkapantoja, eli "hirvikoirien gps" tietoja.

Miksi niitä seurattaisiin.Poliisit ja Viranomaiset ovat itsekin seuruemetsästäjiä.!

• Anonyymi

Ei ole liian vanha, monet aloittavat tuossa iässä.

• Anonyymi

Itse muistan jo lapsuudesta asti 60 luvulta kuinka kotonani kävi isäni seurassa iäkkäitäkin aloittelijoita ja sama minun kohdallani. Ei ole liian paljon ikää oivaltaa eräelämän saloja.

• Anonyymi

Auttamattomasti liian vanha nelikymppinen.
      Itse kun aloitin metsästyksen 11 vuotiaana. Yksin olin haulikon kanssa sorsajahdissa.
      Jos on nelikymppinen niin voi harkita pitsinnypläystä.

• Anonyymi

Paitsi, että sinulla metsästyksen vastustaja ei ole edes metsästyskorttia aseluvista puhumatta. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi, että sinulla metsästyksen vastustaja ei ole edes metsästyskorttia aseluvista puhumatta. 😂

Voi raukka kun mulla ollut metsästys lupa jo vuodesta 1974.
        Aseita ollut yli 30 erilaista asetta. Nykyään neljä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi raukka kun mulla ollut metsästys lupa jo vuodesta 1974.
        Aseita ollut yli 30 erilaista asetta. Nykyään neljä.

Metsästyksestä tällä palstalla 24/7 valittavana sinun lienee täysin turva kenellekään uskotella koskaan edes metsästäneesi. Ethän sinä raukka edes muista öyhötyksissäsi oletko "40, 50, 60 vai 70v metsästänyt" 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästyksestä tällä palstalla 24/7 valittavana sinun lienee täysin turva kenellekään uskotella koskaan edes metsästäneesi. Ethän sinä raukka edes muista öyhötyksissäsi oletko "40, 50, 60 vai 70v metsästänyt" 😂😂

Täällä on mitä ilmeisimmin eripituisia aikoja metsästäneitä. Joku on 10 joku 20 vuotta metsästäneitä jne jne. Jälleen osoitus metsästysvihastasi kun et vi...sen takia ymmärrä muuta, kuin vikistä samaa virtta vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on mitä ilmeisimmin eripituisia aikoja metsästäneitä. Joku on 10 joku 20 vuotta metsästäneitä jne jne. Jälleen osoitus metsästysvihastasi kun et vi...sen takia ymmärrä muuta, kuin vikistä samaa virtta vuodesta toiseen.

Niin, onpa jännä yhteensattuma, että nämä kaikki "eri pituisia aikoja metsästäneet" komppaa kaikkea metsästys vastaista propagandaa ja öyhöttää samaa metsästys vastaista jargoniaa päivästä toiseen. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, onpa jännä yhteensattuma, että nämä kaikki "eri pituisia aikoja metsästäneet" komppaa kaikkea metsästys vastaista propagandaa ja öyhöttää samaa metsästys vastaista jargoniaa päivästä toiseen. 😂😂

Eikös olekin? Rehellisen metsästyksen puolustajia on enemmistö metsästäjien joukosta. Sinä tosin veisaat samaa virttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös olekin? Rehellisen metsästyksen puolustajia on enemmistö metsästäjien joukosta. Sinä tosin veisaat samaa virttä.

Et edelleenkään löydä sitä "toista virttä" kommenteistani, vaikka kuinka yrität vastustajana esiintyä metsästäjänä. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edelleenkään löydä sitä "toista virttä" kommenteistani, vaikka kuinka yrität vastustajana esiintyä metsästäjänä. 😂

Veisaa vaan virttäsi METSÄSTYKSENVASTUSTAJISTA, joka ITSE OLET! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Dx trolli on metsästykselle vaarallinen viher trolli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veisaa vaan virttäsi METSÄSTYKSENVASTUSTAJISTA, joka ITSE OLET! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Dx trolli on metsästykselle vaarallinen viher trolli.

Metsästyksen vastustajalla alkaa menemään hermot, kun et saa enää trollata rauhassa. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä palstoilla voi olla myös trolleja jotka matkii ja postaa tänne samantyyppisiä viestejä jotka vaikuttaa olevan saman henkilön kirjoittamia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näillä palstoilla voi olla myös trolleja jotka matkii ja postaa tänne samantyyppisiä viestejä jotka vaikuttaa olevan saman henkilön kirjoittamia.

Niin ja onhan se kumma, että nämä "samantyyppiset eri henkilöt" komppaavat toistensa metsästys vastaisia trolleja. xD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3210
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1813
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1673
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1513
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1448
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1403
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      88
      1292
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      99
      1242
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      85
      1229
    Aihe