Miksi heillä ei ole lapsia? Onko ruuti märkää,? Eikö nalli syty? Samanlaista nyhjäämistä kuin Uuraisten Huutiukon lapsen teko. Jos toisella ei seiso ja toinen on maho, niin eihän niitä lapsia silloin tule.
Särkän rahvas
21
341
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, että ei tule lisää tuommoisia.
- Anonyymi
Samaa mieltä aloittaja oli paha virhe, Kesselin sanoin olisi lakanalle joutanut.
- Anonyymi
Ja vaikka nalli ei syttyisikään niin maailmassa valtava määrä lapsia joilla ei ole kotia.
Olin yksi niistä.- Anonyymi
Voi kun kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun kiinnostaa.
"Voi kun kiinnostaa."
Niin tekee, kiinnostaa milloin sinulla alkaa laskeutumlnen pimeyteen.
Ei minua sinun lento kiinnosta vaan se rysäys kun sinustakin tulee ihminen.
- Anonyymi
Kesseli tiesi.😂
- Anonyymi
Kesseli on tyhmä juntti, jonka huonolla koulutodistuksella ei päässyt kuin tukkiautoa ajamaan. Ähä, ähä... järki vähä...
- Anonyymi
Kaikki tajuaa ettet osaa ajaa edes polkupyörää mutta se tyhmyytesi.,,,,
- Anonyymi
Miksi täällä suoli 24 on noinkin paljon aloituksia ja ketjuja Tuusniemestä? Mitä siellä oikein tapahtuu?
- Anonyymi
Kyllä ihmiseltä täytyy joku geenin pätkä puuttua kun ei pyty elämässä mitään muuta tekemään kuin vahtaamaan kelloa milloinka pitää taas lähteä puupölkkyjä vätvömään.
"Millonka, millonka, millonka, vittu kun ee untakaan sua saatana"
Toista se on kun syntyy vauraiden maatilallisten perintöpojaksi saa nukkua niin pitkään kuin haluaa ja puuhailla ajan kulukseen mitä haluaa.
Käynkin tässä kusella ja tirautan kupillisen kuumaa teetä ja jatkan unia. Päivällä haen karviosta evästä, ei tuolla taida tiekään jäässä olla ja kyllähän se puoleen päivään mennessä jää tieltä vielä tähän aikaan vuodesta sulaa, ei tässä sentään missään tukkirekan selässä olla.
Koittakaahan pöllinpyörittäjät tekin jatkaa unia, kohta kello soi ja se soi ja se soi ......ja räntää sataa. - Anonyymi
Firmasta tukkipomo huomenta!
Huomenta.
Eikö se pölli liiku, vaunut tyhjänä asemalla oottaa!
No kun tuota remonttia ollu ja kuskia ee oo suanna herreelle.
Perkele, nyt vaihtuu autot ja miehet!
Piip piip piip.
?? - Anonyymi
Lapset jalostavat aikuisesta aikuisen, eivät kaikista mutta suurimmasta osasta.
Kyllä ihmisen elämässä pitää muutakin sisältöä olla kuin omien mielihalujen loputon tyydyttäminen roinalla tai humpuukilla tai yleensä molemmilla. - Anonyymi
Kesseli... olis kannattanut lukea ne läksyt koulussa. Nyt jäit tyhmäksi pöllikuskiksi.
- Anonyymi
Topi on teiden kingi.
- Anonyymi
Taivaan Isä rankaisee nyt tyhmää pöllikuskia, kun jätti lasna ollessaan läksyt lukematta... Hoh, hoo... Sinne vaan yöllä pölliauton nosturin koppiin... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Topi,tuo teiden ritari.
- Anonyymi
Kesseli... tuo kouluja käymätön moukka!
- Anonyymi
Hieno ammattilainen.
- Anonyymi
Jo Jukka-Poika aikoinaan sanoi, että "käy koulut ja hanki pätevyys"... Kesseli jäi yötyöjuntiksi... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Suomi pyörii oyörillään,hienoa.
- Anonyymi
Kesseli on yötyötä tekevä maalaismoukka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549