Särkän rahvas

Anonyymi-ap

Miksi heillä ei ole lapsia? Onko ruuti märkää,? Eikö nalli syty? Samanlaista nyhjäämistä kuin Uuraisten Huutiukon lapsen teko. Jos toisella ei seiso ja toinen on maho, niin eihän niitä lapsia silloin tule.

21

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä, että ei tule lisää tuommoisia.

• Anonyymi

Samaa mieltä aloittaja oli paha virhe, Kesselin sanoin olisi lakanalle joutanut.

• Anonyymi

Ja vaikka nalli ei syttyisikään niin maailmassa valtava määrä lapsia joilla ei ole kotia.
      Olin yksi niistä.

• Anonyymi

Voi kun kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kun kiinnostaa.

"Voi kun kiinnostaa."

Niin tekee, kiinnostaa milloin sinulla alkaa laskeutumlnen pimeyteen.
        Ei minua sinun lento kiinnosta vaan se rysäys kun sinustakin tulee ihminen.

• Anonyymi

Kesseli tiesi.😂

• Anonyymi

Kesseli on tyhmä juntti, jonka huonolla koulutodistuksella ei päässyt kuin tukkiautoa ajamaan. Ähä, ähä... järki vähä...

• Anonyymi

Kaikki tajuaa ettet osaa ajaa edes polkupyörää mutta se tyhmyytesi.,,,,

• Anonyymi

Miksi täällä suoli 24 on noinkin paljon aloituksia ja ketjuja Tuusniemestä? Mitä siellä oikein tapahtuu?

• Anonyymi

Kyllä ihmiseltä täytyy joku geenin pätkä puuttua kun ei pyty elämässä mitään muuta tekemään kuin vahtaamaan kelloa milloinka pitää taas lähteä puupölkkyjä vätvömään.

"Millonka, millonka, millonka, vittu kun ee untakaan sua saatana"

Toista se on kun syntyy vauraiden maatilallisten perintöpojaksi saa nukkua niin pitkään kuin haluaa ja puuhailla ajan kulukseen mitä haluaa.

Käynkin tässä kusella ja tirautan kupillisen kuumaa teetä ja jatkan unia. Päivällä haen karviosta evästä, ei tuolla taida tiekään jäässä olla ja kyllähän se puoleen päivään mennessä jää tieltä vielä tähän aikaan vuodesta sulaa, ei tässä sentään missään tukkirekan selässä olla.

Koittakaahan pöllinpyörittäjät tekin jatkaa unia, kohta kello soi ja se soi ja se soi ......ja räntää sataa.

• Anonyymi

Firmasta tukkipomo huomenta!
      Huomenta.
      Eikö se pölli liiku, vaunut tyhjänä asemalla oottaa!
      No kun tuota remonttia ollu ja kuskia ee oo suanna herreelle.
      Perkele, nyt vaihtuu autot ja miehet!
      Piip piip piip.
      ??

• Anonyymi

Lapset jalostavat aikuisesta aikuisen, eivät kaikista mutta suurimmasta osasta.

Kyllä ihmisen elämässä pitää muutakin sisältöä olla kuin omien mielihalujen loputon tyydyttäminen roinalla tai humpuukilla tai yleensä molemmilla.

• Anonyymi

Kesseli... olis kannattanut lukea ne läksyt koulussa. Nyt jäit tyhmäksi pöllikuskiksi.

• Anonyymi

Topi on teiden kingi.

• Anonyymi

Taivaan Isä rankaisee nyt tyhmää pöllikuskia, kun jätti lasna ollessaan läksyt lukematta... Hoh, hoo... Sinne vaan yöllä pölliauton nosturin koppiin... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Topi,tuo teiden ritari.

• Anonyymi

Kesseli... tuo kouluja käymätön moukka!

• Anonyymi

Hieno ammattilainen.

• Anonyymi

Jo Jukka-Poika aikoinaan sanoi, että "käy koulut ja hanki pätevyys"... Kesseli jäi yötyöjuntiksi... Hoh, hoo...

• Anonyymi

Suomi pyörii oyörillään,hienoa.

• Anonyymi

Kesseli on yötyötä tekevä maalaismoukka.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe