Metsä- ja maaseutuväen Iltamat Napiksella

Anonyymi-ap

Olipa paljon väkeä saapunut sumuisena iltana paikkakunnan ykköspaikkaan. Hyvin oli jo ennakkoon tiedossa että ilmainen Atrian makkara houkuttaa kera hyvän tanssimusiikin. Voi kuinka hyvältä maistui rasvainen käriste mummujenkin suussa ja Raikun "syttyy ja rähjähtää" kappaleen soidessa siirtyä sisätiloihin syventymään tanssin saloihin..

On se vaan kumma kuinka ihmiset kaipaavat hellien käsien kosketusta ja sitähän sai tällä kertaa ilmankin ilman pääsymaksuja. Käykäähän tansseissa älkääkä aina kitsiskö kun täällä ei järjestetä mitään..Elämä ei aina ole niin synkkää kuin marraskuinen pilvinen päivä ilman lunta. Hyvät sai fiilikset, jaksaa taas seuraavan viikon..Hyvä Napis, teit sen taas mun kohdallain..

22

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko ihan Hiillosmakkaraa tarjolla mettäporvareille?

• Anonyymi

Nyt ei jokin täsmää juttuissa. Tällä palstalla on kirjoitettu Napiksesta kommarien paikkana ja nyt siellä olikin mehtäporvarien, ämteekolaisten juhlat ja Tuomas Kettunen paikalla. Kuinka tää selitetään Sotkamossa?

• Anonyymi

Pääsikö liukkaille napikselta?

• Anonyymi

Entäs metättömät?

• Anonyymi

Kainuussa on kaikilla metsää

• Anonyymi

No kyllähän ilmaisen makkaran perässä viitsii napikselle lähteä vaikka vähän lyhyemmilläkin saappailla.

• Anonyymi

Mä sain naapurin muijalta lettua, viis makkarasta.

• Anonyymi

Ihanaa❤️

• Anonyymi

Jotenkin tuntui ettei Raineri ollut oikein hyvissä fiiliksissä. Käyttäytyminen oli jotenkin hermostuneen oloista ja hiki valui yltäpäätä laulujen lomassa. Jäi mielikuva, onkohan hänellä jotakin probleemaa elämässään vai onko se hänelle ominaista.

Muuan vanhemman puoleinen naisimmeinen yritti houkutella asuntoautolleen. Kuulema kaikkea hyvää olisi tarjolla. Kieltäydyin kohteliaasti, en oikein lämpene ajatuksellekaan jossa lähemmäs seitenkymppinen heittelee housujaan..

• Anonyymi

Videon perusteella jäi päinvastainen fiilis ja samanlainen tanssilattialta katsottuna. Tuhannen hengen tansseissa on lämmintä ja olen nähnyt hikikarpaloita useamman esiintyjän kasvoilla, jopa kovakuntoisen Heikki Koskelon. Tummat ovat vilkkaampia kuin me jäyhät kainuulaiset ja suomalaiset paitsi karaokeabarin esiintyjät ja asiakkaat. Ja niinhän ne sanoo, että aina nuorta saa, vaan harvoin kunnon vanhaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videon perusteella jäi päinvastainen fiilis ja samanlainen tanssilattialta katsottuna. Tuhannen hengen tansseissa on lämmintä ja olen nähnyt hikikarpaloita useamman esiintyjän kasvoilla, jopa kovakuntoisen Heikki Koskelon. Tummat ovat vilkkaampia kuin me jäyhät kainuulaiset ja suomalaiset paitsi karaokeabarin esiintyjät ja asiakkaat. Ja niinhän ne sanoo, että aina nuorta saa, vaan harvoin kunnon vanhaa..

Sitä olen pahkaillut, onko tanssipaikka ns. julkinen paikka, missä saa kuvata vapaasti? En ole usein moisissa paikoissa käynyt, Napiksella näytti kaksikin kuvaajaa olevan ja nyt kun näin julkaistun videon, niin vaikutti aika hurjalta näytti.

• Anonyymi

Samaa olen ihmetellyt ja kuullutkin että avioerokin olisi tullut kun ukko kärähti akan katsellessa tallennetta. Kuva kun ei valehtele, ukko oli ollut liekeissä kun pelehtinyt vieraiden naisten kanssa..ei varmaan aatellut vauhtipäissään että Granqvist kuvaa tätä villiä menoa lavan reunalta..Sen tietää kyllä että korvamakiaa on kotona saanut kuulla ja kaulimesta kans..Mustasukkaisuus on kauhea asia..

• Anonyymi

Jokaisella on nykyisin kamera käytännössä käytössään. Siksi kuvaamisen kiellon valvonta oisi lähes mahdotonta, Kuvata saa Suomessa melkein missä tahansa, kiellettyä on esimerkiksi salakuvaus. Pertti ei siis riko lakia kuvatessaan lavan reunalla tanssijoita, kuvan jukaisun osalta on olemassa tietyt säännnökset. Halventavan kuvamateriaalin julkinen levittäminen on rangaistavaa.Napiksella olen nähnyt ilmoitustaulullla asiallisen tiedotteen, missä kerrotaan kuvauksesta. Ainahan voi käydä kuvaajalle sanomassa ja pyytää, ettei kuvamateriaalia laita julkisuuteen. Varsinkin jos on erehtynyt naapurin emännän ta isännän kanssa iltamiin.

• Anonyymi

Paikkakunnan ykköspaikaksi pääsee kun jakaa jotain ilmaista. Vaikka makkaraa tai ämpäreitä😂

• Anonyymi

Ilmaisen ilon järjestivät sponsorit, Sotkamon Mhy:n johdolla. Napis on muilla avuilla päässyt nykyiseen asemaansa. Hyvä, että meillä Sotkamossa ja Kainuussa on tuommoinen paikka ja sitä pyörittämässä osaavat ihmiset. Voi se joitain kismitttääkin, kuten olemme saaneet välilllä täältä lukea...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaisen ilon järjestivät sponsorit, Sotkamon Mhy:n johdolla. Napis on muilla avuilla päässyt nykyiseen asemaansa. Hyvä, että meillä Sotkamossa ja Kainuussa on tuommoinen paikka ja sitä pyörittämässä osaavat ihmiset. Voi se joitain kismitttääkin, kuten olemme saaneet välilllä täältä lukea...

Millä avuilla? Vai avustuksilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä avuilla? Vai avustuksilla?

Nesteellä tiesivät napiksen saaneen puoli miljoonaa euroa avustusta Kajawoodilta ja Marjexilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nesteellä tiesivät napiksen saaneen puoli miljoonaa euroa avustusta Kajawoodilta ja Marjexilta.

Mikä näitä yhdistää? Kukaan muu kuin päälliköt ei saa palkkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä näitä yhdistää? Kukaan muu kuin päälliköt ei saa palkkaa?

En keksi mitään yhteistä, jos ei huomioida räkyttyksen kohteena olemista.

• Anonyymi

Sotkamon mhy sponsoroi kyllä muutaman muunkin kanssa onnistunutta tanssi-iltamaa.

Onneksi mhy:seen on tullut uutta väkeä. Vielä kun nämä pari vanhaa metsäneuvojaa jäis jo eläkkeelle niin olisi paljon mukavampi asioida heidän toimistossa. Usein on kyllä kovin töykeä vastaanotto ollut mitä joskus on erehtynyt kysymään heidän palvelujaan vaikka olet maksanut jäsenmaksun..Kaikilla ei vain ole asiakaspalveluun synnyinlahjana saatua luonnetta eikä nöyrää asennetta..

• Anonyymi

Kiitos sponsoreille ja erityisesti sotkamon Mhy:lle ja Naapurinvaaran Huvikeskukselle. Raikku ojensi kukkapuskan yhdistyksen puheenjohtajalle, Maijalle. Hieno ele, Maija ja koko Napiksen porukka on kiitoksen ansainnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sponsoreille ja erityisesti sotkamon Mhy:lle ja Naapurinvaaran Huvikeskukselle. Raikku ojensi kukkapuskan yhdistyksen puheenjohtajalle, Maijalle. Hieno ele, Maija ja koko Napiksen porukka on kiitoksen ansainnut.

Hienoa että talkoolaisia ja sponsoreita löytyy toimintaa pyörittämään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe