Mikä ihmeen kolarirysä on tuossa kirjakaupan kohdalla. Mökiltä aina Paltamoon tehdään kauppareissu ja aina manataan tuota tien kavennusta. Mietitty onko tuo kirjakauppias joku iso jehu kylällä ja liike tulee huomata, saanut oman suojatien.
En ole kertaakaan vielä käynyt puodissa, lieneekö erikoinenkin kauppa vai pmlp kauppias niin epätoivoinen kannatuksen suhteen.
kipan kohdalla tie kapenee ja suojatie????
12
360
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on tienpitäjän oma keksintö
- Anonyymi
Kavennus sen vuoksi ,että ei ajettaisi kylällä rallia. Valitettavasti on joku jäänyt kilpa-ajun vuoksi auton alle .( kuolon kolari),
- Anonyymi
Kyllä se on tienpitäjän oma keksintö.
- Anonyymi
Kirjakauppias on täysin syytön tuohon kavennukseen . Se vaan sattuu olemaan Kipan kohdalla. Ja kuvittele miksi se voi olla siihen tehty. Pitkä suora ja kaupat kahtapuolta tietä . Kaaharit kaahaa ja niitten takia se on just siinä että on pakko painaa sitä jarrupoljinta ettei yhdet tapa muita tiellä liikkujia.
- Anonyymi
Kertoo enemmän kirjoittajasta tuollainen viesti. Aina ajattelemasta muista pahinta. Kiva yrittäjä, suosittelen. Ihan on muutkin yrittäjät kivoja.
- Anonyymi
Eikös se kavennus tullu sen jälkeen, ku se yks tohelo ryssäytti kipan seinään ja henki läks. Onneksi se kavennus on siinä, aikoinaan ite meinannu muutaman kerran jäähä kaaharin alle. Ottivat hautuumaan kulmilta vauhtia ja lossit lyötiin kiinni vasta nesteen (sillon tais olla union) kohalla. Mutta eihän nämä kaapunkilaeset tällasta ymmärrä. Käyppä siellä kipassa, on muuten mahottoman mukava rouva joka sitä pittää.
- Anonyymi
"Yks tohelo", no sitä yhtäkään ei enää ole.
Hauska sinänsä huomata, että näyttää joka kyläänkin tulleen nämä vihreän kiiman esteet. On vaan unohdettu, että sitä enemmän saastuttaa, kun kavennetaan, kavennetaan eikä autoilla pääse enää jouhevasti kulkemaan ja jalankulkijat, fillaristit menee kun mitkään säännöt ei enää koske niitä. No, kuolemat tulee lisääntymään juuri tuon takia. Odotellaan nyt ensi liukkaita, kun nuo ei tajua, ettei se auto pysähdy kuin seinään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yks tohelo", no sitä yhtäkään ei enää ole.
Hauska sinänsä huomata, että näyttää joka kyläänkin tulleen nämä vihreän kiiman esteet. On vaan unohdettu, että sitä enemmän saastuttaa, kun kavennetaan, kavennetaan eikä autoilla pääse enää jouhevasti kulkemaan ja jalankulkijat, fillaristit menee kun mitkään säännöt ei enää koske niitä. No, kuolemat tulee lisääntymään juuri tuon takia. Odotellaan nyt ensi liukkaita, kun nuo ei tajua, ettei se auto pysähdy kuin seinään.Jopa olet outo tiellä liikkuja jos et osaa varoa, ennakoida ja jopa pysähtyä vaikka nyt tuolla kohtaa. Suojatien merkit jo varoittaa paikasta. Ja etkö ole missään muualla joutunut tekemään huomioita muista tiellä liikkujista jos kerran autolla ajelet? Minä minä minä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa olet outo tiellä liikkuja jos et osaa varoa, ennakoida ja jopa pysähtyä vaikka nyt tuolla kohtaa. Suojatien merkit jo varoittaa paikasta. Ja etkö ole missään muualla joutunut tekemään huomioita muista tiellä liikkujista jos kerran autolla ajelet? Minä minä minä....
Tähän kommenttiin on kiteytetty oivallisesti aloittajan asenne . Kai hänellä on ajokortti. ..tiellä liikkuu muitakin .. jos on niin kiire kauppaan että ei voi jarrutta ,niin ehkä on parasta tilata ruoka ja taksit kyllä tuo !
- Anonyymi
Onpahan joku paskahousu kirjoittanut asiasta josta ei ymmärrä mitään. Hiljennä jos et muuten pysy tiellä.
- Anonyymi
Yksi auton alle jäänti tapahtui nesteen ristauksessa . Uhri ei ennättänyt kilvanajajien alta pois. Tuli surua monelle.
- Anonyymi
Aloittaja on katkera mökkiloinen kun on huomannut että kukaan ei halua hänen homemökkiään ostaa ja on pakko kuitenkin käydä kun veroja maksaa kuitenkin mörskästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138