ei ole mikään kiire. Enkä tiedä vielä varmasti haluanko uutta ystävää ollenkaan. Ehkä pitäisi ensin olla näyttöä siitä, että kaikki kautta rantain kertominen on loppunut ja saada kahden vuoden kokemus siitä, että työrauhaa ei häiritä missään! Jos en saa tehdä töitä rauhassa, ei ole tarvetta löytää uutta ystävää!! Olenpa siis töissä missä tahansa haluan työrauhan, koska ilman sitä vointini vain huononisi ja se varmistaisi etten jaksaisi tutustua keneenkään edes ystävänä! Olen ilmeisesti huono tunnistamaan huonoa oloani, koska sitä se on todella ollut jo yli viiden vuoden ajan! Vuosi vuodelta se on vain pahentunut! Stressin laukaisee ihan vähäinenkin muistutus rankoista vuosista! Ilman ystävää voisin elää loppuelämäni ajan, mutta ilman työtä masennun!
Ystävän etsimisellä
10
143
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tällä hetkellä yläkerrasta kuuluvat äänet muistuttavat siitä henkilöstä, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä!
- Anonyymi
Asumisrauhan häirintää on ollut koko tässä talossa asumisen ajan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asumisrauhan häirintää on ollut koko tässä talossa asumisen ajan!
Hyvin harvoin on sellainen tunne, että saisin elää rauhassa ja ovesta ulos lähtiessä se varmistuu ja vahvistuu aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin harvoin on sellainen tunne, että saisin elää rauhassa ja ovesta ulos lähtiessä se varmistuu ja vahvistuu aina.
Kun koira haukkuu tai näkee koiran missä tahansa, se laukaiseen aina ahdistuksen. Ei ole mitenkään mahdollista olla tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, joka on vuosien ajan liikkunut samoilla alueilla ja siis selvästikin stalkannut liikkumisiani! Nytkin ahdistaa koska ulkona haukkui koira!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun koira haukkuu tai näkee koiran missä tahansa, se laukaiseen aina ahdistuksen. Ei ole mitenkään mahdollista olla tekemisissä sellaisen henkilön kanssa, joka on vuosien ajan liikkunut samoilla alueilla ja siis selvästikin stalkannut liikkumisiani! Nytkin ahdistaa koska ulkona haukkui koira!
Koirista ei oo syytä ahdistua. Koirat on yleisesti varsin hyväluontoisia eläimiä. Ja ihmisen haukku se on mikä satuttaa, JOS niikseen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirista ei oo syytä ahdistua. Koirat on yleisesti varsin hyväluontoisia eläimiä. Ja ihmisen haukku se on mikä satuttaa, JOS niikseen :)
Mikähän järki tässä keskustelussa itsesi kanssa sitten oikein on hymiöhemmo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat ahdistavat siksi, että ne tuovat rankat vuodet mieleen! Koirien ulkoiluttajilla tuntui olevan tarkotuksellista häirintää, tulemalla aina sellaiselle reitille, missä tiesivät minun liikkuvan. Ihan yksittäin ja yksinkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat ahdistavat siksi, että ne tuovat rankat vuodet mieleen! Koirien ulkoiluttajilla tuntui olevan tarkotuksellista häirintää, tulemalla aina sellaiselle reitille, missä tiesivät minun liikkuvan. Ihan yksittäin ja yksinkin!
Ja tämä on varmistettu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule mies kun niitä koiria on kuitenkin ulkoilutettava, olen pahoillani kaikkien koiranulkoiluttajien puolesta, ei mitään henkilökohtaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kuule mies kun niitä koiria on kuitenkin ulkoilutettava, olen pahoillani kaikkien koiranulkoiluttajien puolesta, ei mitään henkilökohtaista
Se on ollut tarkoituksellista lähelle tunkemista moneltakin koiranulkoiluttajalta! Ovat tienneet reittini missä kuljen. Ahdistavaa kun pitää vältellä tiettyjä paikkoja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2353323Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2483093Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2252321Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa351982En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1251665Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina2151416Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm101212Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa901185Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2001100viikonloppu lähestyy
ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu13999