Nyt taas palattiin arkeen Kosulassa.
Espanjalaiset ovat jo alkaneet saamaan tarpeekseen turisteista ja suomalaiset kantaa ottavista tubettajista
Milloinka Youtube laittaa metsämanien kanavat maksumuurin taakse?
Se joka maksaa nauttikoon metsämanien luomuksista mutta ei ne ainakaan sitten lasten ja nuorten silmille tietämättä hyppää.
Hirveällä munalla
23
486
Vastaukset
- Anonyymi
Tollo kuin tollo aloittaja. Saat rauhan kun lopetat tubettajien kytäyksen vaan kun et pysty.
- Anonyymi
Kosulassa jo "wanted d or alive" meininki. Mites tuosta katselusta helpoiten pääsee eroon, kun ei tohdi käydä enään kotikonnuilla. Rekka se on miun rattori.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa samaa mieltä, tollojen luomukset pitää panna maksumuurin taakse.
- Anonyymi
Kantaa ottavat tubettajat ovat pahimpia väärän tiedon kylväjiä joilla ei ole mitään vastuuta sanoistaan eikä teoistaan.
Kuka valvoo ovatko humalassa, huumeissa vai harhoissa kun aloittavat kameralle lotraamaan?- Anonyymi
THL eli valtion virkakoneisto levitti COVID-sanomaan hoo hoo hoon idolin kautta maksamalla.
Kuulostaa hurjalle mutta totta.
- Anonyymi
Tässä yhteiskunnassa lapsillekin opetetaan jo pienenä yhteiset moraali ja käyttäymissäännöt.
Ovatko nuo säännöt jääneet kantaa ottaville tubettajille opettamatta, vai unohtuvatko ne silloin kun oma kamera kuvaa?- Anonyymi
Kun menen IKH:lle tai Prismaan niin karjaisen jo ulko-ovelta metsämannilaisten tervehdyksen:
"Karvaista pillua ja kyrvän syrjää kaikille!" - Anonyymi
Moraali on umpitolloille joita on helppo kusta silmään. Kun vaeltaa aivottomana lampaana voi virkasika nauraa ja vetää ansiotonnta palkkaansa koneistoissa.
Juuri kaltaisiasi tyhmiä järjestelmä tarvitsee,
- Anonyymi
Sitten jos liikkeen henkilökunta ei nöristele ja köyristele niin kuvaan "Ykät" videolle.
- Anonyymi
Mopoykät on sairaita kun itse nuorina tehneet täysin samaa se pitää kieltää tottakai nuorilta.
- Anonyymi
Jo on kyylä yhden viestin poistanut, mikä lie mennyt henkeen?
Tuskin viestin sisältö erosi mitenkään mannilaisten Youtube videoista. - Anonyymi
"Juuri kaltaisiasi tyhmiä järjestelmä tarvitsee,"
Sinuako eivät tarvitse? Sinun kaltaisille tyhmille soittelevat vain puhelinmyyjät.- Anonyymi
Meni ihonalle virkajöpillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni ihonalle virkajöpillä.
"Meni ihonalle virkajöpillä"
Mikä nalle se ihonalle on, kerro jöppi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Meni ihonalle virkajöpillä"
Mikä nalle se ihonalle on, kerro jöppi?Spugella keulii
- Anonyymi
Ottomannilassa palattiin taas normaaliin arjen jurotukseen koska ei 56 vuotta saman katon alla asuneella isällä ja pojalla mitään keskusteltavaa ole.
Poika jurottaa virtuaali maailmassa ja Otto jurottaa vanhan miehen todellisuudessa.- Anonyymi
Mitä se edes sulle kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se edes sulle kuuluu
"Mitä se edes sulle kuulu"
Mitä se sinulle kuuluu mitä kirjoitan!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Mitä se edes sulle kuulu"
Mitä se sinulle kuuluu mitä kirjoitan!?Äidistäsi kirjoitit?
- Anonyymi
No ei noilla kahdella ois mitään elämässä,jos tota tupetusta ei olis. Oisvat aikoja sitten näivettyneet sinne korpeen.
- Anonyymi
"Äidistäsi kirjoitit?"
Poistit sitten viidennen kerran vastauksen tuohon ääliömäiseen kirjoitukseesi!? - Anonyymi
Tapellaan,saatte tupakkia,massi nauttii.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569