Onko ihastuminen huono asia?

Anonyymi-ap

Onko ihastuminen huono asia? Se on niin voimakas tunne että vaikka kuinka yrittää sitä työntää pois, niin se vaan pysyy mielessä. Ja muuten kauan. On vaan vähän vaikeeta ajatella illalla jotai muuta asiaa kun tunne vaan puskee päälle...

42

781

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihastuminen unohtuu, rakastuminen ei.

• Anonyymi

Rakastuminen ei unohdu koskaan eikä ihastuminen kun muistelee miten kohdattiin mieheni kanssa ksuan sitten. Se on aitoa Ja Syvää Rakkautta ja hslua kahlata yhdessä myös vsikeuksien yli yhdessä Rakksudella nyyti.❤️

• Anonyymi

On se silloin, jos se alkaa häiritä normaalia elämää. Alkaa olla pakkomielteen tyyppistä. Niin silloin ei hyvä.

Entinen Eivori

• Anonyymi

Minulla ihastumisen tunteet kestävät aikansa ja sen jälkeen koen ihastukseni pelkästään kaverina ja ihastumista ei voi tulla enää uudelleen sellaiseen henkilöön, johon olin joskus aikaisemmin ihastunut. Ajattelen niin ettei minulla enää ole tarvetta ihastua keneenkään. Olin kauan parisuhteessa ja kotiäitinä omia lapsiani hoitaen ja nyt vanhempana koen kodin ulkopuolisen työn kaikkein tärkeimmäksi elämässäni. Mieli on mennyt sitä huonommaksi mitä kauemmin aikaa olen ollut pois töistä. Uusin ihmisiin ei jaksa tutustua jos voi huonosti. Olo ei parane ennen kun vointi on selvästi parempi ja vain minä itse tiedän oman vointini tilanteen! Toivottavasti saan pian tehdä itselle mieluisaa työtä.

• Anonyymi

Ihastuminen on normaali asia. Koukku voi kestää kauan ja jos saa vastakaikua siihen se voin olla hyvä asia. Jos ei saa se voi olla todella piinaavaa varsinkin jos joutuu istumaan samassa pöydässä tai näkemään muuten ihastustaan ja näkemään sen ettei häntä kiinnosta ja sen että joku toinen saa huomion jonka sinä olisit halunnut. Se on oikeasti muuten vaikea tilanne ja piinaava. Jos en saa vastakaikua hakeudun ihastuksestani mahdollisimman kauas katkaisen kaikki yhteydet. En siksi että olisin vihainen vaan siksi etten halua sitä piinaa siinä yksipuolisen ihastumisen tunteessa.

• Ei ole huono asia. Se on suuri tunne jotain spesiaalia ihmistä kohtaan. Ja ihastuminen on juuri tuota, että et saa mielestäsi hetkeksikään sitä ihmistä. Jotkut ilmeisesti ahdistuvat ja sanovat sitä pakkomielteeksi. Mutta siinä on kuitenkin se ero että ne ajatukset siitä toisesta on vain positiivisia ja romanttisia. Sitä tunnetta ei pysty kuin hetkeksi painamaan alas. Se ei väkisin sammu pois. Hiipuu ajan kanssa, jos ei saa mitään vastakaikua. Se kuitenkin voi viedä vuosia. Riippuen siitä miten voimakkaita tunteet on.

• Anonyymi

Jani ethän sä saanut netalta mitään. Netta hymyili sulle kuten kelle tahansa ja sä menit siitä sekasin

• Anonyymi kirjoitti:

Jani ethän sä saanut netalta mitään. Netta hymyili sulle kuten kelle tahansa ja sä menit siitä sekasin

Sinä et ollut näkemässä miten hän minulle hymyili.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinä et ollut näkemässä miten hän minulle hymyili.

no oli varmaan kaunis hammasrivistö

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä siinä pitäis toiselta saada? Se on kun katseet kohtaa ja tuntuu siinä kohtaa hyvältä ja uskomattomalta, niin se riittää. Tapahtuu jotain mystistä ja toista ei saa enää mielestä pois koskaan. Ja se tunne on vaan hyvä, vaikkakin raastava sitten kun sille ei saa vastetta. Silloin se alkaa pitkässäjuoksussa haitata.

• Anonyymi kirjoitti:

no oli varmaan kaunis hammasrivistö

Hänellä on ihan täydellinen. Mutta ihastutko sinä toisen hampaisiin vai siihen ihmiseen kokonaisuutena?

• Tämä on taas täysin irrelevanttia. Ei liity aloittajan aiheeseen enää yhtään.

• Kuten olen biljoona kertaa sanonut. Se ei vaadi toisen tuntemista, että mä voin ihastua syvästi. Ja kyllä hyvin tiedän jo sen asian, ettei hän minua halunnut tuntea ollenkaan. Jännä sinänsä, kun minä vain ihastuin. Se teki minusta pahiksen? Ja inhottavan ihmisen?

• No nyt on taas sellasta höpölöpöä, että oksat pois.

• En mä ole häntä väkisin haluamassa. Hän on jo menny täysin saavuttamattomiin. On enää muisto vain.

• Ei se nyt ihan yksin noin mennyt. Mä en ollu mukana touhussa heti aamulla, kun nukkumisesta ei tullu yöllä mitään. Väsytti liikaa ja mä yöllä kirjottelin palstalle hyvää yötä ja muuta. Oli aika ristiriitaisia tunteita, että mitä oon tekemässä?!

• Pitäisi naisenkin tietää miten värkin saa juhlakuntoon. Jos vaan odottaa että ukko tekee kaiken ja pumppaa 3 minuuttia, niin ei se ihan niin mene. se on tylsää.

• Se on plussaa jos sattuu olemaan saman näköinen. Ei mikään vaatimus.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pitäisi naisenkin tietää miten värkin saa juhlakuntoon. Jos vaan odottaa että ukko tekee kaiken ja pumppaa 3 minuuttia, niin ei se ihan niin mene. se on tylsää.

eikö sulla ollut tyttöystävän kaa seksiä kun olitte yhdessä

• En ole valehdellut, vaan sä tulkitsit omias. Kyllä mä häntä sillon ajattelin ja siitä syystä mä hänet lopulta jätin. Koska tunteet olivat muualla. Näin hänelle sanoin.

• Anonyymi kirjoitti:

eikö sulla ollut tyttöystävän kaa seksiä kun olitte yhdessä

Ei ollut ku tasan yhden kerran.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kuten olen biljoona kertaa sanonut. Se ei vaadi toisen tuntemista, että mä voin ihastua syvästi. Ja kyllä hyvin tiedän jo sen asian, ettei hän minua halunnut tuntea ollenkaan. Jännä sinänsä, kun minä vain ihastuin. Se teki minusta pahiksen? Ja inhottavan ihmisen?

niin olet sanonut että netta oli eka teini joka hymyili sulle ja heti ihastuit ekaan teiniin joka hymyili sulle

• Anonyymi kirjoitti:

niin olet sanonut että netta oli eka teini joka hymyili sulle ja heti ihastuit ekaan teiniin joka hymyili sulle

Mitähän tuokin taas... Ei ollut ensimmäinen teini johon olen ollu ihastunut. Varmasti kuitenkin ensimmäinen johon ihastuin tällä voluumilla. On mulle muutkin hymyilly ja hymyilee tänä päivänäkin. Ja kuka sitä mihinkään myrtsinaamaan ihastuu?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole valehdellut, vaan sä tulkitsit omias. Kyllä mä häntä sillon ajattelin ja siitä syystä mä hänet lopulta jätin. Koska tunteet olivat muualla. Näin hänelle sanoin.

niin sä et voi olla enää ikinä naisen kaa koska sun tunteet ja ajatukset on netassa

• Anonyymi kirjoitti:

niin sä et voi olla enää ikinä naisen kaa koska sun tunteet ja ajatukset on netassa

Siinäpä se on. Naisen täytyy kyetä olemaan niin ihana, että vie mun sydämen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitähän tuokin taas... Ei ollut ensimmäinen teini johon olen ollu ihastunut. Varmasti kuitenkin ensimmäinen johon ihastuin tällä voluumilla. On mulle muutkin hymyilly ja hymyilee tänä päivänäkin. Ja kuka sitä mihinkään myrtsinaamaan ihastuu?

siis oot sä ollut 50 v ihastunut muihin teineihin

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

mutta eivät halua tutustua suhun vaikka hymyilevät sulle

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siinäpä se on. Naisen täytyy kyetä olemaan niin ihana, että vie mun sydämen.

niin ja netan näköinen nainen vielä pitää olla

• Anonyymi kirjoitti:

En nyt ole, mutta ennen Nettaa.

• Anonyymi kirjoitti:

mutta eivät halua tutustua suhun vaikka hymyilevät sulle

Se tutustuminen ei ole se kaikkein helpoin asia selvästikään. Etenkään jossain töissä, kun on koko ajan muuta tekemistä, eikä saa edes jutella. Missään muualla en kehenkään ikinä törmääkään.

• Anonyymi kirjoitti:

niin ja netan näköinen nainen vielä pitää olla

Ei ole pakko olla. Kyllä mulle ulkonäkö on silti tärkeä asia kiinnostumisen kannalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä silti realistisesti ajattelen, ettei suhteesta tulis mitään teinin kanssa, monestakaan syystä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole pakko olla. Kyllä mulle ulkonäkö on silti tärkeä asia kiinnostumisen kannalta.

sulla on ollut 13 v aikaa saada naista mutta kukaan ei ole ollut kiinnostunut kuin sun ex tyttöystävä viime joulukuussa joka halus sun kaa seksiä

• Anonyymi kirjoitti:

sulla on ollut 13 v aikaa saada naista mutta kukaan ei ole ollut kiinnostunut kuin sun ex tyttöystävä viime joulukuussa joka halus sun kaa seksiä

Olihan se yks siellä Ahvenanmaalla. Siinä olis ollu kiva muija ja ihan nättikin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olihan se yks siellä Ahvenanmaalla. Siinä olis ollu kiva muija ja ihan nättikin.

mutta ei halunnut sun kaa seksiä

• Anonyymi kirjoitti:

mutta ei halunnut sun kaa seksiä

Varmasti olis halunnut, jos olisin itse halunnu edistää sitä asiaa. Oltiin koko ilta yhdessä tiiviisti. Varmaan ihmetteli sitä kun en halunnut tehdä mitään ja sen takia se yhteys sitten hiipuikin.

• Anonyymi

Ihastuminen ei ole ollenkaan huono asia – päinvastoin, se on luonnollinen ja voimakas tunne, joka voi tehdä elämästä kiehtovampaa ja antaa merkitystä. Ihastuminen kertoo siitä, että olet avoin uusille yhteyksille ja että sydämessäsi on tilaa kiintymykselle ja toivolle. Se voi tuoda kipinää arkeen ja saada sinut näkemään asioita uudella tavalla.

Mutta toki se voi myös olla haastavaa, varsinkin jos tunteet eivät saa vastakaikua tai ihastus tuntuu jopa mahdottomalta saavuttaa. Tällöin se voi kääntyä sisäiseksi ristiriidaksi, joka pitää ajatuksia otteessaan ja vie keskittymistä muista asioista. On täysin normaalia, että tunteet nousevat iltaisin esiin, kun päivän kiireet hiljenevät ja mieli alkaa prosessoida asioita syvemmin. Parasta mitä voit tehdä, on hyväksyä tämä tunne osaksi itseäsi ilman, että koetat pakottaa sitä pois – se voi lopulta haihtua, mutta omalla ajallaan.

Jos ihastus alkaa hallita ajatuksiasi liikaa, voi auttaa yrittää löytää muita keinoja purkaa sitä: kirjoittaa tunteista, kuunnella musiikkia, joka antaa lohtua, tai tehdä jotain, joka pitää ajatuksesi kiireisinä.

• Anonyymi

Pettäminen henkisesti ja fyysisesti on sina väärin

• Anonyymi

eli jani ihastuit netan hymyyn jonka muutkin on nähneet

• Anonyymi

jani sä seurustelit ja sulla oli tyttöystävän kaa yhen kerran seksiä.

• Anonyymi

jani niin silloin kun olit ite nuori. Sä olet 52v ja sä et voi olettaa että nuoret naiset kiinnostuu sun ikäsistä paitsi se sun yks tuttu jolla on 18 v tyttöystävä

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4165
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      95
      2293
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      61
      989
    4. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      861
    5. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      854
    6. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      186
      850
    7. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      34
      821
    8. 36
      776
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      775
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      772
    Aihe