Jiille kysymys

Anonyymi-ap

Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹

78

1328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus tulee tykösi kyllä

      • Anonyymi

        Onpa omituinen kommentti palstan jiimiespakinoitsijamiehelle, yritätkö olla hauska ja onko muita jiimiesaloiruksia menny pipariksi tänään? Eli ei ole vastannut narratiiviltaan odotuksia ns?


      • Anonyymi

        Yritätkö olla hauskempi kuin tämä mies joka näitä aloituksia massapostaa? Ei taida luonata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa omituinen kommentti palstan jiimiespakinoitsijamiehelle, yritätkö olla hauska ja onko muita jiimiesaloiruksia menny pipariksi tänään? Eli ei ole vastannut narratiiviltaan odotuksia ns?

        Selvää pettymystä kun myrkyllinen päteminen ei oikein lähtenyt glamrokkaamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa omituinen kommentti palstan jiimiespakinoitsijamiehelle, yritätkö olla hauska ja onko muita jiimiesaloiruksia menny pipariksi tänään? Eli ei ole vastannut narratiiviltaan odotuksia ns?

        https://www.youtube.com/watch?v=L_Yc6Ln4jxw
        Minä näin mitä sinä teit!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näit mitä palstatrolli teki?

        Varmaan näki näyn kun palstamies kirjoitti tämän aloituksen🤔


    • Anonyymi

      Jotain kivaa mielessä. Naiselle

      • Anonyymi

        Kerro?


    • Anonyymi

      Aikalailla nii. Tunteet muuttuu ja mä olin tos koko alkuvuode semi jumissa jossain omis maailmois oli vaikee päästää ketää irl lähelle mut oon päässy yli siit vaiheest nytte ja sitä kaut pikkuhiljaa pois täältäki .. Elämässä pitää mennä eteenpäi ja niin aion mennä

      • Anonyymi

        Tervemenoa sitten sinulle. En täällä itsekään enää aio kauan kirjoitella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa sitten sinulle. En täällä itsekään enää aio kauan kirjoitella!

        Joo älä kaipaa mua marjatta


      • Anonyymi

        Sivusta- Olikohan tämä myös mulle?
        Oot aina mun sydämeSSä :*


      • Anonyymi

        https://youtube.com/shorts/POL9JZ2Xgt0?si=kKYC6WjJSSYT-1z0

        Olis se ihme jos ei tunteet muuttuis kun muuttuu ihminen itsekin mu jos tunteet parisuhteessa toista kohtaan puuttuu puuttuu suhteestakin jotain olennaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo älä kaipaa mua marjatta

        Sua ei ole tainnut kukaan koskaan kaivata, eikä tämä palstamiehelle läpätys pelasta siinä asiassa kasvojasi ns..


    • Anonyymi

      En ole mennyt.Sinua kaipaan edelleen. ☺️

      • Anonyymi

        Voi tota meidän Jii miestä hänestä on monelle.


      • Anonyymi

        Hyvä jos on niin 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos on niin 😊

        Kyllä naiset tykkää ja ympäristön imago pysyy fressinä ku naiset panee parastaan. No Jii miehen takia tietty. Kaiken takana on mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tota meidän Jii miestä hänestä on monelle.

        Sepäs just vaikeaa ku kenelle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs just vaikeaa ku kenelle.

        Ei siinä ole mitään vaikeaa, kyseessä on palstamiehen kirjoittelu alter egolleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi tota meidän Jii miestä hänestä on monelle.

        Itse en kyllä ole Jii-miehenä huomannut, ehkä joku toinen Jii? Mut eipä ole kuin yksi kerrallaan mahdollinen ja paljon mahdollista että jää pitoon, jos tietyt ominaisuudet täyttyy..🙄 Vielä ei ole näköpiirissä ketään.. ja juu, ulkonäkö ei oo ensimmäinen kriteeri.. 🐼

        🧸


    • Anonyymi

      Jos sinulla on jotain niin ota siitä;)

    • Ei mulla ole muuta kuin tämä palsta.

      • Anonyymi

        ethän sä jani halua muuta kuin netan


    • Anonyymi

      Moe en ollos mennyt etiä piäin. Vaemo lähtti 2014 kun polottelin liikkaa bonnuksen ruskeeto pipaa. Savvun hajju häeritti hänttä kauean ja sae astman siitö. Nyt ollen keho palastalla kysselly josko saes tuppakki seueraa. Lapin poekia ollen ikkää 60 joppen kaukast sukkua. Kollaris olloo. Mittes sie ap kianostaesko tuppakki seuera? V P. Koski kuittoo illon jaetkoi kaekille nuassukoille! Hehe.

    • Anonyymi

      Jii vastaa. Tule nainen esiin, en tiedä oletko vanha vai uusi❣️

      • Anonyymi

        🥹🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🥹🥹

        Tässä olen ja uusi.


      • Anonyymi

        Kerro selkeillä tunnisteilla, jos sinulla on uusi! Ansaitsen sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro selkeillä tunnisteilla, jos sinulla on uusi! Ansaitsen sen

        Minulle pitäisi kertoa jos minun kanssa haluaisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä olen ja uusi.

        Teitähän on kaksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitähän on kaksi!

        On joku ihan uus! Ja sit on se vanha! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitähän on kaksi!

        Jos meillä on kuitenkin eri J mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joku ihan uus! Ja sit on se vanha! 😂

        Ei olis uskonut näin palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos meillä on kuitenkin eri J mielessä?

        Voi olla tai ei voi tietää.


    • Anonyymi

      En pääse eteenpäin. Jumitan sinussa 😊.

      • Anonyymi

        Tule sitten taaksepäin. Jumitaan yhdessä.


      • Anonyymi

        Kenessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenessä?

        Yhdessä M:ssa


      • Anonyymi

        Minä en ymmärrä ihmistä, joka jumittaa sellaisessa henkilössä, joka on tehnyt tiettäväksi, että hän ei saa enää lähestyä missään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärrä ihmistä, joka jumittaa sellaisessa henkilössä, joka on tehnyt tiettäväksi, että hän ei saa enää lähestyä missään!

        Enkä minä ihmistä joka omii kaiken. Tuskin oli sinulle edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärrä ihmistä, joka jumittaa sellaisessa henkilössä, joka on tehnyt tiettäväksi, että hän ei saa enää lähestyä missään!

        Haluatko sinä🦄 kertoa, että millä tavalla tämä toinen pakkoajattelusi osapuoli on tehnyt tälle olemattomalle henkilölle selväksi, ettei halua hänen lähestyvän missään? Tarkoitatko sitä, että hän itse olisi käynyt esimerkiksi täällä keskustelupalstalla kieltämässä lähestymistä ja avautumassa tähän palstamiehen tuottamaan narratiiviin? En usko tähän. Sen sijaan voisin helposti uskoa sinun kirjoitelleen itse ties mitä ja minne, kuten lukuisia perättömiä ilmoituksia toisen puolesta. Ei narsistisia tendenssejä omaava ihminen fundeeraa loppuun asti, että sanomista voi tulla, itselle.


    • Anonyymi

      Tarvitsisin sinua nyt niin paljon, J 😥❤️

      • Anonyymi

        Joku hätänä vai ihan vain ikävöinnistä kyse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku hätänä vai ihan vain ikävöinnistä kyse?

        Kaikki on aina pielessä ja tänään erityisen huono päivä… sitten menin vielä lukemaan noita eläinrääkkäysjuttuja 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku hätänä vai ihan vain ikävöinnistä kyse?

        Varsin kaoottista tämä tenttaaminen tältä mieheltä, jonka jollain tasolla ymmärrät sellaiseksi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tunnut jo hieman etäiseltä joten itseään säästääkseen saattaa alkaa miettiä vaihtoehtoisiakin tulevaisuuden näkymiä. Vaikka kuinka pitäisit kiinni sydämen syrjästä niin elämästä on otettava kaikki irti.

      • Anonyymi

        Elämästä on otettava kaikki irti mutta sen sijaan että tekisit kaikkesi et kuroisit umpeen etäisyyttä, panostat mieluummin kaikkeen muuhun ja fokusoit tekemisesi pois päin hänestä.


      • Anonyymi

        Todella toivon, ettet ole se J. Minusta tuntuu, ettet ole…


    • Anonyymi

      Miten te voitte yhdistää näitä kommenttejanne johonkin yhteen J:llä alkavaan mieheen ? Oletteko ns täyspäisiä ?

      • Anonyymi

        Kerro sinä mieluummin, että miksi näet vaivaa näistä mlehen jmiesviesteistä ja miksi oletat, että kukaan muu kuin sinä yhdistää varsin kaukaa hakien näitä viestejä j-ihmisiin? Yksi nimikirjain on nimittäin aika kehno pohja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä mieluummin, että miksi näet vaivaa näistä mlehen jmiesviesteistä ja miksi oletat, että kukaan muu kuin sinä yhdistää varsin kaukaa hakien näitä viestejä j-ihmisiin? Yksi nimikirjain on nimittäin aika kehno pohja.

        Niiikään palstaguben performanssiin kuuluu vastailla itselleen ihan yhtä älyttömiä kuin mitä tämä kuviteltu toinen osapuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä mieluummin, että miksi näet vaivaa näistä mlehen jmiesviesteistä ja miksi oletat, että kukaan muu kuin sinä yhdistää varsin kaukaa hakien näitä viestejä j-ihmisiin? Yksi nimikirjain on nimittäin aika kehno pohja.

        Ehkä harhaa on se et tuijottaa sitä J kirjainta eikä huomaa muita sanoja ympäristössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro sinä mieluummin, että miksi näet vaivaa näistä mlehen jmiesviesteistä ja miksi oletat, että kukaan muu kuin sinä yhdistää varsin kaukaa hakien näitä viestejä j-ihmisiin? Yksi nimikirjain on nimittäin aika kehno pohja.

        Siitä juuri kirjoitin. Onko tekstin ymmärtämisessä vaikeuksia ? Heh, heh.


    • Anonyymi

      Kuviossa ei ainakaan ikinä olisi sellainen joka tätä kautta kommentoi millään tapaa. Eikä myöskään sellainen ketä joku muu täällä esittää. Se tulee olemaan täysi yllätys jos tulee kohdalle.

      • Anonyymi

        😂 ja mun kuvioissa ei tule olemaan ketään joka kuvittelee tietävänsä kuka täällä kirjoittelee ja kenelle 😂


      • Anonyymi

        Yllätyksiä elämä täynnä.


      • Anonyymi

        Sinullako on mit tällainen ymmärrys asioiden tolasta, että koska näitä aloituksia luuppaava mies kirjoittaa sekä jiimiehellw, että jiimiehenä, että joku ns esittää sinua täällä? Vaikuttaa lievästi sanoen paranoidiselta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 ja mun kuvioissa ei tule olemaan ketään joka kuvittelee tietävänsä kuka täällä kirjoittelee ja kenelle 😂

        Täytyy sanoa apmies, että näistä ns jmiesluulijoista on muodostunut suorastaan rasittava kirous vuosien varrella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa apmies, että näistä ns jmiesluulijoista on muodostunut suorastaan rasittava kirous vuosien varrella

        Kirjoitan auki kaikki kolme linjaa haitallisuusjärjestyksessä
        a) varatusta miehestä jauhava akateemikko, joka pisti kaiken peliin rilmoilla kilvoittelua myöten
        b) niinikään ps.koottiseksi käynyt omiaan jurnuttava pelimanni kukkulalla
        c) pulleron pieni kitka tasamaan pikku hiekkalaatikolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan auki kaikki kolme linjaa haitallisuusjärjestyksessä
        a) varatusta miehestä jauhava akateemikko, joka pisti kaiken peliin rilmoilla kilvoittelua myöten
        b) niinikään ps.koottiseksi käynyt omiaan jurnuttava pelimanni kukkulalla
        c) pulleron pieni kitka tasamaan pikku hiekkalaatikolla

        d) aivan liian lavealinjainen ja nk liukuva läyhäys päästäkseen edes sijoitukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan auki kaikki kolme linjaa haitallisuusjärjestyksessä
        a) varatusta miehestä jauhava akateemikko, joka pisti kaiken peliin rilmoilla kilvoittelua myöten
        b) niinikään ps.koottiseksi käynyt omiaan jurnuttava pelimanni kukkulalla
        c) pulleron pieni kitka tasamaan pikku hiekkalaatikolla

        Joo korvaa jo taas ihan kutittaa kun nämä tosiasiat tulee puheeksi, siinä on vaan se että on vähän torta på torta, eli jos tuntuu kiusalliselta ja vääryydeltä lukea näistä aiheista, niin siihen ei auta se että tullaan yhä tänne kokemaan näitä asioita sillä tavalla, ettei voi vähän reilummin käsitellä näitä kroonisia henkisiä kuppia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 ja mun kuvioissa ei tule olemaan ketään joka kuvittelee tietävänsä kuka täällä kirjoittelee ja kenelle 😂

        Tuo on ihan hyvä lähtökohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan hyvä lähtökohta.

        Miesaloittaja ei vaan ole kovin kekseliäs taaskaan teennäisen iloisten välihuomautusten kera


    • Anonyymi

      yksi J kattoo kortit Loppuun asti.. tuLeeko herttarouva vastaan..

      • Anonyymi

        Kyllä se tulee, ja täys kaato sitten😆


    • Anonyymi

      Olen rakastunut työkaveriin(n), on niin lämmin olo.En ole varma tykkääkö hän minusta aidosti vai hyötymistarkoituksessa, samapa tuo sille, on niin nätti.

      • Anonyymi

        Millä mekaniikalla hän hyötyisi sinusta ja millä tavalla? Alustetaan nyt tämäkin aihe alkuun miespuolisen aloittajan avulla


      • Anonyymi

        Olitko aiemmin rakastunut vanhempaan naiseen?


      • Anonyymi

        Kaikki töiden kautta tutut ihmiset ovat ehdottomasti pois suljettu ehdokaslistalta.


    • Anonyymi

      Oura never made a Lady.

      • Anonyymi

        Ei ole oura. Koska mun käsiä katselit?


    • Anonyymi

      Kyllä rahamiehelle aina friidu löytyy vaikka kehitysmaasta tai pelastusarmeijan yömajasta.

    • Anonyymi

      Juup, ahavoin itteeni täällä terävimmässä kärjessä juuri.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe