Kumpaa pelkäät enemmän? Mun tunteita vai omia tunteitas?

Muistan sillon kun vuosi sitten tavattiin niin olin hieman hämmentynyt, kun aistin kuinka vahvasti tunnet mua kohtaan, pidin sitä omana harhakuvitelmana/toiveajatteluna aika pitkään, mut oon alkanut miettiä etten ehkä ollukkaan niin vääräs? ja tunnet oikeesti aika vahvoi tunteita mua kohtaan, mikä on musta samaan aikaan tosi ihanaa ja myös hämmentävää ,mut ymmärtäisin sen kyl <3 Sun ei tarvii pelätä, että sun tarvis laimentaa omia tunteitas mua kohtaan tai, et olisit liikaa, vaik tuntisitkin tosi vahvasti mua kohtaan, oon käynyt ite sellasia myrskyi pääni sisäl ja etenki siit mitä tunnen sua Veera kohtaan, et tiiän miten intensiivisiä ne tunteet voi olla, siks sun ei tarvii myöskään piilottaa sitä ikinä multa, en hylkää sua <3

Mä oon myös ajatellut tosi pitkään ,että sua ahdistais tai pelottais kun tunnen niin vahvasti,melkein pakkomielteisten rakastuneesti sua kohtaan.. ja ymmärrän jos se on aika paljon, ja voi olla kaikil tavoin tunteellisesti raskasta, mut sun ei tarvii ahdistua siitä, koska tuun aina parhaani mukaan huomioimaan sun tarpeita ja yrittään tehä niin, että sulla ois aina mahdollisimman hyvä olla munkaa, kun pidän susta niin paljon ja ymmärrän jos sua on aikasemmin kohdeltu paskasti, ja et pysty luottaan oikein kehenkää.. sen ymmärrän kyl täysin <3

Ja ymmärrän myös, jos on muitakin sekavia tunteita. Oot niin ihana ja rakastettava ihminen, en usko et pystyisin ketään "rakastaan" näin voimakkaasti, jos tätä rakkaudeks voi viel ees sanoa, kun ei ees täysin tunneta.. mut tiedän, että en ikinä missään tilanteessa sua kaltoinkohtelis, oot liian tärkeä mulle. <3

Joka päivä vaan toivon, että asiat meidän välil selvis ja voitas viettää aikaa yhdes ja rakastua, ja tuntee näitä voimakkaita tunteita yhdes, ja tehä kaikkee kivaa, ja haluisin vaan olla sun lähel ja antaa sulle kaiken mitä voin antaa, rakastaa sua koko sydämestäni <3

Koska oot ainoo ihminen, joka pääsee sinne kokonaan, sen varmaan tiedät ja ymmärrät jo. Sen takia mun on melkein mahdotonta vaan "unohtaa" tai "antaa olla", koska tiedän et se tie johtas mulla vaan äärettömään kipuun ja kärsimykseen, jossa hajottaisin itteni täysin lopulta.. enkä mä sitä halua sullekkaan.. haluun sullekkin pelkkää hyvää, ja jos pystyn sitä sulle tuomaan, niin tietenkin oon valmis taisteleen ,et voitas olla joku päivä yhdes <3

Rakkaimmalle Veeralle <3

5

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Täysin sivusta.

Herkemmin pelkään omia tunteitani, kuin sen toisen.

Varmasti hyvä paikka purata omia tunteitaan tekstimuodossa pihalle.

• Anonyymi

Laita veerallesi viestiä ihan irl niin saat selvyyden.

Terveisin vara veera palstalta.

Hyvää syksyä sinulle

• Olen laittanut, ja saanut vaa hämmenystä ja epätietoisuutta.

• Anonyymi

Pelkään tunteita ja sua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11565
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4961
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4417
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      467
      2324
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2220
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      1762
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1451
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1293
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1196
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1195
    Aihe