Olen ihastunut

Anonyymi-ap

Hei! Olen luokkani yhteen poikaan ihastunut. Olen jutellut hänelle monta kertaa muista asioista. Kerran jopa pyysin hänet kahden kesken, jotta voisin kertoa hänelle tunteistani häntä kohtaan, mutta jännitin liikaa ja sanoin sen sijaan ihan typerää: - ööö… hei L***. Mitä kuuluu?
Miten kerron tunteistani hänelle. Olen vasta 5luokalla

11

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommentoikaa jotain edes

• Anonyymi

Kannattaa lähestyä hiljalleen. Hyvä jos olet päässyt jo puhumaan hänelle. Jos tuntuu vaikealta puhua kasvotusten, niin kannattaa jutella viestien avulla. Itse olen ollut ihastunut kerran, ja tilanne kääntyi myönteiseksi kun myönsin tunteeni ihastukselleni. Kannattaa siis lähestyä hitaasti ja vaikka juuri jutella kuulumisia ja vaikka kysellä vähän läksyistä, niin muodostuu hyvä käsitys sinusta myös sille toiselle! :)

• Anonyymi

Olen koittanut nyt koko päivän lähestyä häntä. Ja se on onnistunut vähäsen, sain pyydettyä hänet ulos. Muita sivuvaikutuksia on se että ystävät irvailevat minulle hänestä.

• Anonyymi

Todella tervettä esittää gubbe alakouluikäistä

• Anonyymi

Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni

• Anonyymi

Mikä on muuten gubbe?
        Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni

Niin- sehän on todella uskottavaa, että alakouluikäiset pyörii täällä boomerien kentällä

• Anonyymi

Sivusta, viestittely on hyvä juttu minustakin. Tietenkin siinä hyvä olla varovainen, ettet liikaa tunnusta toiselle, koska voi olla myös niin, että jos toinen ei ole samalla tavalla sinusta kiinnostunut niin voi tarttua sinun viestittelyyn kavereidensa kesken niin, että suhtautuu sinuun vähemmän hyvällä tavalla?

Aina ei voi tietää, siksi hyvä aina aistia sitä kohtaamisissa, miten ylipäätään toinen suhtautuu sinuun, aistitko hänessä niitä hyviä asioita sinun suhteen? Jollet aisti, silloin syytä jättää paljastamatta heti ainakaan ihan kaikkea?

Aina jos on tunteita puolin ja toisin, voi olla myös jännitteitä ilmassa? Osaatko niitä lukea oikein? Jokainen ihminen on yksilö, eikä siksi ole vain yhtä tapaa lähestyä toista. Tämä aikuisen miehen mielipide.

• Anonyymi

Koita hivuttautua hänen lähelle jollakin tapaa ja ole siinä tarpeeksi lähellä jpnkun aikaa.
      Tarkkaile mitä tapahtuu ja muuttuuko käytös.

• Anonyymi

Kiitos. On onnistut vähäsen.

• Anonyymi

Miten pääsisin oikein lähelle häntä, ilman että kaverini keskeyttäisivät jatkuvasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      166
      3024
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      33
      2834
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1856
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      28
      1839
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      191
      1744
    6. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      206
      1546
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      325
      1503
    8. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      102
      1471
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      17
      1279
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      74
      1246
    Aihe