Olen ihastunut

Anonyymi-ap

Hei! Olen luokkani yhteen poikaan ihastunut. Olen jutellut hänelle monta kertaa muista asioista. Kerran jopa pyysin hänet kahden kesken, jotta voisin kertoa hänelle tunteistani häntä kohtaan, mutta jännitin liikaa ja sanoin sen sijaan ihan typerää: - ööö… hei L***. Mitä kuuluu?
Miten kerron tunteistani hänelle. Olen vasta 5luokalla

11

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommentoikaa jotain edes

• Anonyymi

Kannattaa lähestyä hiljalleen. Hyvä jos olet päässyt jo puhumaan hänelle. Jos tuntuu vaikealta puhua kasvotusten, niin kannattaa jutella viestien avulla. Itse olen ollut ihastunut kerran, ja tilanne kääntyi myönteiseksi kun myönsin tunteeni ihastukselleni. Kannattaa siis lähestyä hitaasti ja vaikka juuri jutella kuulumisia ja vaikka kysellä vähän läksyistä, niin muodostuu hyvä käsitys sinusta myös sille toiselle! :)

• Anonyymi

Olen koittanut nyt koko päivän lähestyä häntä. Ja se on onnistunut vähäsen, sain pyydettyä hänet ulos. Muita sivuvaikutuksia on se että ystävät irvailevat minulle hänestä.

• Anonyymi

Todella tervettä esittää gubbe alakouluikäistä

• Anonyymi

Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni

• Anonyymi

Mikä on muuten gubbe?
        Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni

Niin- sehän on todella uskottavaa, että alakouluikäiset pyörii täällä boomerien kentällä

• Anonyymi

Sivusta, viestittely on hyvä juttu minustakin. Tietenkin siinä hyvä olla varovainen, ettet liikaa tunnusta toiselle, koska voi olla myös niin, että jos toinen ei ole samalla tavalla sinusta kiinnostunut niin voi tarttua sinun viestittelyyn kavereidensa kesken niin, että suhtautuu sinuun vähemmän hyvällä tavalla?

Aina ei voi tietää, siksi hyvä aina aistia sitä kohtaamisissa, miten ylipäätään toinen suhtautuu sinuun, aistitko hänessä niitä hyviä asioita sinun suhteen? Jollet aisti, silloin syytä jättää paljastamatta heti ainakaan ihan kaikkea?

Aina jos on tunteita puolin ja toisin, voi olla myös jännitteitä ilmassa? Osaatko niitä lukea oikein? Jokainen ihminen on yksilö, eikä siksi ole vain yhtä tapaa lähestyä toista. Tämä aikuisen miehen mielipide.

• Anonyymi

Koita hivuttautua hänen lähelle jollakin tapaa ja ole siinä tarpeeksi lähellä jpnkun aikaa.
      Tarkkaile mitä tapahtuu ja muuttuuko käytös.

• Anonyymi

Kiitos. On onnistut vähäsen.

• Anonyymi

Miten pääsisin oikein lähelle häntä, ilman että kaverini keskeyttäisivät jatkuvasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe