Olen ihastunut

Anonyymi-ap

Hei! Olen luokkani yhteen poikaan ihastunut. Olen jutellut hänelle monta kertaa muista asioista. Kerran jopa pyysin hänet kahden kesken, jotta voisin kertoa hänelle tunteistani häntä kohtaan, mutta jännitin liikaa ja sanoin sen sijaan ihan typerää: - ööö… hei L***. Mitä kuuluu?
Miten kerron tunteistani hänelle. Olen vasta 5luokalla

11

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommentoikaa jotain edes

• Anonyymi

Kannattaa lähestyä hiljalleen. Hyvä jos olet päässyt jo puhumaan hänelle. Jos tuntuu vaikealta puhua kasvotusten, niin kannattaa jutella viestien avulla. Itse olen ollut ihastunut kerran, ja tilanne kääntyi myönteiseksi kun myönsin tunteeni ihastukselleni. Kannattaa siis lähestyä hitaasti ja vaikka juuri jutella kuulumisia ja vaikka kysellä vähän läksyistä, niin muodostuu hyvä käsitys sinusta myös sille toiselle! :)

• Anonyymi

Olen koittanut nyt koko päivän lähestyä häntä. Ja se on onnistunut vähäsen, sain pyydettyä hänet ulos. Muita sivuvaikutuksia on se että ystävät irvailevat minulle hänestä.

• Anonyymi

Todella tervettä esittää gubbe alakouluikäistä

• Anonyymi

Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni

• Anonyymi

Mikä on muuten gubbe?
        Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni

Niin- sehän on todella uskottavaa, että alakouluikäiset pyörii täällä boomerien kentällä

• Anonyymi

Sivusta, viestittely on hyvä juttu minustakin. Tietenkin siinä hyvä olla varovainen, ettet liikaa tunnusta toiselle, koska voi olla myös niin, että jos toinen ei ole samalla tavalla sinusta kiinnostunut niin voi tarttua sinun viestittelyyn kavereidensa kesken niin, että suhtautuu sinuun vähemmän hyvällä tavalla?

Aina ei voi tietää, siksi hyvä aina aistia sitä kohtaamisissa, miten ylipäätään toinen suhtautuu sinuun, aistitko hänessä niitä hyviä asioita sinun suhteen? Jollet aisti, silloin syytä jättää paljastamatta heti ainakaan ihan kaikkea?

Aina jos on tunteita puolin ja toisin, voi olla myös jännitteitä ilmassa? Osaatko niitä lukea oikein? Jokainen ihminen on yksilö, eikä siksi ole vain yhtä tapaa lähestyä toista. Tämä aikuisen miehen mielipide.

• Anonyymi

Koita hivuttautua hänen lähelle jollakin tapaa ja ole siinä tarpeeksi lähellä jpnkun aikaa.
      Tarkkaile mitä tapahtuu ja muuttuuko käytös.

• Anonyymi

Kiitos. On onnistut vähäsen.

• Anonyymi

Miten pääsisin oikein lähelle häntä, ilman että kaverini keskeyttäisivät jatkuvasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      12
      1860
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1609
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1425
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      255
      1422
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1322
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1110
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1069
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1040
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      993
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    Aihe