Olen ihastunut

Anonyymi-ap

Hei! Olen luokkani yhteen poikaan ihastunut. Olen jutellut hänelle monta kertaa muista asioista. Kerran jopa pyysin hänet kahden kesken, jotta voisin kertoa hänelle tunteistani häntä kohtaan, mutta jännitin liikaa ja sanoin sen sijaan ihan typerää: - ööö… hei L***. Mitä kuuluu?
Miten kerron tunteistani hänelle. Olen vasta 5luokalla

11

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommentoikaa jotain edes

• Anonyymi

Kannattaa lähestyä hiljalleen. Hyvä jos olet päässyt jo puhumaan hänelle. Jos tuntuu vaikealta puhua kasvotusten, niin kannattaa jutella viestien avulla. Itse olen ollut ihastunut kerran, ja tilanne kääntyi myönteiseksi kun myönsin tunteeni ihastukselleni. Kannattaa siis lähestyä hitaasti ja vaikka juuri jutella kuulumisia ja vaikka kysellä vähän läksyistä, niin muodostuu hyvä käsitys sinusta myös sille toiselle! :)

• Anonyymi

Olen koittanut nyt koko päivän lähestyä häntä. Ja se on onnistunut vähäsen, sain pyydettyä hänet ulos. Muita sivuvaikutuksia on se että ystävät irvailevat minulle hänestä.

• Anonyymi

Todella tervettä esittää gubbe alakouluikäistä

• Anonyymi

Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni

• Anonyymi

Mikä on muuten gubbe?
        Mitä se tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni

Niin- sehän on todella uskottavaa, että alakouluikäiset pyörii täällä boomerien kentällä

• Anonyymi

Sivusta, viestittely on hyvä juttu minustakin. Tietenkin siinä hyvä olla varovainen, ettet liikaa tunnusta toiselle, koska voi olla myös niin, että jos toinen ei ole samalla tavalla sinusta kiinnostunut niin voi tarttua sinun viestittelyyn kavereidensa kesken niin, että suhtautuu sinuun vähemmän hyvällä tavalla?

Aina ei voi tietää, siksi hyvä aina aistia sitä kohtaamisissa, miten ylipäätään toinen suhtautuu sinuun, aistitko hänessä niitä hyviä asioita sinun suhteen? Jollet aisti, silloin syytä jättää paljastamatta heti ainakaan ihan kaikkea?

Aina jos on tunteita puolin ja toisin, voi olla myös jännitteitä ilmassa? Osaatko niitä lukea oikein? Jokainen ihminen on yksilö, eikä siksi ole vain yhtä tapaa lähestyä toista. Tämä aikuisen miehen mielipide.

• Anonyymi

Koita hivuttautua hänen lähelle jollakin tapaa ja ole siinä tarpeeksi lähellä jpnkun aikaa.
      Tarkkaile mitä tapahtuu ja muuttuuko käytös.

• Anonyymi

Kiitos. On onnistut vähäsen.

• Anonyymi

Miten pääsisin oikein lähelle häntä, ilman että kaverini keskeyttäisivät jatkuvasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      65
      5706
    2. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      7
      3681
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      109
      3597
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      57
      3448
    5. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      55
      2865
    6. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      93
      2672
    7. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      73
      2538
    8. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      14
      2446
    9. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      86
      1977
    10. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      341
      1917
    Aihe