Hei! Olen luokkani yhteen poikaan ihastunut. Olen jutellut hänelle monta kertaa muista asioista. Kerran jopa pyysin hänet kahden kesken, jotta voisin kertoa hänelle tunteistani häntä kohtaan, mutta jännitin liikaa ja sanoin sen sijaan ihan typerää: - ööö… hei L***. Mitä kuuluu?
Miten kerron tunteistani hänelle. Olen vasta 5luokalla
Olen ihastunut
11
233
Vastaukset
- Anonyymi
Kommentoikaa jotain edes
- Anonyymi
Kannattaa lähestyä hiljalleen. Hyvä jos olet päässyt jo puhumaan hänelle. Jos tuntuu vaikealta puhua kasvotusten, niin kannattaa jutella viestien avulla. Itse olen ollut ihastunut kerran, ja tilanne kääntyi myönteiseksi kun myönsin tunteeni ihastukselleni. Kannattaa siis lähestyä hitaasti ja vaikka juuri jutella kuulumisia ja vaikka kysellä vähän läksyistä, niin muodostuu hyvä käsitys sinusta myös sille toiselle! :)
- Anonyymi
Olen koittanut nyt koko päivän lähestyä häntä. Ja se on onnistunut vähäsen, sain pyydettyä hänet ulos. Muita sivuvaikutuksia on se että ystävät irvailevat minulle hänestä.
- Anonyymi
Todella tervettä esittää gubbe alakouluikäistä
- Anonyymi
Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni
- Anonyymi
Mikä on muuten gubbe?
Mitä se tarkoittaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo! En oikeesti oo 5 luokalla, oon vanhempi. En vaan halua paljastaa todellista ikääni
Niin- sehän on todella uskottavaa, että alakouluikäiset pyörii täällä boomerien kentällä
- Anonyymi
Sivusta, viestittely on hyvä juttu minustakin. Tietenkin siinä hyvä olla varovainen, ettet liikaa tunnusta toiselle, koska voi olla myös niin, että jos toinen ei ole samalla tavalla sinusta kiinnostunut niin voi tarttua sinun viestittelyyn kavereidensa kesken niin, että suhtautuu sinuun vähemmän hyvällä tavalla?
Aina ei voi tietää, siksi hyvä aina aistia sitä kohtaamisissa, miten ylipäätään toinen suhtautuu sinuun, aistitko hänessä niitä hyviä asioita sinun suhteen? Jollet aisti, silloin syytä jättää paljastamatta heti ainakaan ihan kaikkea?
Aina jos on tunteita puolin ja toisin, voi olla myös jännitteitä ilmassa? Osaatko niitä lukea oikein? Jokainen ihminen on yksilö, eikä siksi ole vain yhtä tapaa lähestyä toista. Tämä aikuisen miehen mielipide. - Anonyymi
Koita hivuttautua hänen lähelle jollakin tapaa ja ole siinä tarpeeksi lähellä jpnkun aikaa.
Tarkkaile mitä tapahtuu ja muuttuuko käytös.- Anonyymi
Kiitos. On onnistut vähäsen.
- Anonyymi
Miten pääsisin oikein lähelle häntä, ilman että kaverini keskeyttäisivät jatkuvasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138