Siinä ryhti vanhukselta romahtaa ja muna lerpsahtaa, kun kaikki pääsee nauramaan Hilipan vuoden 2023 verotietoja.
Joko kaikki on kuulleet, että Hilipalta (Paulilta) lähti AKKA... Hoh, hoo...
Kohta sattuu Paulia leukaan
10
942
Vastaukset
- Anonyymi
Kenestä on kyse?
- Anonyymi
Tuskin vakavaa..
Katkera vuodatus kateelliselta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin vakavaa..
Katkera vuodatus kateelliselta..."Katkera vuodatus kateelliselta..."
Ja niitähän täällä riittää........ ei ilmeisesti ole muuta tekemistä.
- Anonyymi
Kuka Pauli??
- Anonyymi
Mustajärvi ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustajärvi ??
Paulilla on taskussa 20 senttiä vaan ....
- Anonyymi
Pölönen... viheltää... räjähti... viheltää... räjähti... viheltää... räjähti... Särkälle siitä nuolemaan rahvaan perseitä... viheltää... räjähti... viheltää... räjähti... viheltää...
- Anonyymi
Kohta saadaan nauraa, kuinka halvalla Outokummun Pölönen kulkee lauantainakin "töissä"... Hoh, hoo...
- Anonyymi
Pam, pam, paulin,
taikakaulin, kun se heilahtaa ....- Anonyymi
Ei semmoinen 3 cm:n nysä paljoa heilahda...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 61873
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698