ymmärtämään enkä hyväksymään elämääni yhtään sellaista ihmistä, joka ei ymmärrä syy-seuraussyhteen merkitystä. Eksmieheni oli juuri sellainen. Hän ei ymmärtänyt vuorovaikutuksen merkitystä ja kun olisin halunnut keskustella hänen kanssaan siitä, miksi koen ettei suhde toimi hyvin, johtuen tietyistä syistä hänen käyttäytymiseensä liittyen. Hän ei edes pystynyt keskustelemaan, vaan joka kerta hän toisti kuin jotain mantraa, että hänen mielestään kaikkin on hyvin ja vasta siinä vaiheessa hän sanoi, että nyt on asiat huonosti, kun en halunnut enää seksiä hänen kanssaan. Eli hänen näkökulmasta minä olin syyllinen tilanteen huonontumiseen. Sitä ei vaan mitenkään voinut käsittää, miten itselle tärkeä ihminen ei kyennyt minkäänlaiseen normaaliin vuorovaikutukseen, ei tunteiden näyttämistä, ei halaamista, ei mitään tarvetta keskustella parisuhteeseen liittyvistä asioista. Minä olin aina se joka tein noin! Eron jälkeen päätin, ettei elämääni enää koskaan tule samanlaista miestä, kuin hän on. Jos ihminen ei ymmärrä, miksi en halua edes kaveriksi samanlaista kuin eksäni oli, niin se on hänen ongelmansa! Mieluummin olen aina yksin, kuin sellaisen henkilön kaveri, joka saa minut voimaan huonosti toimimattomalla vuorovaikutuksellaan! Eli jos huomaan että henkilön vuorovaikutuksessa on selviä puutteita, en vaan enää jaksa ymmärtää sellaista henkilöä, koska kärsin kauan sellaisen ihmisen toiminnasta parisuhteessani!
En enää suostu
14
258
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä kiihkeästä kirjelmästäsi tuli m i e s mieleen se, että voi olla jokseenkin tyypillistä että ero tulee toiselle osapuolelle ihan puskista, eikä mitään ennakkovaroitusta ole tullut, minkä olisi voinut rekisteröidä esim viimeisen puolen vuoden aikana.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus jotkut ihmiset ovat introverttejä eivät osaa, eikä pysty kunnolla ilmaisemaan tunteitaan mutta ilmaisevat ne kyllä omalla tavallaan. Joskus voi olla tunnetrauma jo syntynyt lapsuudessa. Mene ja tiedä.
- Anonyymi
Kauanko ehdit tällaisessa suhteessa olemaan, kunnes tämän huomasit? Utelias mies kyselee, samalla kuin ihmettelee, että mitkä ovat ne seikat, joilla naiset valitsee mies ystäviä itselleen? Alku jännityksen jollain tavalla ymmärrän, mut oletan, että tässä ei sellaisesta ollut enää kysymys?
- Anonyymi
Sinun kysymyspatteriston klangi itseltä itsellesi on mies aika kiihkeä.
- Anonyymi
Hyvä kysymys kauanko ehdit olla toimimattomassa suhteessa vai oliko niitä jo monia ennen tuota eksääsi.? Ja haetko ”ystäviä ”työkavereistasi. ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys kauanko ehdit olla toimimattomassa suhteessa vai oliko niitä jo monia ennen tuota eksääsi.? Ja haetko ”ystäviä ”työkavereistasi. ?
Tässä taitaa jo joku muu yli-älykkö haastatella rollimiestä kuin hän itse
- Anonyymi
Luulitko saavasi varatusta itsellesi uuden ”ystävän
” ?- Anonyymi
No en varmasti, en sotkeennu työkavereihin tai edes ajattele niistä sillä tavalla.
- Anonyymi
Vieläkin yrität tyrkyttää tätä narratiiviasi jokaiseen mahdolliseen asiayhteyteen
- Anonyymi
Oikeat kaverit on aina lisä ei miinus.
- Anonyymi
Niinpä niin, koetko sinä olevasi tämän miehen ns ystävä, joka ymmärtää ja tukee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin, koetko sinä olevasi tämän miehen ns ystävä, joka ymmärtää ja tukee?
No enpä usko että kukaan minun kaveri täällä kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enpä usko että kukaan minun kaveri täällä kirjoittaa.
Se kuulostaa jo terveeltä eheytymiseltä se. Sitten et varmaankaan kuvittele, että tämä mies on mikään etäisempi tuttava
- Anonyymi
Kuka ihme on ajatellut että olisin siitä kiinnostunut töissä? Platonisesti ystävällinen, sellaiset kiinnostukset olleet exässä tai nyxässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18010864Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8710329Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2325759Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804574Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313066- 1713065
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin391853Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981458Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61290Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161204