Vähän väliä on myynnissä 4 t koneita joissa ongelmana vesi öljyn joukossa,suurin syy siihen on löystyneet koneen kiinnitys pultit ne helppo kiristää tai irroittaa ja laittaa vähän kierrelukitetta pulttiin niin ongelma katoaa iäksi. Muovinen kartion muotoinen kaulus irti koneen ja rikin välistä ensin ja sit kiristys,aivan helppo homma ja yleensä vika on siinä.Voi tietysti olla kannen tiiviste tai jäähdytys kanava syöpynyt mutta ensin kyllä tarkistaisin koneen kiinnityspultit.On kokemusta kun itselläkin vastaavaa tapahtunut ja onpa tullut ostettua muutama 4 t kone jossa ongelma ollut ja sit myyny korjattuna hyvällä voitolla ku halvalla sai ns ongelma koneen ja korjaus todella helppo ja halpa.
4 tahti koneen öljyissä vettä ongelma
6
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnolla korjattuna? Laakerit tsekattu jne?
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä oudolta selitykseltä että kiinnityspulttien löysyys voisi johtaa siihen että vettä olisi öljyn joukossa. Uskottavampi selitys on se että tuntikausien uistelu tyhjäkäynnillä viileällä ilmalla voisi aiheuttaa sen. Itse en kyllä ole huomannut tuotakaan ilmiötä.
- Anonyymi
Yleensä vettä tihkuu muutama tippa löystyneen liitoksen vuoksi öljyn sekaan mut harmaa vetinen öljy näyttää aika hurjalle.yleensä kone lähtee huoltoon tai myyntiin ongelman tullessa,harva osaa itse edes aatella että ongelma todella pieni ja helposti korjattavissa.Ongelma on oikeasti olemassa,korjaamot ja maahantuojat kyllä tietää sen mut eipä kerrota kelleen,häipyy asiakkaat korjaamoilta ja loppuu kassavirrat.Itse ostin aikoinaan 9.9 4 t Yamahan valmiiksi ns viallisena,korjasin pulttien löystymiset ja ajoin n 5 v ja sit myin pois.Aikoinaan yks Keskon huoltopäällikkö neuvoi että seuraappa 4 t Öljyn väriä ja jos vettä niin kirippä ensin koneen pultit.
- Anonyymi
Tarkotatko lohkon ja rikin välisiä pultteja. Niissä taitaa kierteet pettää,kun on höppä alumiinivaahdosta valetut. Ei kannata paljon kiristellä.
- Anonyymi
Mä kans AINA ostan ja myyn vain hyvällä voitolla...
- Anonyymi
Mulla ei ole koskaan ollut vettä öljyn joukossa vaikka ei ole erikseen kiristelty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814