lähteä ovesta ulos! Ei sitä koskaan tiedä, mitä voi tapahtua sellaisen henkilön taholta, joka ei saa tahtoaan läpi!!
Pelottaa paljon
25
401
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen hoitoon hakeutumista mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Niin se sinunkin kannattaa jo lopettaa turha sykkiminen miehen trollottelusta, keksi jotain muuta jo välillä, virkkaus esim
- Anonyymi
Minä saattaisin olla muuten vastaavasta huolissaan, mutta on niin ihanan kallista pitää raivotautinen manki irti
- Anonyymi
Joo palauta kaikki, joka ikinen hiekanjyvä! Tämä aplle!
- Anonyymi
Onko jauhot vai ryynit lopussa? Sivusta
- Anonyymi
Saharan jyvät, kaikki samanlaisia, kaikki erilaisia. Turha egoilla. Se mitä muissa paheksut on osa sinua itseäsi.
- Anonyymi
Mitä hittoa sinä pelkäät. Jos kyse on minusta, niin olenko aiemmin lähestynyt sinua? No niin... miksi nyt tekisin niin? Ei paljon kiinnosta.
- Anonyymi
Suotta pelkäät. Olet ilmaa minulle. Tuskin törmäämme, mutta jos niin käy, niin ole aivan rauhassa. Itse olen ihan zen.
- Anonyymi
Ethän yritä väkisin sellaista mikä ei ole sinulle tarkoitettu.
- Anonyymi
Esim kuten ovesta ulos astuminen? Sinulla ei ole selvästikään mitään orientaatiota näihin miehen trollauksiin eikä aikaan eikä paikkaan, tuputat vain tätä yhtä asiaasi heikkopäisesti
- Anonyymi
Pidätkö minua jonain aggressiivisena petona? En todellakaan ole sellainen. Meressä on muitakin kaloja, tai ainakin yksi kunnon vonkale. En jää kaipaamaan sinua millään tavalla.
- Anonyymi
Ethän ajattele perusteettomasti toisesta pahaa. Kiitos.
- Anonyymi
Siinäpä on sinulle tekemistä, että yhdistät itsesi miehen tarinallisuuteen, tuntuu olevan tapa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä on sinulle tekemistä, että yhdistät itsesi miehen tarinallisuuteen, tuntuu olevan tapa
Ok. Öhöm? En yhdistä täällä kyllä itseäni mihinkään. Voi hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Öhöm? En yhdistä täällä kyllä itseäni mihinkään. Voi hyvin!
Kunhan muuten vain muistuttelet täällä, joopa joo
- Anonyymi
En olis sua halunnutkaan, vaikka olisit tyrkyttänyt itseäsi mulle. Toivottavasti ei nähdä enää ikinä.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
- Anonyymi
Miksi mua vtuttaa tämä aloitus niin paljon?!!!
- Anonyymi
Onhan se. Takaovi, kun vaihtaa kerran elämässä sähköyhtiötä, kunhan sen tekeepi iha ite.
- Anonyymi
Jos oikeasti pelkäät ulos menoa tässä maassa niin hoitoon!
- Anonyymi
Sinä olet kertonut tämän huolenaiheesi jo aika monta kertaa tähän guben aloitukseen. Syytä voi vain miettiä ”tässä maassa”
- Anonyymi
Voi voi kun pientä pelottaa.
- Anonyymi
Sinuako koet hänen pelkäävän- jos niin miksi mikki maus?
- Anonyymi
Pelkäätkö että hän jotenkin uhkaisi henkeä tai terveyttä?
- Anonyymi
Oletko saanut jostain tällaisen käsityksen, että tämä gubbe pelkää että joku uhkaa hänen henkeä ja terveyttä, vai yritätkö itse uhata jonkun henkeä ja terveyttä tai luoda tällaista ilmapiiriä? Et käy täysillä, pienokainen..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain36212298Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2555377Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2123908Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1952573Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov151962Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191824Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167870Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!271832No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74742Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59706