Tapasin ihanan miehen joku aika sitten. Mitään fyysistä ei ehtinyt välillämme tapahtumaan, mutta ihastuin häneen. Tapaamisestamme asti olemme kirjoitelleet toisillemme päivittäin ja olen melko varma, että tunne on molemminpuolinen.
Olemme keskustelleet vakavistakin asioista, mutta vielä ei kumpikaan ole kiinnostustaan tai ihastustaan suoraan tuonut ilmi. Välimatkamme on pitkä, joten tapaamisen järjestäminen on vähän haastavaa. Muutaman viikon päästä on kyllä tulossa tilaisuus, jonne olemme molemmat menossa.
Vaikka olenkin melko varma, että hän on yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä niin silti vähän häiritsee, että siitä ei varsinaisesti olla puhuttu. Minua estää torjutuksi tulemisen pelko (ehkä häntäkin?). Molemmilla on jo sen verran ikää, että elämä on päässyt kolhimaan ja jättänyt omat jälkensä.
Miten toimisit minun tilanteessani: jatkaisitko samaan malliin kuin tähänkin asti ja odottaisit tuota tilaisuutta, jossa tapaamme (ja katsoisit mitä tapahtuu) vai ottaisitko härkää sarvista ja tunnustaisitko ihastuksesi nyt heti?
Sinänsä mitään kiirettähän tässä ei mihinkään ole, mutta tilanne mietityttää.
Miten kertoa tunteistaan?
Anonyymi-ap
2
455
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vähänkin epäilyttää, niin ei kannata kertoa yhtään mitään.
- Anonyymi
Missä tapasitte
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627