Tässä talossa

Anonyymi-ap

asuminen on saanut minut huonoon kuntoon!Jos yläkerrasta kuuluu vain muutaman askeleen töminä, sydän alkaa hakata tuhatta ja sataa ja alkaa ahdistaa ja stressata, että koska sieltä taas mahdollisesti kuuluu jotain ääniä. Nukahtaminen on siksi vaikeaa, koska pelko hallitsee sisintä. Nyt täytyisi nopeasti löytää ikäiseni vanhempi ystävämies, ettei minun tarvitse pelätä enää, kun kävisimme yhdessä kävelemässä! Mten kauemmin strsesi ja ahdistus jatkuu, sitä vaikeampaa on luottaa keneenkään! Työntekeminen olisi avuksi, kun pääsee pois kotoa ja silloin ei ole aikaa jatkuvasti pohtia kuuluuko ääniä talossa. Ahdistus alkoi sillä hetkellä, kun olin tulossa kotiin ja minua vastaan tuli pitkä mies.Oikeastaan emme tulleet täysin vastaan, koska minä väistin sivummalle, jotta emme kohtaisi kasvotusten! En tiedä miten saisin ihmiset ymmärtämään sen että voin todella huonosti, juuri liian kauan kestäneen projektin takia. Pelkkä kotona olo ei sovi minulle ollenkaan ja kohta menen niin huonoon kuntoon etten jaksa tutustua edes uuteen ikäiseeni ystävään! Energiat ovat kaiken kaikkiaan hyvin vähissä, viiden viimeisten rakkojen vuosien takia. Koska tässä talossa ja pihalla ja tällä alueella, on ollut kaikkein eniten sitä elämää suuresti häirinnyttä kautta rantain kertomista ja koiran ulkoiluttajia. Tämä on todellinen hätähuuto, voimat ovat lähes lopussa totaalisesti! Nukkuminen huonoa painajaisten takia ja nukahtaminen vaikeaa! Kunpa projektia ei olisi koskaan aloitettu, se on pilannut elämääni aivan liian monen vuoden ajan! Inhoan niitä ihmisiä jotka sen aloittivat aikoinaan. Jos uutta ikäistäni ystävää ei tämän viikon aikana ole mahdollista saada, en halua sitä enää ollenkaan! Projektin on loputtava tämän viikon aikana. Haluan elää rauhassa ja tehdä töitä rauhassa, ne ovat minulle hyvin tärkeitä asioita, ilman niitä voin huonosti koko ajan. Kenelläkän ei ollut oikeutta aloittaa ilman lupaa jotain sellaista, mikä on saanut vain pelkkää pahaa aikaan monella tapaa! Joka päivä viimeisten kuukausien aikana olen ajatellut, että jos elämisen ja asumisen rauhaa ei tule, minun pakko kävellä päin punaisia valoja, koska olen väsynyt elämään ja se kaikki johtuu liian kauan kestäneestä rääkkäämisestä projektin merkeissä! En voinut näin huonosti edes avioeroni jälkeen!

2

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kappalejako.
      Muuten en lue.

• Anonyymi

Ei tuota voi lukea kun kirjoitat noin pötköön.
      Mutta mikä sinua estää muuttamasta pois?
      Vuokrakämppiä saa aina uusia ja omankin voi myydä pois.
      Älä valita vaan toimi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      441
      5690
    2. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      3986
    3. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      187
      3466
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      98
      2951
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      71
      2338
    6. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      45
      2304
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      56
      2257
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      92
      2007
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      1710
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      17
      1573
    Aihe