asuminen on saanut minut huonoon kuntoon!Jos yläkerrasta kuuluu vain muutaman askeleen töminä, sydän alkaa hakata tuhatta ja sataa ja alkaa ahdistaa ja stressata, että koska sieltä taas mahdollisesti kuuluu jotain ääniä. Nukahtaminen on siksi vaikeaa, koska pelko hallitsee sisintä. Nyt täytyisi nopeasti löytää ikäiseni vanhempi ystävämies, ettei minun tarvitse pelätä enää, kun kävisimme yhdessä kävelemässä! Mten kauemmin strsesi ja ahdistus jatkuu, sitä vaikeampaa on luottaa keneenkään! Työntekeminen olisi avuksi, kun pääsee pois kotoa ja silloin ei ole aikaa jatkuvasti pohtia kuuluuko ääniä talossa. Ahdistus alkoi sillä hetkellä, kun olin tulossa kotiin ja minua vastaan tuli pitkä mies.Oikeastaan emme tulleet täysin vastaan, koska minä väistin sivummalle, jotta emme kohtaisi kasvotusten! En tiedä miten saisin ihmiset ymmärtämään sen että voin todella huonosti, juuri liian kauan kestäneen projektin takia. Pelkkä kotona olo ei sovi minulle ollenkaan ja kohta menen niin huonoon kuntoon etten jaksa tutustua edes uuteen ikäiseeni ystävään! Energiat ovat kaiken kaikkiaan hyvin vähissä, viiden viimeisten rakkojen vuosien takia. Koska tässä talossa ja pihalla ja tällä alueella, on ollut kaikkein eniten sitä elämää suuresti häirinnyttä kautta rantain kertomista ja koiran ulkoiluttajia. Tämä on todellinen hätähuuto, voimat ovat lähes lopussa totaalisesti! Nukkuminen huonoa painajaisten takia ja nukahtaminen vaikeaa! Kunpa projektia ei olisi koskaan aloitettu, se on pilannut elämääni aivan liian monen vuoden ajan! Inhoan niitä ihmisiä jotka sen aloittivat aikoinaan. Jos uutta ikäistäni ystävää ei tämän viikon aikana ole mahdollista saada, en halua sitä enää ollenkaan! Projektin on loputtava tämän viikon aikana. Haluan elää rauhassa ja tehdä töitä rauhassa, ne ovat minulle hyvin tärkeitä asioita, ilman niitä voin huonosti koko ajan. Kenelläkän ei ollut oikeutta aloittaa ilman lupaa jotain sellaista, mikä on saanut vain pelkkää pahaa aikaan monella tapaa! Joka päivä viimeisten kuukausien aikana olen ajatellut, että jos elämisen ja asumisen rauhaa ei tule, minun pakko kävellä päin punaisia valoja, koska olen väsynyt elämään ja se kaikki johtuu liian kauan kestäneestä rääkkäämisestä projektin merkeissä! En voinut näin huonosti edes avioeroni jälkeen!
Tässä talossa
Anonyymi-ap
2
155
Vastaukset
- Anonyymi
Kappalejako.
Muuten en lue. - Anonyymi
Ei tuota voi lukea kun kirjoitat noin pötköön.
Mutta mikä sinua estää muuttamasta pois?
Vuokrakämppiä saa aina uusia ja omankin voi myydä pois.
Älä valita vaan toimi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p264943Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504750Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2104722Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184561Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133660Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192354Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32128- 661647
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241484- 1881214