tulla, joten mietin sitä mikä minulle olisi mieluinen asumismuoto ja se olisi kimppakämpässä asuminen ikäiseni vanhemman miehen kanssa, joko kokoaikaisesti tai osa-aikaisesti. Se ei olisi parisuhde, koska seksiä minä en halua enää ollenkaan. Sohvalla yhdessä löhöilyä, ruoanlaittamista yhdessä, lenkillä käyntiä ja kaikkea mukavaa tekemisistä yhdessä. Jos miehellä on vielä haluja, hänellä voisi olla ns. panosuhde toisen naisen kanssa, tai sitten sellainen mies joka ei enää tarvitse seksiä, tai ei voi jostain syystä sitä enää harrastaa. Tykkään siitä että saisin jakaa arkeakin toisen ihmisen kanssa. Minä kävisin osa-aikaisesti töissä.
Uni ei meinaa
Anonyymi-ap
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ei yhteisasuminen toimi osa-aikaisesti ja vähintään kolme tai neljä jo eläkeikäistä olisi hyvä määrä, koska silloin olisi aina seuraa ja olisi useampi ihminen, jonka kanssa jakaa ajatuksia.
- Anonyymi
Se voisi toimia hyvin yhdenkin kanssa, jos eläkeikäinen mies on puhelias ja aktiivinen harrastamaan yhdessä ikäisensä vanhemman naisen kanssa. Puheliaisuus on hyvä piirre ihmisessä, koska silloin asiat tulevat käsitellyksi heti. Kun on ollut parisuhteessa sellaisen miehen kanssa joka oli hyvin hiljainen, sitä ei enää halua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024898Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1582814Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912399- 361578
- 481554
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461530- 861372
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101105Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1571090MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141032