Tiensä päähän tullut 3G-verkko sammuu tänä vuonna lopullisesti koko maassa. Alasajo pudottaa osan suomalaisten laitteista 2G-verkkoon.
3G-verkon alasajo
11
160
Vastaukset
- Anonyymi
Toimiiko miten vanha peruspuhelin?
- Anonyymi
Ittellä on yli 10 vuotta vanha puhelin.
- Anonyymi
Kuka käyttää jotain 3g puhelinta.
- Anonyymi
Miksi ei käyttäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei käyttäisi?
Siksi, koska se on paska. Tietysti, jos haluaa käyttää paskaa puhelinta ja roikkua jossain museoesineissä, niin eikun vaan. Tämähän sopii maalaisjunteille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, koska se on paska. Tietysti, jos haluaa käyttää paskaa puhelinta ja roikkua jossain museoesineissä, niin eikun vaan. Tämähän sopii maalaisjunteille.
Valitettavasti maalaisjunttius ei ole kyseessä, joten pelkillä luuloilla ei pitkälle pääse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti maalaisjunttius ei ole kyseessä, joten pelkillä luuloilla ei pitkälle pääse.
Maalaisjuntti
- Anonyymi
Ihan hyvä, saadaan ihmiset joko palaamaan taaksepäin tai lähtemään ostoksille.
Mulle kauppiaana käy molemmat. - Anonyymi
Miun Nokia 1100 on käyttänyt aina GSM eli 2G-verkkoa
- Anonyymi
Onneks on 5gee, menee vain paljon foliota...
- AnonyymiUUSI
Yhy Yhy. Tämä on vasta alkua, jos puhelut pätkivät jollain. Tuudittauduitte semmoiseen maailmaan että kaiken on aina toimittava ja te voitte piereskellä sohvalla kun ette täällä vollota. Mitään varajärjestelmä ette miettineet ja voin kertoa niitä olevan. No, kaikkia ei voi auttaa kun eivät itse tajua omaa etuaan ja jotain tikkua ristiin pitää laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973