Missä muussa tämän hintaluokan tuotteessa hyväksyttäisiin vikoja, jotka ovat Teslassa vain "ominaisuuksia"?
Ruotsissa on jo vakiintunut käsite "Tesla-krok". Se tarkoittaa automaattisen ajotilan törmäystä esteeseen, jonka ihminen olisi kuljettajana väistänyt ilman vaivaa. Auton "turvajärjestelmät" eivät vain kykene pysäyttämään hyvälläkään kelillä ennen kaistan tukkona paikallaan olevaa autoa, työkonetta tai työmaa-aitaa.
Samaa ongelmaa on myös liikennemerkkien tunnistamisessa ja esim. nopeusrajoitusten käsittelyssä. Suomessa moottoritien alkamismerkki ei sisällä nopeusrajoitusta, mutta Tesla pyrkii sen jälkeen heti 120 km/h-nopeuteen.
Näitä "ominisuuksia" on lisää, mutta jos aloitetaan näistä.
Kuinka paljon väärin auto saa toimia?
Anonyymi-ap
2
457
Vastaukset 2
- Anonyymi
Nuo kyseiset ominaisuudet ovat vain apuvälineitä ja kuljettaja vastaa aina autonsa ajamisesta.
Ei missään nuo toimi nii , että kuski ei olisi vastuussa kaikesta. - Anonyymi00003
Muistelemme lämmöllä Volvon turvaominaisuuden julkistustilaisuutta kun mässäytti täydellä vauhdilla kuorma-auton perään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568