Aika tyhmä laituriesitys. Voisko lehti nyt tehdä hyvän kysymyksen politiikoille miksi. Vahva veikkaus et laiturihomma menee lautakunnassa läpi.
Laiturit kaikille
23
478
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä veli järjestelmä on aina toiminut Imatralla ja toimii nytkin.
- Anonyymi
Jotain positiivista tässäkin kyläpahasessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain positiivista tässäkin kyläpahasessa.
Positiivista sinusta kun joku saa omia ranta-alueen itselleen vaikka rantatonttia ei ole ostanut.
- Anonyymi
Yhtä hyvää vaan. Hyviä nämä 9000 e/kk duunipaikatkin. Näinä vaikeina taloudellisina aikoina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Positiivista sinusta kun joku saa omia ranta-alueen itselleen vaikka rantatonttia ei ole ostanut.
Se oli sarkasmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin! Tämä porvareiden järjestelmä palvelee vain varakkaita.
- Anonyymi
Juhanille pitää maksaa vaikka laituri on Vuoksella,,,tyypillinen ruokolahtelainen loinen
- Anonyymi
Samaan paikkaan maksetaan vuokra maa-alueesta kuin talotontin vuokrakin eli Imatran kaupungille.
- Anonyymi
Mutta jos laituriin tulee vene niin se on juhanin mielestä tallomista hänen lättävarpailleen koska hän luulee hallitsevansa kaikkia laitureita Imatralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos laituriin tulee vene niin se on juhanin mielestä tallomista hänen lättävarpailleen koska hän luulee hallitsevansa kaikkia laitureita Imatralla.
Ei hän luule.
- Anonyymi
No ne laiturit on kaikkien käytössä. Noilla kyseisillä pöntöillä ei ole rantaviivaa metriäkään. Kesällä voi mennä viettämään iltaa laitureille ja kuuntelemaan musiikkia👍
- Anonyymi
Alue laituria varten vuokrataan vain asuinrakennusten lähimmän asuinkiinteistön omistajalle.
- Anonyymi
Miten joku voi olla noin kateellinen yhdestä laituripaikasta. Siihen löytyy kyllä helpottava kikka. Ostat asunnon Vuoksen varrelta, niin saat kaupungilta vuokrata pienen palan maata, johon voit rakentaa oman laiturin.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen. Itseäni ei vois vähempää kiinnostaa onko jollakin joku hemmetin laituri vai ei. Ihan sama.
- Anonyymi
En kyllä maksais vuokraa 5 neliön maatilkusta 300 euroo vuodessa.
- Anonyymi
Pitäis olla 1500€, koska niistä tulee käytännössä rantatontteja joihin ei ulkopuolisilla ole asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis olla 1500€, koska niistä tulee käytännössä rantatontteja joihin ei ulkopuolisilla ole asiaa.
Ei pitäs sallia millään rahalla. Tietty puolue tätä lehden mukaan vastusti mut ketäs ne oli kenen mielestä tämä piti sallia. Jännästi lehti ei viittiny vissii kertoo. Noin pientä sivuseikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäs sallia millään rahalla. Tietty puolue tätä lehden mukaan vastusti mut ketäs ne oli kenen mielestä tämä piti sallia. Jännästi lehti ei viittiny vissii kertoo. Noin pientä sivuseikkaa.
Kyllä se lehti vaan kertoi, tosin meille tilaajille.
Asiaa käsiteltiin kaupunkikehityslautakunnassa ja 4 demaria vastusti. Homma meni äänestykseen jonka demarit hävisi 6-4. Nyt sitten katsot kaupungin sivuilta ketä kaupunkikehityslautakunnassa istuu ja lasket siitä porukasta 4 demaria pois, niin saat tietää ne ketkä asiaa kannattivat.
Ole hyvä.
- Anonyymi
Jäät viepi ku ohijuoksutus alkaa...
- Anonyymi
Vuoksihan on hieno alue jo itsessään, mutta nyt se pilataan liialla laitureilla ja maisema kärsii, mutta tärkeintä lienee että Imatran niin sanotut paremmat ihmiset saavat tahtonsa läpi harmi sinänsä.
- Anonyymi
Hyshys vaan...
Kaupungilla taitaa vaan mennä näissä asioissa "pupu pöksyyn" kun sattuu äänekkäämpi vastustaja. - Anonyymi
Parhaimmat maisemathan on vasta edessä päin vanhan sillan jälkeen. Käyn rantaraitilla usein kävelemässä ja paljon vähemmän siellä liikkuu ulkoilijoita kuin mitä vanhalta sillalta eteenpäin.
Kuinka paljon itse liikut rantaraitilla?
- Anonyymi
Kuinka monta taloa on rantaraitin varrella, siis näitä, joilla on mahdollisuus oman laiturin rakentamiseen? Olis kiva tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513