Tupurin lenkkimaastossa, mikä täällä haisee?

Anonyymi-ap

Siellä olen lenkkeillyt jo vosia ja nyt on alkanut jotenkin tuntumaan jokin erityinen haju, en osaa sitä selittää - mutta tuntuu kuin olisi rautaa ilmassa.
Kotiin tullessani tunsin kuinka jopa hampaani tuntuivat raudantuoksuisilta, mistä tämmöinen johtuu

30

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä haisee savu ja häkä.
      Joku lämmittää joka helvetin ilta saunaa ja naapurit palvataan elävältä.
      Yötä myöten haisee savu ja häkä sisällä.
      Tuulettamaan ei voi kun ulkoilma on samaa savua täynnä.

• Anonyymi

Eikö häkä ole hajutonta?

• Anonyymi

Olen ja lenkkeillyt koko ikäni tupurin pururadoilla ja olen huomannut saman raudan tuoksun hajun - ikäänkuin joku Masuuninn tuoksun tunnen kuten Raahessa aikoinaan, mistä se johtuu?

• Anonyymi

Olisiko syytä selvittää Korvenmäen poltto laitoksen osuutta asiaan.

• Anonyymi

Tulisiko se haju ja maku Korvenmäen poltto laitokselta.

• Anonyymi

No mitä helvettiä siellä poltellaan. Ihmisiä . Mooses uskonnon uhrit. Lampaita ne uhraa ainakin ja vuohia.

• Anonyymi

Olen huomannut saman ja kun juoksen sen 10 kilsan lenkin puoleenväliin - se haju ja tuoksu voimistuu ja kotona hampaani ovat kuin hapotettu, tuntuu siltä,
      Olisikohan siinä syynä se paskanpolttolaitos

• Anonyymi

Samoin olen tuntenut usein, mutta kun oikein tuulee kunnolla ei silloin se tuoksu haittaa, mutta kun on oikein tuuletonta, kyllä sen silloin jokin saa jopa ahdistamaan kun näen sen piipun lenkkipolultani ja kuinka sieltä puskee kaasuja ilmakehäämme.

• Anonyymi

On syytä ottaa Salon kaupungin ympäristö asioita hoitavalle virkailijalle.
        Jos se johtuu tästä Korveäen poltto laitoksesta asia on syytä viedä Turun hallinto viranomaisille ja tehdä sinne valitus. Ei muuta kuin nimiä keräämään listaan.
        Varmasti saatte hetkessä runsaasti kerättyä nimiä.

• Anonyymi

Tuskin auttaa mikään valitus, kun tämä on saanut luvan polttaa vaikka mitä jätettä.
      Se on saanut varmaan luvan jopa mistä korkeimmalta taholta virkamiehiä voidellensa.

• Anonyymi

Otin pari vuotta sitten yhteyttä Korvenmäen poltto laitoksen hajusta ympäristö ihmiseen.
        Yöllä tuli omituinen haju vähän kuin mädäntynyt kananmuna ja menin ulos asti haisteleen.
        Sieltä väitettiin että itse laitos ei tuota hajua kun poltto tapahtuu korkeassa lämpötilassa.
        Epäiltiin että yöllä jyllätään entistä kaatopaikka joka on toiminta kellossa.
        Kumma kyllä sen soiton jälkeen hajua ei enää tullut.
        Joten vanhaa kaatopaikka ilmeisesti jostain syystä tongittiin.

• Anonyymi

Menette sinne tutkimaan mitä polttoöljyä ne polttaa siellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin pari vuotta sitten yhteyttä Korvenmäen poltto laitoksen hajusta ympäristö ihmiseen.
        Yöllä tuli omituinen haju vähän kuin mädäntynyt kananmuna ja menin ulos asti haisteleen.
        Sieltä väitettiin että itse laitos ei tuota hajua kun poltto tapahtuu korkeassa lämpötilassa.
        Epäiltiin että yöllä jyllätään entistä kaatopaikka joka on toiminta kellossa.
        Kumma kyllä sen soiton jälkeen hajua ei enää tullut.
        Joten vanhaa kaatopaikka ilmeisesti jostain syystä tongittiin.

Kuulkaa kun ihmisiä on tapettu Euroopassakin insuliinilla vanhuksia Saksassa jne. KOITTAKAA nyt ottaa selvää. Miten hoidetaan vanhuksia ja missä. Mitä niille syötetään. Pistetään.

• Anonyymi

Aina kun ajaa sitä ohitse kyllä se haju tuntuu heti auton sisään - ootte oikeassa sen hajun ...musta se tuntuu ällöttövän ammonikin hajulta, itse opiskelen kemia hesas ny.
      Tuleeko se sieltä piipusta - jota ei saisi tulla , vai jostain muusta.

• Anonyymi

Monessa asunnossa on kraana vesi haissut koirille tai ammoniakille lähinnä uusissa taloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monessa asunnossa on kraana vesi haissut koirille tai ammoniakille lähinnä uusissa taloissa.

Kloori.

• Anonyymi

Pitäisikö Ottaa yhtetä Mot Tveehen ja ne mittaa ;mitä sieltä piipusta tule

• Anonyymi

Oletteko niin tyhmii tosiaan: Haju johtuu siitä että sitä isoa kattilaa (piippu ulkona) ei voida täysillä vetää palotilaan kun ei ole ruokaa tarpeeksi, siis jätettä.

Olemme kuin Vanhanajan höyryveturi asemalla joka odottaa menemistä

• Anonyymi

Jos etelästä tuulee - eiköhän siellä pohjoispuolella haise/toksu jätteenpolttolaitoksen hajut jota piipusta ulos tulee kemikaaleinensa jota taas riippuu mistäpäin niitä PAALEA on rahdattu - Kaikki MYRKYT ei tosin lähde, vaikka kuinka kuumassa keittäisi ja kermassa paistaisi maistamme sen myrkkynä jälipoelliemme asti jos meno jatkuu.

Kuin tommonen "Riihimäen" ongemalaitos pitikään tulla saloomme, perkele.

• Anonyymi

Ei auta täällä valittaminen.
      Turun hallinto oikeus on se joka nämä asiat ratkaisee.
      Jos todetaan suuri haitta ihmisten terveydelle niin polttolaitoksen toimintaan on puututtava.
      Viekää asia sinne.

• Anonyymi

Osuuskaupasta se haju lähtee.

• Anonyymi

Ajoin vanhaa ykköstietä iltapäivällä ja se horisontissa se jätelaitoksen piippu jo kaukaa näkyi, mutta ihmettelin mustaa sauhua joka nousi suoraan jopa pilvikerroksiin asti - ei ollut ainakaan höyryä se.
      "Vain höyryä piiustamme tule" -ei taida tulla aina.

• Anonyymi

Polttaako ihmisiä.

• Anonyymi

Halloween -aika ties mitä ovat noidat keksineet kissoineen. Vaikka grillaavat kurpitsoita hämähäkkiverkoissa

• Anonyymi

Korvenmäessä poltetaan osuuskaupan vihreitä etukortteja koska kaikki ovat Lidlin pikakassojen asiakkaina

• Anonyymi

Korvenmäessä Poltetaan MUOVIA ja muita ympäristöllemme vaarallisia jtteitä.

Miksi se saa polttaa ja SAASTUTTAA KOKO YMPÄRISTÖÄMME-

• Anonyymi

SALON KAUPUNKIMME saa paskanpoltosta niin pajon verotuloja, että katsoo vain hyväksi - eikä katso tulevaisuuteeen jossa lähmetsät katoavat myrkyistä.

• Anonyymi

Nyt puhutaan ilmeisesti korvenmäen polttolaitoksesta? Salon Hyötykäyttöhän on täysin eri asia

• Anonyymi
      UUSI

Salo jis minä on juuri oikea paikka jätteenpolttolaitokselle. Eihän siellä kukaan halua asua. Ainakaan kukaan täysjärkinen.

• Anonyymi
      UUSI

Kun lähimetsän puut alkavat kuivua pystyyn ja maa happamoitua, sittenkö vasta pitää MUOVINPOLTTOLUPAA alkaa tarkastelemaan?

Sieltä tosiaan tulee mustaa savua piipun täydeltä, huomasin tämän kun olin tulossa hesasta ja Lahnajärven kohdalla jo horisontissa siinsi musta savupatsas ja ei tosiaan ollut HÖYRYÄ joka hajoaa jo savupiipun nokassa tuulessa.

Kuka ja mikä, mitkä nyt tätä muovinpolttofirmaa tarkkailee?

Otetaanko sieltä edes SATUNNAISESTI näytteitä - savusta ja paleista mitä poltetaan?

SAATANAN tunarit - sanoisi Kekkonen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe