Jälkiehkäisy

Moi, oon 16-vuotias nuori. Otin jälkiehkäisypillerin varmuuden vuoksi 1vk ja 4pv sitten. Minä ja mun kumppani ei siis oltu yhdynnässä mut meidän värkit kosketteli toisiaan ja se kävi kolollaan mut ei päätyny sisää. (meillä ei ollu ehkäsyä) Session jälkeen tajusin vasta mitä oli tapahtunu ja paniikissa googlasin että voi olla mahdollista tulla raskaaksi ja paniikissa hain jälkiehkäsyn.

Oireena siitä tuli paha olo ja ihan hirvee väsymys. Sit alko myös kohtukipu ja muutenki menkkamaine kipu. Otin jälkiehkäsyn just ovulaation aikaa 13h tapahtuneesta joten stressaan ihan hirveesti raskautta. Menkkojen pitäs alkaa 5pv päästä mut mulla on tälläkin hetkellä väsymystä, pahoinvointia ja välillä menkkamaista kipua. Voiko se johtua edelleen pilleristä, tai päänsisäsestä stressista joka laukasis oireet vai voinko oikeasti olla raskaana?
0201
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei viela vastauksia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Moi, oon 16-vuotias nuori. Otin jälkiehkäisypillerin varmuuden vuoksi 1vk ja 4pv sitten. Minä ja mun kumppani ei siis oltu yhdynnässä mut meidän värkit kosketteli toisiaan ja se kävi kolollaan mut ei päätyny sisää. (meillä ei ollu ehkäsyä) Session jälkeen tajusin vasta mitä oli tapahtunu ja paniikissa googlasin että voi olla mahdollista tulla raskaaksi ja paniikissa hain jälkiehkäsyn.

Oireena siitä tuli paha olo ja ihan hirvee väsymys. Sit alko myös kohtukipu ja muutenki menkkamaine kipu. Otin jälkiehkäsyn just ovulaation aikaa 13h tapahtuneesta joten stressaan ihan hirveesti raskautta. Menkkojen pitäs alkaa 5pv päästä mut mulla on tälläkin hetkellä väsymystä, pahoinvointia ja välillä menkkamaista kipua. Voiko se johtua edelleen pilleristä, tai päänsisäsestä stressista joka laukasis oireet vai voinko oikeasti olla raskaana?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu