nyt todella sisäistää se, ettei minulla ole mitään pakkoa löytää ikäistäni uutta ystävää. Rankat vuodet ovat vieneet paljon voimia ja olen totaalisen väsynyt siihen kautta rantain kertomiseen! Minulle on tärkeää saada tehdä työtä osa-aikaisesti ja töissä ei ole mitään sellaista mikä liittyisi yksityiselämään!
Kaikkien kannattaa
9
144
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus ei ollut minulta. - sivusta-
- Anonyymi
Oikeastaan en voi hyvin sen takia, etten saa tehdä itselle mieluista työtä. Nyt tuntuu siltä ettei minulla ole voimia tutustua keneenkään, joten ajattelin että siirrän sen ensi kesään. Nyt haluan keskittyä työn tekemiseen, koska olen masentunut sen takia etten saa tehdä itselle mieluista työtä. Ei huonosti voiva ihminen jaksa kiinnostua kenestäkään. Yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa, vaan nyt suorastaan tarvitsen sitä, koska olen myös uupunut siitä aivan liian kauan jatkuneesta kautta rantain kertomisesta. Se ei ole oikea tapa saada asioita eteenpäin, eikä tule sitä koskaan olemaan. Eli te jotka sen aloititte veitte minulta voimat kokonaan lupaa kysymättä mitä minä elämältäni haluan! Jos minulle olisi kerrottu siitä etukäteen en koskaan olisi antanut niin laaja-alaiseen projektiin lupaa! Se on saanut voimaan huonosti ihan joka päivä kun sitä on joutunut kokemaan. Ahdistun ja stressaannun ihan vähäisestäkin sen kokemisesta. Ei sellainen voi koskaan saada hyvää aikaan josta ihminen stressaantuu ja ahdistuu totaalisesti. Kaikkien kannattaa muistaa että niin kauan kuin jatkatte sitä, ette tule saamaan mitään sellaista aikaan kuin oli tarkoitus. Ymmärtäkää olen inhonnut kautta rantain kertomista yli kymmenen vuoden ajan joka päivä. Jos ette vieläkään ymmärrä sitä kuinka paljon vahinkoa monella tapaa se on saanut aikaan, ette ole hyviä ihmisiä!
- Anonyymi
Jos jatkatte sitä, se on yhtä kuin haluatte minun voivan yhä huonommin ja mitä huonommin voin sitä varmempaa on, etten halua enää koskaan uutta ystävää. Teidän tapa toimia pilaa kaiken hyvän elämästä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jatkatte sitä, se on yhtä kuin haluatte minun voivan yhä huonommin ja mitä huonommin voin sitä varmempaa on, etten halua enää koskaan uutta ystävää. Teidän tapa toimia pilaa kaiken hyvän elämästä!
Sekin yhä ahdistaa, jos joku tömistelee jalkojaan lattiaan yläkerrassa. Ihan vähäisetkin äänet saavat stressioireet esiin. Äsken juuri kuulin tömistelyä, se vaikuttaa nukkumiseen ja koko elämään haitaten. Minusta on projekti takia tullut arka ja ahdistunut, säikähdän ääniä talossa ja ahdistun ulkona kulkiessani, ei sellainen ole elämisen arvoista elämää. Jos yhä jatkuu, päätän etten enää koskaan halua tutustua edes keneenkään sellaiseen mahdolliseen ikäiseeni ystävään! En ole koskaan aikaisemmin voinut niin huonosti kuin nyt voin. Ahdistus alkoi välittömästi tähän taloon muuttaessani, kun näin että yhä jatkuu se kautta rantain kertominen! Olen kokenut projektin kiusaamisprojektiksi, koska sitä ei ole lopetettu toistuvista pyynnöistä huolimatta. Minun on pakko saada elää sellaista elämää kuin haluan, liittyen työhön ja elämään, jossa ei enää koskaan ole kautta rantain kertomista missään. En halua enää koskaan uutta ystävää kenestäkään, joten LOPETTAKAA KIUSAAMISPROJEKTI HETI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin yhä ahdistaa, jos joku tömistelee jalkojaan lattiaan yläkerrassa. Ihan vähäisetkin äänet saavat stressioireet esiin. Äsken juuri kuulin tömistelyä, se vaikuttaa nukkumiseen ja koko elämään haitaten. Minusta on projekti takia tullut arka ja ahdistunut, säikähdän ääniä talossa ja ahdistun ulkona kulkiessani, ei sellainen ole elämisen arvoista elämää. Jos yhä jatkuu, päätän etten enää koskaan halua tutustua edes keneenkään sellaiseen mahdolliseen ikäiseeni ystävään! En ole koskaan aikaisemmin voinut niin huonosti kuin nyt voin. Ahdistus alkoi välittömästi tähän taloon muuttaessani, kun näin että yhä jatkuu se kautta rantain kertominen! Olen kokenut projektin kiusaamisprojektiksi, koska sitä ei ole lopetettu toistuvista pyynnöistä huolimatta. Minun on pakko saada elää sellaista elämää kuin haluan, liittyen työhön ja elämään, jossa ei enää koskaan ole kautta rantain kertomista missään. En halua enää koskaan uutta ystävää kenestäkään, joten LOPETTAKAA KIUSAAMISPROJEKTI HETI!
Kautta rantain kertominen ei ole ikinä sopinut minulle, joka olen erityispiirteinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kautta rantain kertominen ei ole ikinä sopinut minulle, joka olen erityispiirteinen!
Kauan kestävä stressi saa paljon pahaa aikaan elimistössä. Se ei todellakaan ole leikin asia, luulisi kaikkien ymmärtävän sen. Pitään varmaan ruveta lyömään turpaan jokaista kautta rantain kertojaa, ennen kuin ymmärrätte miten ahdistavaa ja vastenmielistä se on, ihan vähäisessäkin määrin. Se vaikuttaa myös siihen ettei halua olla kenenkään lähellä, koska ahdistus estää sen. Olen ahdistunut päästä varpaisiin saakka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauan kestävä stressi saa paljon pahaa aikaan elimistössä. Se ei todellakaan ole leikin asia, luulisi kaikkien ymmärtävän sen. Pitään varmaan ruveta lyömään turpaan jokaista kautta rantain kertojaa, ennen kuin ymmärrätte miten ahdistavaa ja vastenmielistä se on, ihan vähäisessäkin määrin. Se vaikuttaa myös siihen ettei halua olla kenenkään lähellä, koska ahdistus estää sen. Olen ahdistunut päästä varpaisiin saakka!
Joka saa..nan kertoja joka tulee tarkoituksellisesti vaikka väreillä kertomaan jotain aiheuttaa oksenusrefleksin omaisen tunteen. Olen totaalisesti äärettömän väsynyt siihen! Pelkään että saan joko sydän- tai aivohalvauksen kauan kestäneen stressin takia. Kipuja ja ahdistusta on nytkin tätä kirjoittaessani. Haluan elää rauhassa, en ole pyytänyt keneltäkään apua sen takia, että haluaisin tutustua uuteen ihmiseen. En edes haaveillut sellaisesta koskaan. Ainoa mistä haaveilin, oli saada tehdä itselle mieluista työtä samassa paikassa reilusti yli kymmenen vuoden ajan, koska sellaisesta minulla ei ollut kokemusta. En haaveillut saavani uutta parisuhdetta, enkä haaveillut saavani uutta ystävää. Sellaiset haaveet oliva muiden päässä ja siksi he luulivat minunkin haluavan sellaisia asioista. Ja siinä tehtiin heti se virhe, että olettamisen takia aloitettiin sellainen projekti, joka on tehnyt elämästä helvettiä!! Elämästä on tullut elämä, joka ei ole tuntunut elämisen arvoiselta yli kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka saa..nan kertoja joka tulee tarkoituksellisesti vaikka väreillä kertomaan jotain aiheuttaa oksenusrefleksin omaisen tunteen. Olen totaalisesti äärettömän väsynyt siihen! Pelkään että saan joko sydän- tai aivohalvauksen kauan kestäneen stressin takia. Kipuja ja ahdistusta on nytkin tätä kirjoittaessani. Haluan elää rauhassa, en ole pyytänyt keneltäkään apua sen takia, että haluaisin tutustua uuteen ihmiseen. En edes haaveillut sellaisesta koskaan. Ainoa mistä haaveilin, oli saada tehdä itselle mieluista työtä samassa paikassa reilusti yli kymmenen vuoden ajan, koska sellaisesta minulla ei ollut kokemusta. En haaveillut saavani uutta parisuhdetta, enkä haaveillut saavani uutta ystävää. Sellaiset haaveet oliva muiden päässä ja siksi he luulivat minunkin haluavan sellaisia asioista. Ja siinä tehtiin heti se virhe, että olettamisen takia aloitettiin sellainen projekti, joka on tehnyt elämästä helvettiä!! Elämästä on tullut elämä, joka ei ole tuntunut elämisen arvoiselta yli kymmeneen vuoteen!
Haluan elää vanhaksi, mutta projektin aikaansaama elämän pilaaminen voi estää sen! Olen totaalisen täynnä ahdistusta ja tuskaa!
- Anonyymi
Joo tämä laulu on mies jo kuultu, sisältöä on kovin vähän kenenkään tarpeisiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3188870Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat825432Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3094888SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden703400Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä32852Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal492216Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42212Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72128- 1132096
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401993