R olet löytänyt kirjoitukseni täältä vai onko lenkki kaverini juorunnut

Anonyymi-ap

Äitisikin on laittanut mulle eston, ja en tiennyt hänen nimeään varmaksi ennen tätä. Pelkäätkö että tulen sanomaan pöö! Tajua jo, että en ole lähestymässä sua, tai ketään sun läheistäsi. En ole puhunut sulle kahteen vuoteen, en ole lähestynyt sua puhelimitse, tekstiviestein enkä muutenkaan ole käynyt lähelläkään sun kotia , kun en ole vuosiin tiennyt missä asut. Olen käynyt vain kahdesti siellä missä kielsit mua käymästä vuodessa, koska luulin ettet ole siellä.. Tiedän ettet halua mua, minulla ei ole tarvetta jutella sulle ja moilkaan roolin niin vaatiessa. Joten backof, tai muuten rupean kyseenalaistamaan sun käytöstä mua kohtaan. Miten sun seksuaalinen häirintä ja epäasiallinen käytös sun asemassa kääntyi siihen että mua kielletään käymästä ja työskentelemässä. Myönnän minä rakastin sua ja koin vahvemmin kuin kenenkään muun kanssa. Kirjoitan tänne purkaakseni kaipaukseni henkilöä ja yhteistä rakkautta kohtaan jota ei ole edes ollut ja joskus todella harvoin puhun sinusta miettien tunsitko sinä kuitenkin jotain mua kohtaan, tämä tehtävä etten sekoa lopullisesti. Sinä aiheutti minulle trauman, jonka käsittelyyn olisin tarvinnut ammattiapua. Sinä leikit minulla. Tätä kaikkea yritin purkaa sen purkaa puhuen paljon ihmisille joihin luotin, jotka yksi toisensa jälkeen pettivät. Miksi sun pitää estää mua elämästäni elämääni normaalisti? Usko jo etten edes lähestyä sua mitenkään henkioht tai ketään sun läheisistä. Usko jo! Vältän parhaani mukaan meidän kohtaamista. Kirjoitan tänne välillä haaveitani, minulla on oikeus siihen. Kyllähän sinäkin haaveilet. Rakastin sua kaikista rumista teoistasi huolimatta, ja toivon että pystyt elämään suutumatta vaikka me kohdataan jossain, ymmärrätkö olen muuttanut käytössäni jo niin paljon ettet voisi valittaa siitä. Sovintaanko rauha? En halua, että meistä tulisi edes hyvänpäiväntuttuja , tervehdin sua silloin kun roolini sitä vaatii en vaadi muuta. Haluaisinhan että pyytäisit anteeksi ja sanoisit välittäväsi, mutta ymmärrän ettei niin tule ikinä käymään. Peace

33

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      PS Otatko huomioon että toisten kertomukset minun kertomuksistani ovat jo muuttuneet matkalla. Sinä et ole ikinä keskustellut minun kanssani vain vaan huutanut Ap

      • Anonyymi

        Sinä et gubbe pohdusta ehkä näitä tarinallisuuksiasi tarpeeksi, että saisit vastauksia hörhöiltä jotain kiintiöjupisijaa lukuunottamatta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et gubbe pohdusta ehkä näitä tarinallisuuksiasi tarpeeksi, että saisit vastauksia hörhöiltä jotain kiintiöjupisijaa lukuunottamatta

        Pohjusta*


    • Anonyymi

      Sulle on laitettu estot varmaan siitä syystä, että vainoat ja häiriköit.

      • Anonyymi

        Tuntuuko sinusta kaikenlaisten kuvien vimmainen maalailija aivan välttämättömältä uskoa näihin miehen provoihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko sinusta kaikenlaisten kuvien vimmainen maalailija aivan välttämättömältä uskoa näihin miehen provoihin?

        Eihän tämä järkensä laivasta jäänyt opportunisti edes lue näitä narratiiveja🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko sinusta kaikenlaisten kuvien vimmainen maalailija aivan välttämättömältä uskoa näihin miehen provoihin?

        Toistat koko ajan samaa. Vuodesta toiseen. Olisit jo itsekin kyllästynyt omiin juttuihisi, jos kyse ei olisi pakkomielteestä tai jostain muusta vastaavasta psyykkisestä ongelmasta. Toivottavasti saisit siihen apua kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistat koko ajan samaa. Vuodesta toiseen. Olisit jo itsekin kyllästynyt omiin juttuihisi, jos kyse ei olisi pakkomielteestä tai jostain muusta vastaavasta psyykkisestä ongelmasta. Toivottavasti saisit siihen apua kuitenkin.

        Sinä siis toisin sanoen myönnät spinnanneesi näitä miehen aloituksia vuodesta toiseen? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistat koko ajan samaa. Vuodesta toiseen. Olisit jo itsekin kyllästynyt omiin juttuihisi, jos kyse ei olisi pakkomielteestä tai jostain muusta vastaavasta psyykkisestä ongelmasta. Toivottavasti saisit siihen apua kuitenkin.

        Aika kehno ad homimem järkensä jättäneeltä räpätädiltä, jonka kaikki voimavarat on menneet tähän rahvaaseen puuhasteluun🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis toisin sanoen myönnät spinnanneesi näitä miehen aloituksia vuodesta toiseen? 🤔

        Toivon, että saat apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että saat apua.

        Samat sanat yksäri, kokeile ihmeessä pommittaa pirhaa esim ku virkavalta ei lämmennyt käskytyksillesi, satuile toki lisää siitä, että kuinka tutkinta on päällä ja sinun asiasi on otettu vakavasti. Todellisuudessa noottia on tullut jo


      • Anonyymi

        Juuri tätä en edes tee. Mulle on sama vaikka ne on ei mun niitä profiileja tarvi nähdään, mutta sille ei ole perustetta. Välillä mulla on ollut estot myös heille, mut en ole enää jaksanut laittaa. Ei ole mitään kontaktia minun taholtami heihin. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tätä en edes tee. Mulle on sama vaikka ne on ei mun niitä profiileja tarvi nähdään, mutta sille ei ole perustetta. Välillä mulla on ollut estot myös heille, mut en ole enää jaksanut laittaa. Ei ole mitään kontaktia minun taholtami heihin. Ap

        Ap on sairas ihminen, kiusaa, valehtelee, vainoaa joka puolella näköjään! Sotkee monien ihmisten asiat, ilman todenperäisyyttä, elää mielikuvitus maailmassa, varastaa, ei niinku yhtään tajua, mitä saa tehdä ja mitä ei..... Kertoo epätosia asioita, lista on pitkä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on sairas ihminen, kiusaa, valehtelee, vainoaa joka puolella näköjään! Sotkee monien ihmisten asiat, ilman todenperäisyyttä, elää mielikuvitus maailmassa, varastaa, ei niinku yhtään tajua, mitä saa tehdä ja mitä ei..... Kertoo epätosia asioita, lista on pitkä...

        Pitäisikö Sinun lähestyä esimerkiksi viranomaisia tällä tarinallisuudellasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tätä en edes tee. Mulle on sama vaikka ne on ei mun niitä profiileja tarvi nähdään, mutta sille ei ole perustetta. Välillä mulla on ollut estot myös heille, mut en ole enää jaksanut laittaa. Ei ole mitään kontaktia minun taholtami heihin. Ap

        Nytkö sinun kertomuksessa on gubbe jo useampia henkilöitä? Kerro lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on sairas ihminen, kiusaa, valehtelee, vainoaa joka puolella näköjään! Sotkee monien ihmisten asiat, ilman todenperäisyyttä, elää mielikuvitus maailmassa, varastaa, ei niinku yhtään tajua, mitä saa tehdä ja mitä ei..... Kertoo epätosia asioita, lista on pitkä...

        Kerro tarkemmin, että millä tavalla ja millä keinoilla tämä aapee josta kiihkeään sävyyn kertoilet sotkee toisten asioita ja miten varastelu liittyy tähän? Nyt alkoi kiinnostaa mistä tämä älynväläys on peräisin vai onko sekään mistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin, että millä tavalla ja millä keinoilla tämä aapee josta kiihkeään sävyyn kertoilet sotkee toisten asioita ja miten varastelu liittyy tähän? Nyt alkoi kiinnostaa mistä tämä älynväläys on peräisin vai onko sekään mistään

        Anonyyminä kirjoitellaan palstalla ja sitten luullaan että just sulle on nämä viestit.
        Pitäiskö nyt vähän miettiä millä todennäköisyydellä kirjoitukset on just sinulle? Ehkä parempi mahdollisuus voittaa lotossa kuin että 100% virsti jonka luet on sinulle.
        Ps. Lääkäristä saa hoitoa jos nuppi sitä vaatii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyyminä kirjoitellaan palstalla ja sitten luullaan että just sulle on nämä viestit.
        Pitäiskö nyt vähän miettiä millä todennäköisyydellä kirjoitukset on just sinulle? Ehkä parempi mahdollisuus voittaa lotossa kuin että 100% virsti jonka luet on sinulle.
        Ps. Lääkäristä saa hoitoa jos nuppi sitä vaatii.

        Tämä kommentti on aika omituinen sitä taustaa vasten, että kyselin käytännössä ainostaan lisätietoja näinkin vahvoista väitteistä. Haluat käsitellä jotain vielä toistaiseksi määrittelemätöntä aihetta tai asiaa, mutta sitten et haluakaan tiedottaa enää tästä oletetusta AP:sta ja kerrot minun tarvitsevan hoitoa. Joku tässä ei nyt stemmaa, mutta tosiaan, tee ihmeessä tästä viranomais-asia jos tilanne kerran noinkin ns akuutti on. Taisi edellä kirjoitettu mennä tunteisiin jollain tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on sairas ihminen, kiusaa, valehtelee, vainoaa joka puolella näköjään! Sotkee monien ihmisten asiat, ilman todenperäisyyttä, elää mielikuvitus maailmassa, varastaa, ei niinku yhtään tajua, mitä saa tehdä ja mitä ei..... Kertoo epätosia asioita, lista on pitkä...

        Nyt meni vikaan, en ole ikinä valehdellut enkä kiusannut, enkä bainonnut. Todellakaan varastanut ikinä mitään! Joten et taida tuntea minua..Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni vikaan, en ole ikinä valehdellut enkä kiusannut, enkä bainonnut. Todellakaan varastanut ikinä mitään! Joten et taida tuntea minua..Ap

        Ei sinusta ollut nyt miesaloittaja kyse, meillä oli tämän erään maalailijan kanssa juttu kesken, mutta ei se enää vastaa🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tarkemmin, että millä tavalla ja millä keinoilla tämä aapee josta kiihkeään sävyyn kertoilet sotkee toisten asioita ja miten varastelu liittyy tähän? Nyt alkoi kiinnostaa mistä tämä älynväläys on peräisin vai onko sekään mistään

        Se on kuule ihan totta koko tarina tuosta gubesta! Häirinny työpaikoilla, tullut perässä toisellekkin paikkakunnalle kiusaamaan ja häiritteen ja valheita kertoon, sielläkin alkoi se sama kiusaaminen, mikä tota ihmisoletettua oikein riivaa? Ei kai se tuo toisen pupliso oo tuolle niin tärkeä"sairasta tuo on ainakin mun mielestä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kuule ihan totta koko tarina tuosta gubesta! Häirinny työpaikoilla, tullut perässä toisellekkin paikkakunnalle kiusaamaan ja häiritteen ja valheita kertoon, sielläkin alkoi se sama kiusaaminen, mikä tota ihmisoletettua oikein riivaa? Ei kai se tuo toisen pupliso oo tuolle niin tärkeä"sairasta tuo on ainakin mun mielestä!

        Me harjaantuneet kyllä ymmärrämme gubbe, että milloin heität herjaa itsestäsi jostain syystä, mutta missäpä mitään mieltä olisi mitä tänne milloinkin kirjoittelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö Sinun lähestyä esimerkiksi viranomaisia tällä tarinallisuudellasi?

        On lähestytty monta kertaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyyminä kirjoitellaan palstalla ja sitten luullaan että just sulle on nämä viestit.
        Pitäiskö nyt vähän miettiä millä todennäköisyydellä kirjoitukset on just sinulle? Ehkä parempi mahdollisuus voittaa lotossa kuin että 100% virsti jonka luet on sinulle.
        Ps. Lääkäristä saa hoitoa jos nuppi sitä vaatii.

        Kyl mäsen tiedän, tiedätkö sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni vikaan, en ole ikinä valehdellut enkä kiusannut, enkä bainonnut. Todellakaan varastanut ikinä mitään! Joten et taida tuntea minua..Ap

        Nää asiat on tiedossa ap, joten turhaa yrität kieltää oleggi, ap, vai mikä se ny olikaa näistä tuhannesta nimimerkistä ja kirjaimista ja kuvista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö sinun kertomuksessa on gubbe jo useampia henkilöitä? Kerro lisää

        Gubbe seikkailee monessa tarinassa 😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap on sairas ihminen, kiusaa, valehtelee, vainoaa joka puolella näköjään! Sotkee monien ihmisten asiat, ilman todenperäisyyttä, elää mielikuvitus maailmassa, varastaa, ei niinku yhtään tajua, mitä saa tehdä ja mitä ei..... Kertoo epätosia asioita, lista on pitkä...

        On.


    • Anonyymi

      PS2 Kesälläkin yllättin sut sellaisesta paikasta, mistä voit tuojotella mun persettä, kohdatessa käänsit kyllä pääsi. Miksi mua sitten saa katsoa ja sua ei? Ja ei en luule että se kertoi välittämisestä vaan jostain puutteesta. Ap

    • Anonyymi

      Tykkäät vissiin tehdä näitä muunneltuja tarinoitasi ja kuvittelet että ne ärsyttää?

      • Anonyymi

        Näkisit edes vaivaa ettei olisi niin ilmeistä toi sun toiminta 😂


      • Anonyymi

        Haluatko sinä kertoa nyt viimein, että miten muuntelet näitä miehen tarinallisuuksia omassa päässäsi? Luulisi sisältäneen ihan liikaa sälää jopa Sinun makuusi tai eipä oikeastaan koska vintillä vinkka käy ja sokka on taas irti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko sinä kertoa nyt viimein, että miten muuntelet näitä miehen tarinallisuuksia omassa päässäsi? Luulisi sisältäneen ihan liikaa sälää jopa Sinun makuusi tai eipä oikeastaan koska vintillä vinkka käy ja sokka on taas irti

        Joku agendahan näillä on, mutta palveleeko se ns tarkoitusta vaiko ajanvietettä ja kokeillaan onko vaikutusta?


    • Anonyymi

      Et sinä ois muute soittanu ikinä muutenkaan

      Sen etkä ton näkösenä.

      Kenellekkään.

      Millonkaan vieläkään.

      Äläkä ees soita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe