Kaikkien vuosien

Anonyymi-ap

takia haluaisin nyt olla näkymätön. Kukaan ei tietäisi missä kuljen, kukaan ei kertoisi mitään, kukaan ei haluaisi tietää minusta mitään. Hädin tuskin jaksan olla elämässä kiinni, lapsilleni olen kaukana. En unelmoi muusta kuin työnteosta. Kenenkään ajatukset eivät kiinnosta, en tee niillä mitään. Miksi minun pitäisi aina olla se joka huolehtisi muista, minulle tuntemattomista. En jaksa sitä taakkaa enää, sen taakan alle minä uupuisin, enkä enää koskaan heräisi enää kunnolla eloon.

5

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikuttaa pahalta masennukselta.

• Anonyymi

Onko sinullakin jokin depressio kun pyörit analysoimassa tätä palstaäijää vähän apaattisen oloisena, eikö kahvi maistu enää kahvilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinullakin jokin depressio kun pyörit analysoimassa tätä palstaäijää vähän apaattisen oloisena, eikö kahvi maistu enää kahvilta?

Onko tämä palstaäijä? Minusta näyttäisi että tämä sama henkilö kaapannut koko Järki ja tunteet palstaosion. Onko tämä siis mies mutta tuolla puhuu että omanikäistä miestä hakisi ei nuorempaa. Kyllä on S24 palsta täynnänsä kaikkia enemmän tai vähemmän sekavia olioita.

• Anonyymi

Anonyymi aloittaja
      Kirjoitatko omia tuntemuksia?
      Haet tiettyä kosketus pintaa jostain/johonkin?
      Olet vain v-tyylillä herännyt uuteen päivään???
      👻

• Anonyymi

Useimmiten ei tyypit muista. Ole rauhassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1867
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1802
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1345
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1151
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1114
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      795
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      657
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      650
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      627
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      586
    Aihe