parkkeeraa minne sattuu luomanraitilla vaikka ei ole nimettyä parkkipaikkaa ,tai sittenparkkeeraa toisten varatuille paikoille,
kotisairaanhoitajat
21
770
Vastaukset
- Anonyymi
Niillä on siihen oikeus.
- Anonyymi
No mihinkähän se auto pitäis parkkeerata? Ei kotihoidolla ole aikaa pyöriä ja etsiä paikkaa kun hoidettavia on pitkä jono odottamassa hoitajaa ja aikaa on rajallisesti. Vai pitääkö osa jättää hoitamatta?
- Anonyymi
vois sitä vähän erdes kävellä .kaikki hoitajat kävelee kuin huomenna synnyttäs ,onko tyopaikka etuuksia ruokailussa.
- Anonyymi
ei ainakaan toisten parkkipaikoille
- Anonyymi
Miksi kannat huolta "toisten" parkkipaikoista?
- Anonyymi
koska parkkeette millai sattuu ,ette viitsi kävellä metriäkään ,
- Anonyymi
onko kotisairaanhoitajat kaikki paksuna kun massu pömpöttää melkein kaikilla ,kävely tekis hyvää ihra sulaa,
- Anonyymi
Ala-arvoista kommentointia, kuten aina.
- Anonyymi
Voiko muuta odottaa, kyse on sentään kpääläisistä.
- Anonyymi
koittaakaa ajatella muitakin talon asukkaita missä käytte ,siellä voi asua muitakin liikuntarajoitteisia vanhuksia ,siis älkää parkkerakko mhin sattuu.
- Anonyymi
keräyslaatikoille ei pääse ja ajetaan asukkaitten parkkipaikoille.
- Anonyymi
Kotisairaanhoito on kyllä tärkeämpi ajallaan kuin sinun "kierrätyksesi".
- Anonyymi
aa hokas
inhan mä viimein - Anonyymi
Yleensä kotisairaanhoitajat käyvät päivällä asiakkaiden luona, silloin aloittaja on toivottavasti työssä.
- Anonyymi
Miten käyvätkö myös yöllä?
- Anonyymi
Minä kaadan matjessillin liemet kaikkien auton ilmanottoon -oli auto vaikka jumalan!
- Anonyymi
Kankaanpäässä kaikki hyvin, kun murheet ovat näin pieniä.
- Anonyymi
Kankaanpään ainoa ongelma on tämä valittaja.
- Anonyymi
Minä soitan hinauspalveluun ja saavat hinata hoitajan auton mun parkkipaikalta kauas.
- Anonyymi
Persut aidoimmillaan.
- Anonyymi
Persu ei vanhene eikä sairastu ja ajaa tosi vanhalla mersulla tai audilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777