kotisairaanhoitajat

Anonyymi-ap

parkkeeraa minne sattuu luomanraitilla vaikka ei ole nimettyä parkkipaikkaa ,tai sittenparkkeeraa toisten varatuille paikoille,

21

779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niillä on siihen oikeus.

• Anonyymi

No mihinkähän se auto pitäis parkkeerata? Ei kotihoidolla ole aikaa pyöriä ja etsiä paikkaa kun hoidettavia on pitkä jono odottamassa hoitajaa ja aikaa on rajallisesti. Vai pitääkö osa jättää hoitamatta?

• Anonyymi

vois sitä vähän erdes kävellä .kaikki hoitajat kävelee kuin huomenna synnyttäs ,onko tyopaikka etuuksia ruokailussa.

• Anonyymi

ei ainakaan toisten parkkipaikoille

• Anonyymi

Miksi kannat huolta "toisten" parkkipaikoista?

• Anonyymi

koska parkkeette millai sattuu ,ette viitsi kävellä metriäkään ,

• Anonyymi

onko kotisairaanhoitajat kaikki paksuna kun massu pömpöttää melkein kaikilla ,kävely tekis hyvää ihra sulaa,

• Anonyymi

Ala-arvoista kommentointia, kuten aina.

• Anonyymi

Voiko muuta odottaa, kyse on sentään kpääläisistä.

• Anonyymi

koittaakaa ajatella muitakin talon asukkaita missä käytte ,siellä voi asua muitakin liikuntarajoitteisia vanhuksia ,siis älkää parkkerakko mhin sattuu.

• Anonyymi

keräyslaatikoille ei pääse ja ajetaan asukkaitten parkkipaikoille.

• Anonyymi

Kotisairaanhoito on kyllä tärkeämpi ajallaan kuin sinun "kierrätyksesi".

• Anonyymi

aa hokas
      inhan mä viimein

• Anonyymi

Yleensä kotisairaanhoitajat käyvät päivällä asiakkaiden luona, silloin aloittaja on toivottavasti työssä.

• Anonyymi

Miten käyvätkö myös yöllä?

• Anonyymi

Minä kaadan matjessillin liemet kaikkien auton ilmanottoon -oli auto vaikka jumalan!

• Anonyymi

Kankaanpäässä kaikki hyvin, kun murheet ovat näin pieniä.

• Anonyymi

Kankaanpään ainoa ongelma on tämä valittaja.

• Anonyymi

Minä soitan hinauspalveluun ja saavat hinata hoitajan auton mun parkkipaikalta kauas.

• Anonyymi

Persut aidoimmillaan.

• Anonyymi

Persu ei vanhene eikä sairastu ja ajaa tosi vanhalla mersulla tai audilla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe