parkkeeraa minne sattuu luomanraitilla vaikka ei ole nimettyä parkkipaikkaa ,tai sittenparkkeeraa toisten varatuille paikoille,
kotisairaanhoitajat
21
674
Vastaukset
- Anonyymi
Niillä on siihen oikeus.
- Anonyymi
No mihinkähän se auto pitäis parkkeerata? Ei kotihoidolla ole aikaa pyöriä ja etsiä paikkaa kun hoidettavia on pitkä jono odottamassa hoitajaa ja aikaa on rajallisesti. Vai pitääkö osa jättää hoitamatta?
- Anonyymi
vois sitä vähän erdes kävellä .kaikki hoitajat kävelee kuin huomenna synnyttäs ,onko tyopaikka etuuksia ruokailussa.
- Anonyymi
ei ainakaan toisten parkkipaikoille
- Anonyymi
Miksi kannat huolta "toisten" parkkipaikoista?
- Anonyymi
koska parkkeette millai sattuu ,ette viitsi kävellä metriäkään ,
- Anonyymi
onko kotisairaanhoitajat kaikki paksuna kun massu pömpöttää melkein kaikilla ,kävely tekis hyvää ihra sulaa,
- Anonyymi
Ala-arvoista kommentointia, kuten aina.
- Anonyymi
Voiko muuta odottaa, kyse on sentään kpääläisistä.
- Anonyymi
koittaakaa ajatella muitakin talon asukkaita missä käytte ,siellä voi asua muitakin liikuntarajoitteisia vanhuksia ,siis älkää parkkerakko mhin sattuu.
- Anonyymi
keräyslaatikoille ei pääse ja ajetaan asukkaitten parkkipaikoille.
- Anonyymi
Kotisairaanhoito on kyllä tärkeämpi ajallaan kuin sinun "kierrätyksesi".
- Anonyymi
aa hokas
inhan mä viimein - Anonyymi
Yleensä kotisairaanhoitajat käyvät päivällä asiakkaiden luona, silloin aloittaja on toivottavasti työssä.
- Anonyymi
Miten käyvätkö myös yöllä?
- Anonyymi
Minä kaadan matjessillin liemet kaikkien auton ilmanottoon -oli auto vaikka jumalan!
- Anonyymi
Kankaanpäässä kaikki hyvin, kun murheet ovat näin pieniä.
- Anonyymi
Kankaanpään ainoa ongelma on tämä valittaja.
- Anonyymi
Minä soitan hinauspalveluun ja saavat hinata hoitajan auton mun parkkipaikalta kauas.
- Anonyymi
Persut aidoimmillaan.
- Anonyymi
Persu ei vanhene eikä sairastu ja ajaa tosi vanhalla mersulla tai audilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000597958724h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132415Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1951636Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221371- 71980
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41917Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72824Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57822En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41772Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75682