AITTAKUMMULLE

Anonyymi-ap

Hiljenetköhän samalla tavoin kuin Pentikäiset. Hekin entisiä lesdatiolaisia pappeja.

14

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piispan saanti sai sielun kääntymään

• Anonyymi

Loikkarit eivät politiikassa useinkaan menesty. Etenkään Perussuomalaisiin loikanneet.

Vakavuus ja luotettavuus ovat kaiken a ja o.

Loikkari aiheuttaa epävarmuutta äänestäjissään. Ihmisiä ei kannata pettää.

• Anonyymi

Perussuomalaisiin loikanneet ovat menestyneet hyvin, kaksi kokoomuksesta loikannutta on hallituksessa ministerinä. Toisinpäin loikanneet ovat hävinneet "kuin tina tuhkaan". Missä ovat Sinisten kansanedustajat ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuomalaisiin loikanneet ovat menestyneet hyvin, kaksi kokoomuksesta loikannutta on hallituksessa ministerinä. Toisinpäin loikanneet ovat hävinneet "kuin tina tuhkaan". Missä ovat Sinisten kansanedustajat ?

lastenkoskija Willeäkö tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sedan so

• Anonyymi

Mäellähä aitta on oltava ja vähintää kummulla. Kuuluu siten näet kauemmakski.

• Anonyymi

Sipilä laittoi kepun tuhon alulle...
      Joko jälkipyykki uskalletaan tehdä

Maahanmuutto 2015.
      Mitä saimme

• Anonyymi

Hih

• Anonyymi

alkoi tolkun sikiäminen persuissakin

• Anonyymi

Aittakummun silmät avautuivat kun hän kävi Helsingin Itäkeskuksessa. Suosittelen käymään niin tekin ymmärrätte. Siellä käyminen on halpa matka ulkomaille.

• Anonyymi

Mitä mieltä lesdatiolaset ovat Aittakummusta ?

• Anonyymi

omavanhurskas pahimmasta päästä

• Anonyymi

Saarnaako vielä Rauhanyhdistyksellä, vaikka kannattaa juutalaisvihaa ja rotusortoa ?

• Anonyymi

Kyllä keskusta on vaipunut erittäin alas, tukenut lähes kommunisti politiikkaa vihervasemmisto hallituksessa.Tänään tuli mieleen kun kävelin ulkona että vl kepu kansanedustajat ovat eduskunnassa hyväksyneet suurin piirtein kaiken sen synnin josta vl on seuroissa sadan vuoden ajan varoittanut .Eli suvi ym seuroissa on puhuttu pahasta maailmasta ja monista synneistä joihin sielunvihollinen viettelee sieluja . Eli nämä on toimineet eduskunnassa täysin päinvastain kuin seuroissa on opetettu. Ainakin ennen vanhemmat vl kertoivat että vl kansanedustajat puolustavat eduskunnassa hyviä kristillisiä arvoja. Ei ne ennenkään puolustaneet. Esimerkiksi vl kansanedustaja äänesti aikoinaan homoavioliittojen puolesta. Toisaalta lähes sama kuka menee avioliittoon.Mutta kun itse vl väki rajusti vastusti homoavioliittoja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe