kun on synnit anteeksi?
Kysyin sitä eräältä pujalta, mutta hän hieman närkästyi, kun jatkoin, että missä se Raamatussa on kirjoitettu näkyviin.
Kysyin vielä, että jos Hän vois auttaa, ei auttanut, vaan suuttui ja lähti.
Tietääkö kukaan onko se totta?
Mihin perustuu se, että pääsee Taivaaseen
50
443
Vastaukset
- Anonyymi
Raamatussa kerrotaan, että taivaassa ei ole mitään epäpyhää eikä syntiä.
Kun ihminen saa Kristuksen uskossa synnit anteeksi ja puettu vanhurskauden vaatteella ja Pyhä Henki sinettinsä Jeesuksen Herramme Nimen ja veren voimalla ja kastettuna Herramme valtaisaan sovitustyöhön, niin taivas on auki.Et kertonut kohtia missä näin sanoit, mutta Taivas on paikka, jossa on varattu pahoille oma paikka, Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen
Välillä on Iankaiinen suuri kuilu, ettei sieltä pääse pois; 46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.
Taivaassahan on nyt vain enkelistä, sekä Kolmyhteys, tuskin yhtään pakanaa?
Kun Jumalan Valtakunta tulee Israeliin, tulevat myös Taivaan Pyhät, koska eivät halua nähdä saatanan omia.
Ilm 21; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Et kertonut kohtia missä näin sanoit, mutta Taivas on paikka, jossa on varattu pahoille oma paikka, Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen
Välillä on Iankaiinen suuri kuilu, ettei sieltä pääse pois; 46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.
Taivaassahan on nyt vain enkelistä, sekä Kolmyhteys, tuskin yhtään pakanaa?
Kun Jumalan Valtakunta tulee Israeliin, tulevat myös Taivaan Pyhät, koska eivät halua nähdä saatanan omia.
Ilm 21; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.Minustahan tulee poika jos selviin perille
Ja minä näin uudet taivaat ja uuden maan, sillä ensimmäiset taivaat ja ensimmäinen maa olivat poissa, eikä merta enää
ollut
Ja pyhimmän KAUPUNGIN uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan taivaista, Jumalan vierestä, valmistettu kuin morsian,
sulhaselleen kaunistettu
Ja minä kuulin taivaista suuren äänen, joka sanoi, ”katso, Jumalan lepopaikka ihmislasten kanssa! Ja hän lepää heidän
kanssaan, ja tämä on oleva hänen kansansa, ja hän, Jumala, on heidän kanssaan, ja hän on oleva heille Jumala.
Ja hän on pyyhkivä kaikki kyyneleet heidän silmistään, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä surua, eikä vanhuutta, eikä
sairautta ole enää oleva, hänen ansiostaan.
Ja minä kuljin, ja valtaistuimen yllä istuva sanoi minulle, ”katso, minä teen uudeksi kaiken.” Ja hän sanoi minulle, ”kirjoita,
nämä sanat ovat luotettavat ja totuudet.”
Ja hän sanoi minulle, ”Se on tehty. Minä olen alef, ja minä olen tav. (Eli a ja z) Alkulähde ja täyttymys. Minä annan janoavalle elämän
veden lähteestä ilmaiseksi.”
Ja joka voittaa, hän perii nämä, ja minä olen oleva hänelle Jumala, ja hän on oleva minulle poika.
- Anonyymi
Jokainen päätyy taivaaseen. Nopeiten krematorion piipusta. Niin se orgaaninen hiili kiertää.
Taivaaseen pääsevä uustesti synyneet ylhäältä, uskova ovat heitä me olemme niitä jota uskomme jeesukseen hän vain armosta oma ansie kun ei riitä, voi voi jumalattomia luulevat pääsevänsä hyvillä teoillaan.
kirjotaja5 kirjoitti:
Taivaaseen pääsevä uustesti synyneet ylhäältä, uskova ovat heitä me olemme niitä jota uskomme jeesukseen hän vain armosta oma ansie kun ei riitä, voi voi jumalattomia luulevat pääsevänsä hyvillä teoillaan.
Laita kohta näkyviin, missä ihminen pääsee Taivaaseen.
Minä laitan sinulle, että ei varmasti;Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Miltä vaikuttaa?
Toisaalta, Herrana Pivän jälkeen JUMALA ITSE LASKEUTUU Jumalan Valatakunnan kannssa Israeliin: Ilm 21;1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Jumalan Valatakunta laskeutuu Jumalan kanssa Israeliin, koska Taivaassa on enään helevetti; Matt. 25:41"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Tämä paikka on Taivaassa, ylitsepääsemättömän ylitsepääsemättömän matkan päässä.pinnasänky kirjoitti:
Minä laitan sinulle, että ei varmasti;Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Miltä vaikuttaa?
Toisaalta, Herrana Pivän jälkeen JUMALA ITSE LASKEUTUU Jumalan Valatakunnan kannssa Israeliin: Ilm 21;1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
2 Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Jumalan Valatakunta laskeutuu Jumalan kanssa Israeliin, koska Taivaassa on enään helevetti; Matt. 25:41"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Tämä paikka on Taivaassa, ylitsepääsemättömän ylitsepääsemättömän matkan päässä.Jeesus tuli maanpäälle alas taivaasta, syntyi-ihmiseksi, kuoli ristin kuoleman jo nous taivaaseen,on myös tuleva taikaisi noutamaa seurakuntansa pois, toisessa tulemisessa.
Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.Matt 25:31.
Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 1.Tess 4:16.
Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 1.Tess 4:17.kirjotaja5 kirjoitti:
Jeesus tuli maanpäälle alas taivaasta, syntyi-ihmiseksi, kuoli ristin kuoleman jo nous taivaaseen,on myös tuleva taikaisi noutamaa seurakuntansa pois, toisessa tulemisessa.
Kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan kaikkien enkeliensä kanssa, hän istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle.Matt 25:31.
Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. 1.Tess 4:16.
Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa. 1.Tess 4:17.Mihin Jeesus tuli pelastamaan ja viemään seurakuntansa?
pinnasänky kirjoitti:
Mihin Jeesus tuli pelastamaan ja viemään seurakuntansa?
jeeus pelastaa seurankuntansa ijankaikkiseen elämään, yhdessä hänen kanssa, muut sinne eivä pääse, ketää pahan tekijaa ei ainutta kauhistusten aiheuttajaa, syntiä rakastavat.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Miltä vaikuttaa?
Tämä paikka on Taivaassa, ylitsepääsemättömän ylitsepääsemättömän matkan päässä.Katso jumalan maja ihmisten keskellä johannes kastaja 126:5
- Anonyymi
kirjotaja5 kirjoitti:
Ei mene niin pitää uskoa jeesuksen kautta päästäkseen kuningaskuntaan
Että jokainen, joka uskoo hänen kauttaan, ei hukkuisi, vaan hänelle olisi iankaikkinen elämä.
Sillä tavalla Jumala rakastaa maailmaa, että samoin hän antaa ainoan poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen
kauttaan, ei hukkuisi, vaan hänelle olisi iankaikkinen elämä
Sillä ei Jumala lähettänyt poikansa maailmaan, että hän tuomitsisi maailman, vaan että maailma saisi elää hänen
kätensä kautta.
Jumalan poikansa ainoa joka nimessään usko ettei hän
Joka uskoo hänen kauttaan, häntä ei tuomita, ja joka ei usko, hän on jo nyt tuomittu, kun hän ei usko hänen
nimensä kautta, joka on Jumalan ainoa poika. Anonyymi kirjoitti:
Että jokainen, joka uskoo hänen kauttaan, ei hukkuisi, vaan hänelle olisi iankaikkinen elämä.
Sillä tavalla Jumala rakastaa maailmaa, että samoin hän antaa ainoan poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen
Sillä ei Jumala lähettänyt poikansa maailmaan, että hän tuomitsisi maailman, vaan että maailma saisi elää hänen
kätensä kautta.
Joka uskoo hänen kauttaan, häntä ei tuomita, ja joka ei usko, hän on jo nyt tuomittu, kun hän ei usko hänen
nimensä kautta, joka on Jumalan ainoa poika.Missä se sanotaan että joku pääsee Taivaasee ja Uudestisyntynelle on kylläkin luvatti Iankaikkinen elämä, jonka saa kasteessa.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
Se on asiana iankkisuus ja Israelissa, 1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "KASTO JUMALAN ASUINSIJA IHMISEN KEKSELLÄ, Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Sinun kirjoituksessasi ei ole Iankaikkisuuden paikkaa, joka on kastetuilla Uusi Jerusalem, Jumalan Valtakunta.Anonyymi kirjoitti:
Katso jumalan maja ihmisten keskellä johannes kastaja 126:5
Mikä johannes 126;5? Höpsis.
Lue Ilm 21; 3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Taitaa olla puurot ja vellit sekaisin?kirjotaja5 kirjoitti:
jeeus pelastaa seurankuntansa ijankaikkiseen elämään, yhdessä hänen kanssa, muut sinne eivä pääse, ketää pahan tekijaa ei ainutta kauhistusten aiheuttajaa, syntiä rakastavat.
Juuri näin Kaste Jeesukseen pelaastaa.
Anonyymi kirjoitti:
kätensä kautta.
nimensä kautta, joka on Jumalan ainoa poika.Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."Joh 3:3.
kirjotaja5 kirjoitti:
Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."Joh 3:3.
Amen.
Uudestisyntymien ja Kaste ovat avain sinne?
Ihmetyttää kun VL;t väittävät oevansa jo Jumalan Valatakunta, ilman Kastetta sekäuudestisyntynää.
Sekavaa.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Lue Ilm 21; 3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Taitaa olla puurot ja vellit sekaisin?Riistoportti 26 vilhelm 4
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Missä se sanotaan että joku pääsee Taivaasee ja Uudestisyntynelle on kylläkin luvatti Iankaikkinen elämä, jonka saa kasteessa.
Joh. 3:3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa."
Se on asiana iankkisuus ja Israelissa, 1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "KASTO JUMALAN ASUINSIJA IHMISEN KEKSELLÄ, Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
Sinun kirjoituksessasi ei ole Iankaikkisuuden paikkaa, joka on kastetuilla Uusi Jerusalem, Jumalan Valtakunta.Se on totta raamattu ei pelasta ketään
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Taitaa olla puurot ja vellit sekaisin?kustantaja carmen brosyyri 5 Luukas 6
pinnasänky kirjoitti:
Amen.
Uudestisyntymien ja Kaste ovat avain sinne?
Ihmetyttää kun VL;t väittävät oevansa jo Jumalan Valatakunta, ilman Kastetta sekäuudestisyntynää.
Sekavaa.On otetava Raamatun sana todesta, joka suhteessa on varmat-tien viitat, ei voi eksyä.
Joh. 3:13 Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Riittääkö tämä?- Anonyymi
Jeesuksen vuorisaarna:
Matteus 5:
Kun hän näki kansanjoukot, nousi hän vuorelle; ja kun hän oli istuutunut, tulivat hänen opetuslapsensa hänen tykönsä. Niin hän avasi suunsa ja opetti heitä ja sanoi:
"Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen. Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä. Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan. Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan. Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.- Anonyymi
Jatkan vielä
Psalmi 32
Synnintunnustus ja anteeksianto
1Daavidin virsi.
Autuas se,
jonka pahat teot on annettu anteeksi,
jonka synnit on pyyhitty pois.
2Autuas se ihminen,
jolle Herra ei lue viaksi hänen syntiään
ja jonka sydämessä ei ole vilppiä. Anonyymi kirjoitti:
Jatkan vielä
Psalmi 32
Synnintunnustus ja anteeksianto
1Daavidin virsi.
Autuas se,
2Autuas se ihminen,
jolle Herra ei lue viaksi hänen syntiään
ja jonka sydämessä ei ole vilppiä.Pitää aina muistaa, että selitykset kuuluu antaa lääkärille.
Joten Jumalan/ Taivasetn Valatkunta tulee maan päälle, Jerusalemiin, joka on ollut Jumalan "pääkonttori" kautta aikain.
Lue; Ilm 21;1 josta laitan vain alun ja koko Kirjan jälkipuolisko käsitteelee ko. asiaa.
1 Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää.
4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä.
- Anonyymi
Autuas se,
"Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
Tässähän nämä ovatEli autuas on vain Kastettu Ihminen upottamalla Jeesukseen.
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen
Oletko muistanmut ottaa kasteen.- Anonyymi
Tai ei oikeestaan kiinnosta mihinkä helvettiin olet matkalla
- Anonyymi
Eläkee ihmisiks nii että tarvii syntilöistä höpötellä!se on hyvin yksinkertaista.
Ei tullut selväsksi se, asia josta toitotatte; -kun on synnit anteeksi, pääsee Taivaaseen?
Koeilkaa vielä, mutta kannattaa laittaa aina jakeet näkyviin.- Anonyymi
Se pitää tuntea
Eihän sitä Tunneta Raamatussakaan , kuka ihminen siellä jakeli naapureille syntejä anteeksi.
- Anonyymi
Olen Jeesuksen veli Tuomas profeetta
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koetaan niin, apostoli Tuomas oli Jeesuksen Veli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niilin haltija ja erikois ekspertti xi-pib
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Kyllä koetaan niin, apostoli Tuomas oli Jeesuksen Veli.
Jäin tänne maailmaan antamaan syntejä anteeksi sanoinhan "mitä se muille kuuluu"
Anonyymi kirjoitti:
Niilin haltija ja erikois ekspertti xi-pib
Tuomas ei kirjoitusten mukaan edes käynyt Niilillä.
Käytä hien enemmän järkeä noihin vastuksiisi.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Tuomas ei kirjoitusten mukaan edes käynyt Niilillä.
Käytä hien enemmän järkeä noihin vastuksiisi.mistä alis thomas thimeos siis diimons oliko pietari? Diomyses
Anonyymi kirjoitti:
Muistako varmuuden vuoksi, kuka se toinen veljesi oli nimeltään?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Muistako varmuuden vuoksi, kuka se toinen veljesi oli nimeltään?
harri mikaela conju göyuce
- Anonyymi
Lestapojat menisi helvettiin jos sellainen olisi olemassa.
Ei kukaan ole vielä mennyt Hevettiin, koska sitä ei ole tehty, ainoastaan valmiina Viimeiseen tuomioon.
Matt. 25:41"Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen
Kenelle Hän tämän sanoman sanoi,- Vasemmalle jonolle, kun se on valmis.
Oikea jonon menee Israelin Kirkkauteen, Jumalan Valatkuntaan, nimellä Uusi Jerusalem.
Eikä "lestapoikasi" ole heistä enemmistökään.
- Anonyymi
Kuuden kolumbialaisen nuoren todistus helvetistä.
Sen tekee uskottavaksi että siellä on John Lennon.
https://www.divinerevelations.info/documents/7_jovenes/finnish_7_youths_hell.htm Jeesus sanoo minä ole tie totuus ja elämä, isän tykö ei pääse muutoinkuin minun kauttani synnit anteeksi saatuna. Päässee Jeesusen kautta taivaaseen koska hän on ovai elämään.
Meni vääewnnöksen puolelle;
Joh. 14:6Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Jakeessa ei puhuta mitään synnistä.pinnasänky kirjoitti:
Meni vääewnnöksen puolelle;
Joh. 14:6Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Jakeessa ei puhuta mitään synnistä.Ei puhuta mutta sitä enne, Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaanJoh 3:5.
kirjotaja5 kirjoitti:
Ei puhuta mutta sitä enne, Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaanJoh 3:5.
Aivan eri asia.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Aivan eri asia.
Keskitypä harhajohtaja niihin "tutkimuksiisi" , ettei palsta pilaannu.
pinnasänky kirjoitti:
Aivan eri asia.
On aivan eri asia kuin ihmisen suunitelmat, elämään pääsemisestä kun tämä elämä kerran päättyy, on uusi elämä tai ikuin kuolema ovat vaihto ehdot.
>>Missä siinä Jeesus Taivaasta puhuu?>>
Jeesus puhuu taivasta ja moni muukin Raamatun kirjoittaja.
Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina. Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
1. Tessalonikalaiskirje 4:16-17
Mutta me olemme taivaan kansalaisia, ja taivaasta me odotamme pelastajaksi Herraa Jeesusta Kristusta.
Filippiläiskirje 3:20
Taivaassa minulla on sinut,
sinä olet ainoa turvani maan päällä.
Psalmi 73:25
Älkää kootko itsellenne aarteita maan päälle. Täällä tekevät koi ja ruoste tuhojaan ja varkaat murtautuvat sisään ja varastavat. Kootkaa itsellenne aarteita taivaaseen. Siellä ei koi eikä ruoste tee tuhojaan eivätkä varkaat murtaudu sisään ja varasta.
Matteus 6:19-20
Herra pelastaa vastedeskin minut kaikesta pahasta ja vie minut turvaan taivaalliseen valtakuntaansa. Hänen on kunnia aina ja ikuisesti. Aamen.
2. Timoteuskirje 4:18
Me tiedämme, että vaikka tämä meidän maallinen telttamajamme puretaankin, Jumalalla on taivaassa meitä varten ikuinen asunto, joka ei ole ihmiskätten työtä.
2. Korinttilaiskirje 5:1
Mutta Jeesus sanoi: »Antakaa lasten olla, älkää estäkö heitä tulemasta minun luokseni. Heidän kaltaistensa on taivasten valtakunta.»
Matteus 19:14
Jeesus sanoi hänelle: »Jos tahdot olla täydellinen, niin mene ja myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna rahat köyhille. Silloin sinulla on aarre taivaissa. Tule sitten ja seuraa minua.»
Matteus 19:21
Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
Matteus 5:19
Ei jokainen, joka sanoo minulle: ’Herra, Herra’, pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
Matteus 7:21
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1303639- 851865
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151661Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541372Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1151216VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911212- 681089
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi281012- 66970
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k100964