Fazer boksit, kallista on!!!

Anonyymi-ap

Tokmannilla Fazer boksit 200-300g 2kpl 10,50€
Minimanissa 2kol 10,90€
Citymarket 2kpl 11€
Halpahalli 2kpl 10,80€
Prisma 2kpl 10,90€
Puuilo 2kpl 12€

Katsokaapa noita hintoja, ennen sai 3kpl fazerin bokseja 10€:lla
Kauppaan jäävät noilla hinnoilla,
Lisäksi fazerin suklaa ei ole edes hyvää, epäterveellistä palmuöljyä ja sokeria, joten
hampaat ja terveys säästyy, kun jättää ostamatta.
Tekee mieli, ei muuten tee, kun on riittävän kauna syömättä suklaata ja makeisia, niin ei niitä enää tee edes mieli ja sen huomaa, jos vahingossa sattuu kahviin soekria yhden palan laittamana, niin jopa maistuu imelän makealle, vaikka ennen ei kahvi maistunut imelän makealle, vaikka sokeripaloja latasi 2-3 kpl.

Jättäkää sulkaat ja makeiset ostamatta, niin ei tule imelää äklötys oloa....
Laittakaa rahanne ennemmin johokin suolaisen syötävään, niin paljon parempi.

10

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paikallisessa lähikaupassa oli viime jouluna vastaavat tuotteet 3 euroa kpl ja kympillä kolme. Ostin 9 rasiaa kolmella kympillä, hah hah haaa!!!...

JK Kannattaa odottaa lähelle joulua niin hinnat laskee.

• Anonyymi

Tämä on totta. Olen järkyttynyt siitä, että lempipakettini eli Festive 5 maksaa jo 12 euroa! Joskus ennen vanhaan se maksoi 7 euroa ja tuntui kalliilta jo silloin. En olisi valittanut, jos olisin tiennyt, että vielä joku päivä siitä saa pulittaa 12 euroa.

• Anonyymi

Juu, banaanikakku maksoi 13,50€ ja -60% ilta-alennuksessa sen sai 6€:lla.
        Harvoin niitä tulee ostettua, eikä ainakaan tuolla normaalihinnalla, on kalista.
        6€ ale hintakin tuntui suurelta.

• Anonyymi

Kaakao on kallistunut rajusti. Se lienee pitkälle yksi hintojen nousun syy + sen varjolla laitettu vedätyslisä. Äärimmäiset säät ja taudit on laitettu hintojen nousun selitykseksi.

• Anonyymi

Hihi, mulla rahaa kun roskaa, tollaset pikkuhinnat ei tunnu missään, ostan kymmeniä noita ja herkuttelen

• Anonyymi

Jaa kymmeniä, puolesta paketista tulee jo äklö olo.

• Anonyymi

Hah, kaikkea passkaa tänne kirjoitellaan. Saattanaako te kaupoissa käytte, kun kaikki on niin kallista. Pysykää kotona, ja viljelkää omat ruokanne, ja huumeenne vaikka parvekkeella, tai veskissä: makkarin kaapissa, tai sängyn alla...
      Vitthu, että tämä nykysukupolvi ei osaa muuta kuin valittaa. Menkää töihin ja lopettakaa kitinä. "Elämä on niin kuin sen itse järjestää, sano", hah hah haaa!!!...
      JK Tulis sota, ja tappais kaikki kerjäläiset, tupakanpolttajat, huumeenorjat, homot ja huorat. Ja se sota - kybersota näin aluksi on jo alkanut 3 vuotta siiten. Alkoi, kun Suomen typerä valtiojohto teki hävittäjäkaupan USA:n kanssa, ja haki NATO:n jäsenyyttä, hah hah haaa!!!...

• Anonyymi

Ai että on turhake katkeraksi lopun aikansa järjestänyt. Moskovassa tuollaisen kuuluisi kortteerata.

• Anonyymi

SamAa passkaa kokoajan hahaha hahaha menisit välillä Haapajärvi palstalle vitttuilemaan uskovaisille hahaha

• Anonyymi

Odotahan, kyllä ryslälle kelpaa ressun kitkarenkaat!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8627
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4788
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4248
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3817
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3226
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3000
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      45
      2359
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2223
    Aihe