*aatana omalle kohalles jos joku ääliö tulis aina pilaamaan sun ruoat (ja muitakin juttuja) sillä aikaa kun poistut kotoa sekunniksikaan, miltä tuntuisi?? Paitsi ettei sun narsistin aivoilla kyetä ajattelemaan mitään järkevää!!
Et ole pelottava vaan naurettava!!
Mietipä nyt
20
230
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ne pilaantuu, vaikka oisin kotonakin.
- Anonyymi
Saatana on pelannut pelinsä aika hyvin.
- Anonyymi
Vielä tulee maksun aika, kannatee se aina pitää mielessä!! Ja korkojen kera!! Ja näyttää suakin vituttavan aina kun mä alan olla voitolla!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tulee maksun aika, kannatee se aina pitää mielessä!! Ja korkojen kera!! Ja näyttää suakin vituttavan aina kun mä alan olla voitolla!!
Tai teitä molempia ja sekös mua naurattaa! Nauran teille joka päivä paskaset räkänaurut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai teitä molempia ja sekös mua naurattaa! Nauran teille joka päivä paskaset räkänaurut.
Samalla kun heittelen teidän käsien pilaamia ruokia roskikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tulee. Isolla kädellä kuulemma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vituta. Koska sä edes muka oot ollu voitolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkiä aikoja huomannut juttunne ja ne ovat päätyneet suoraan jätteisiin!!Olen tullut hyvin tarkaksi! Ja kiitollisuus on lisääntynyt!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaaksä etes vai etkö vaan välitä että tunnustat näillä viesteillä tekosi ja sut voidaan jäljittää!!
- Anonyymi
Santaana saatana saa saarnata
- Anonyymi
Se on kyllä... ja ne sukat, miten ne voi kadota tosta vaan matkalla lattialta pesukoneeseen.
- Anonyymi
Joo tätä mäki oon miettiny...mihin helvettiin mun kaikki sukat on viety.
- Anonyymi
Eikä keittiö oo koskaan siisti kun on tehty urhoollinen teko ja tehty ruokaa!
- Anonyymi
Joku teidät vielä yllättää ja siitä on leikki kaukana, kaikki tietää että mä asun tässä yksin joten valheenne ei mene läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku teidät vielä yllättää ja siitä on leikki kaukana, kaikki tietää että mä asun tässä yksin joten valheenne ei mene läpi.
Joku näkee tiedät puhkomassa pusseja tai räpäläämässä ovea auki niin ei tasan auta mitkään selitykset!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku näkee tiedät puhkomassa pusseja tai räpäläämässä ovea auki niin ei tasan auta mitkään selitykset!!
Jäin miettimään mitä pusseja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin miettimään mitä pusseja...
siinäpä mietit, yrität taas vaan kalastella joten en kerro.
- Anonyymi
Tiedän miltä susta tuntuu.
- Anonyymi
Meillä kans laitettu kuvia väärinpäin, jbl vaihdettu toiseen samanlaiseen jotain mustaa paskaa oli niis kuulokkeissa, radio monesti sammutettu, vessan ovi monesti kiinni vaikka tykkään pitää sitä auki kissan takia. Kerran oli mikro pesty😁😱 Kiitos!🤣 Emmä tiedä mitä tutkijoita täällä käy aiheuttamassa mielenterveysongelmia asukkaille. Sori mut mulle ette sitä diagnoosia saa tai muutakaan muistisairautta. Tai sit jotain eläinkokeita tekevät ku niitten mielestä ihmiset on eläimiä. "Katsotaan miten toi käyttäytyy" Ihan sama leivon niille enskerralla pullat ja laitan kahvit heippalapun kera..voisin jonkun tippikulhonki jättää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138