Mietipä nyt

Anonyymi-ap

*aatana omalle kohalles jos joku ääliö tulis aina pilaamaan sun ruoat (ja muitakin juttuja) sillä aikaa kun poistut kotoa sekunniksikaan, miltä tuntuisi?? Paitsi ettei sun narsistin aivoilla kyetä ajattelemaan mitään järkevää!!

Et ole pelottava vaan naurettava!!

20

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla ne pilaantuu, vaikka oisin kotonakin.

• Anonyymi

Saatana on pelannut pelinsä aika hyvin.

• Anonyymi

Vielä tulee maksun aika, kannatee se aina pitää mielessä!! Ja korkojen kera!! Ja näyttää suakin vituttavan aina kun mä alan olla voitolla!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä tulee maksun aika, kannatee se aina pitää mielessä!! Ja korkojen kera!! Ja näyttää suakin vituttavan aina kun mä alan olla voitolla!!

Tai teitä molempia ja sekös mua naurattaa! Nauran teille joka päivä paskaset räkänaurut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai teitä molempia ja sekös mua naurattaa! Nauran teille joka päivä paskaset räkänaurut.

Samalla kun heittelen teidän käsien pilaamia ruokia roskikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tulee. Isolla kädellä kuulemma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä vituta. Koska sä edes muka oot ollu voitolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkiä aikoja huomannut juttunne ja ne ovat päätyneet suoraan jätteisiin!!Olen tullut hyvin tarkaksi! Ja kiitollisuus on lisääntynyt!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaaksä etes vai etkö vaan välitä että tunnustat näillä viesteillä tekosi ja sut voidaan jäljittää!!

• Anonyymi

Santaana saatana saa saarnata

• Anonyymi

Se on kyllä... ja ne sukat, miten ne voi kadota tosta vaan matkalla lattialta pesukoneeseen.

• Anonyymi

Joo tätä mäki oon miettiny...mihin helvettiin mun kaikki sukat on viety.

• Anonyymi

Eikä keittiö oo koskaan siisti kun on tehty urhoollinen teko ja tehty ruokaa!

• Anonyymi

Joku teidät vielä yllättää ja siitä on leikki kaukana, kaikki tietää että mä asun tässä yksin joten valheenne ei mene läpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku teidät vielä yllättää ja siitä on leikki kaukana, kaikki tietää että mä asun tässä yksin joten valheenne ei mene läpi.

Joku näkee tiedät puhkomassa pusseja tai räpäläämässä ovea auki niin ei tasan auta mitkään selitykset!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku näkee tiedät puhkomassa pusseja tai räpäläämässä ovea auki niin ei tasan auta mitkään selitykset!!

Jäin miettimään mitä pusseja...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin miettimään mitä pusseja...

siinäpä mietit, yrität taas vaan kalastella joten en kerro.

• Anonyymi

Tiedän miltä susta tuntuu.

• Anonyymi

Meillä kans laitettu kuvia väärinpäin, jbl vaihdettu toiseen samanlaiseen jotain mustaa paskaa oli niis kuulokkeissa, radio monesti sammutettu, vessan ovi monesti kiinni vaikka tykkään pitää sitä auki kissan takia. Kerran oli mikro pesty😁😱 Kiitos!🤣 Emmä tiedä mitä tutkijoita täällä käy aiheuttamassa mielenterveysongelmia asukkaille. Sori mut mulle ette sitä diagnoosia saa tai muutakaan muistisairautta. Tai sit jotain eläinkokeita tekevät ku niitten mielestä ihmiset on eläimiä. "Katsotaan miten toi käyttäytyy" Ihan sama leivon niille enskerralla pullat ja laitan kahvit heippalapun kera..voisin jonkun tippikulhonki jättää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe