*aatana omalle kohalles jos joku ääliö tulis aina pilaamaan sun ruoat (ja muitakin juttuja) sillä aikaa kun poistut kotoa sekunniksikaan, miltä tuntuisi?? Paitsi ettei sun narsistin aivoilla kyetä ajattelemaan mitään järkevää!!
Et ole pelottava vaan naurettava!!
Mietipä nyt
20
327
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ne pilaantuu, vaikka oisin kotonakin.
- Anonyymi
Saatana on pelannut pelinsä aika hyvin.
- Anonyymi
Vielä tulee maksun aika, kannatee se aina pitää mielessä!! Ja korkojen kera!! Ja näyttää suakin vituttavan aina kun mä alan olla voitolla!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tulee maksun aika, kannatee se aina pitää mielessä!! Ja korkojen kera!! Ja näyttää suakin vituttavan aina kun mä alan olla voitolla!!
Tai teitä molempia ja sekös mua naurattaa! Nauran teille joka päivä paskaset räkänaurut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai teitä molempia ja sekös mua naurattaa! Nauran teille joka päivä paskaset räkänaurut.
Samalla kun heittelen teidän käsien pilaamia ruokia roskikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tulee. Isolla kädellä kuulemma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä vituta. Koska sä edes muka oot ollu voitolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkiä aikoja huomannut juttunne ja ne ovat päätyneet suoraan jätteisiin!!Olen tullut hyvin tarkaksi! Ja kiitollisuus on lisääntynyt!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaaksä etes vai etkö vaan välitä että tunnustat näillä viesteillä tekosi ja sut voidaan jäljittää!!
- Anonyymi
Santaana saatana saa saarnata
- Anonyymi
Se on kyllä... ja ne sukat, miten ne voi kadota tosta vaan matkalla lattialta pesukoneeseen.
- Anonyymi
Joo tätä mäki oon miettiny...mihin helvettiin mun kaikki sukat on viety.
- Anonyymi
Eikä keittiö oo koskaan siisti kun on tehty urhoollinen teko ja tehty ruokaa!
- Anonyymi
Joku teidät vielä yllättää ja siitä on leikki kaukana, kaikki tietää että mä asun tässä yksin joten valheenne ei mene läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku teidät vielä yllättää ja siitä on leikki kaukana, kaikki tietää että mä asun tässä yksin joten valheenne ei mene läpi.
Joku näkee tiedät puhkomassa pusseja tai räpäläämässä ovea auki niin ei tasan auta mitkään selitykset!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku näkee tiedät puhkomassa pusseja tai räpäläämässä ovea auki niin ei tasan auta mitkään selitykset!!
Jäin miettimään mitä pusseja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin miettimään mitä pusseja...
siinäpä mietit, yrität taas vaan kalastella joten en kerro.
- Anonyymi
Tiedän miltä susta tuntuu.
- Anonyymi
Meillä kans laitettu kuvia väärinpäin, jbl vaihdettu toiseen samanlaiseen jotain mustaa paskaa oli niis kuulokkeissa, radio monesti sammutettu, vessan ovi monesti kiinni vaikka tykkään pitää sitä auki kissan takia. Kerran oli mikro pesty😁😱 Kiitos!🤣 Emmä tiedä mitä tutkijoita täällä käy aiheuttamassa mielenterveysongelmia asukkaille. Sori mut mulle ette sitä diagnoosia saa tai muutakaan muistisairautta. Tai sit jotain eläinkokeita tekevät ku niitten mielestä ihmiset on eläimiä. "Katsotaan miten toi käyttäytyy" Ihan sama leivon niille enskerralla pullat ja laitan kahvit heippalapun kera..voisin jonkun tippikulhonki jättää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse644431Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973678Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.191883Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 82819
- 44803
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105797Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764