Siihen että

Anonyymi-ap

vointi muuttuu selvästi paremmaksi tarvitaan totaalista hiljaisuutta. Ulkona liikkuessa ei ns. mainosteta ketään, ei minkään pituista. Ei edes kaupassa. Jos mainostaminen jatkuu, se saa voimaan yhä huonommin ja mitä huonompaa on vointi sitä kauemmin kestää selvitä rankkojen vuosien kokemuksista! En oikeastaan ymmärrä miksi projekti ylipäätään aloitettiin. Jos sitä ei olisi aloitettu olisin saanut tehdä työtä itselleni mieluisassa paikassa. Olisin pystynyt antamaan itsestäni työhön tuossa paikassa paljon enemmän, ilman sitä kautta rantain kertomista, mitä siellä oli ja mistä en ymmärtänyt yhtään mitään! Voin huonosti, vaikka pidin työstä juuri siinä paikassa, koska työkaverit ja hoidettavat pienet olivat aivan ihania. Nyt tullaan taas siihen siihen johtopäätökseen, että projektin aloittaminen sai vain pelkkää tuhoa aikaan! Tulen kysymään sitä vielä kauan, että miksi se toteutettiin niin kuin se toteutettiin? Voisiko joku vastata minulle, että ymmärtäisin sen täysin. En itse näe siinä olevan mitään sellaista miksi se aloitettiin. Myös se jos sitä ei olisi koskaan aloitettu, olisin ollut hyvin tyytyväinen elämääni saadessani tehdä sitä työtä juuri itselle tärkeässä työpaikassa ja kun ihminen on tyytyväinen elämäänsä, silloin olisin aika lailla varmasti löytänyt uuden kumppanin illanvietosta! Mutta kymmenen vuotta meni siis täysin hukkaan, koska ihmiset luulivat tietävänsä minua paremmin, mitä minä pidän tärkeänä elämälleni! Oikeastaan voidaan ajatella, että se kaikki oli suorastaan rikollista toimintaa stalkkaamisen ja kaikenlaisen häirinnän takia kaikkialla. Projektin aloittajilta puuttui ymmärrys siitä totaalisesti, että ihmiset ovat erilaisia ja voivat kokea olevansa ansassa, sen takia ettei ollut ymmärrystä siitä se kaikki kautta rantain esitys merkitsi. Yli puolet ajasta oli näin ja toisen puolen pilasi henkilö, joka roikkui lähes kaikkialla ns. takissa kiinni! Projektin aloittajien olisi syytä jollain tavalla saada korvattua ainakin osa niistä menetetyistä palkoista, siksi että työntekeminen oli äärimmäisen ahdistavaa kaikissa vieraissa palkoissa, koska ei ollut minkäänlaista ymmärrystä yhdessäkkään vieraassa työpaikassa, että mitä se kaikki esitys oikein tarkoitti ja siksi oli mahdotonta mennä enää vieraisiin työpaikkoihin! Se olisi oikeus ja kohtuus! Harmittaa kun ette ymmärtäneet sitä jo silloin kun se kaikki tapahtui, koska silloin olisi voitu muuttaa projektin tapaa esittää! Osaako kukaan asettua siihen asemaan mitä minä noina kaikkina kauhun vuosina jouduin kokemaan. Pelkästään kirjoittaessani tässä nyt olen hyvin ahdistunut. Nyt ei saa enää kertoa kenestäkään, eikä todellakaan siitä henkilöstä, joka oli mukana aivan liian monissa vuosissa ja juuri hänen takiaan ilmeisesti menetin itselleni rakkaan asunnon, isomman kuin nykyisen.

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on täysi tosiasia, että ilman projektia elämäni olisi ollut hyvää ja ei olisi tarvinnut kokea kaikkia niitä valtavan paljon ahdistusta ja stressiä sisältäviä vuosia!

• Anonyymi

Olen ollut sisältä tyhjä ja kuollut jo monen vuoden ajan. Olin hyvinvoiva, iloinen ja stressaamaton, ennen kuin projekti aloitettiin. Kun on sisältä tunteeton, ei tunne hvyiä tunteita ja se on edellytys sille, että voisi kiinnostua uusista ihmisistä! Projekti toimi aivan päinvastoin, kuin sen aloittajat luulivat sen toimivan, koska se ei koskaan sopinut minun sisäiselle maailmalle, eikä se siis voi tulla koskaan toimimaankaan! Jos projekti jatkuu yhä samanlaisena, sillä ei voi koskaan olla sitä mahdollisuutta, että se voisi saada aikaan hyvää! Jos siis todella haluatte hyvän tuloksen, täytyy kaikenlaisen kautta rantain loppua ja keväällä pitäisi järjestää sellainen tilaisuus, jossa olisi mahollista keskustella muutaman ikäiseni miehen kanssa muutaman minuutin ajan ja niistä sitten valita vaikka kolme ehdokasta treffeille! Se on ainoa tapa siihen, että projekti voisi onnistua!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2828
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      61
      2671
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      38
      2198
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      63
      1967
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      55
      1935
    6. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      37
      1633
    7. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      965
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      113
      894
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      869
    10. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      37
      844
    Aihe