Viimeiaikoina Finnairin palvelua on moitittu lehtikirjoituksissa. Keskustelua aiheen tiimoilta käydään vilkkaasti. Jokaiseen keskusteluun ilmaantuu niitä, jotka puolustelevat Finnairin palvelutarjontaa ja eivät koe palvelussa olevan moitteen sijaa. Ikäänkuin huonosta hinta/laatu -suhteesta ei saisi valittaa. Pitäisi tyytyä siihen että lentoyhtiön palvelu hoidetaan Bulgariassa konekäännösten varassa, aspan taso on niin pohjalla kuin olla voi. Lentohinnat kilpailijoihin nähden sikamaisia. Poikkeustilanteiden hallinta on luokatonta.
Finnairin puolustelijat ovat käsittämättömiä
20
528
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt. Taitaa olla Finnairin oma PR-osasto asialla.
- Anonyymi
Kyllä heitäkin on joille kelpaa mikä tahansa p*ska kunhan on kotimaista. Itsekin haluaisin käyttää sinivalkoista lentoyhtiötä mutten halua olla sellainen hölmö joka maksaa kalliin hinnan ja saa ala-arvoisen vastineen rahalleen. Siksi vältän Finnairia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä heitäkin on joille kelpaa mikä tahansa p*ska kunhan on kotimaista. Itsekin haluaisin käyttää sinivalkoista lentoyhtiötä mutten halua olla sellainen hölmö joka maksaa kalliin hinnan ja saa ala-arvoisen vastineen rahalleen. Siksi vältän Finnairia.
Nyt ollaan asian ytimessä. Huono hinta-laatu-kokemus -suhde on asian ydin. Finnair markkinoi jotakin sellaista mitä Finnair ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä heitäkin on joille kelpaa mikä tahansa p*ska kunhan on kotimaista. Itsekin haluaisin käyttää sinivalkoista lentoyhtiötä mutten halua olla sellainen hölmö joka maksaa kalliin hinnan ja saa ala-arvoisen vastineen rahalleen. Siksi vältän Finnairia.
Ennen Finnairin valtti oli lentää suoraan aasiaan venäjän yli, mulla oli yleensä matka Bangkok ja siitä ympärysmaihin. Nyt ei juuri tarvetta käyttää finskiä, kun saksan kautta mukava lentää, ja siellä palvelu pelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen Finnairin valtti oli lentää suoraan aasiaan venäjän yli, mulla oli yleensä matka Bangkok ja siitä ympärysmaihin. Nyt ei juuri tarvetta käyttää finskiä, kun saksan kautta mukava lentää, ja siellä palvelu pelaa.
Hetkonen, koska finnair ei lennä Venäjän yli Aasiaan, mielestäsi mukaba lentää ensin Saksaan ja sieltä vaihtaa Aasian lennolle joka sekin kiertää Venäjän? Suora lento on suora lento. Välilaskussa, vaikka olisi about reitin varrella, menee helposti pari tuntia ylimääräistä ja riski laukkujen matkalle jäämisestä kasvaa..
- Anonyymi
Kerroppa esimerkkejä poikkeustilanteiden hallinnasta. Ja esimerkkejä miten vastaavia tilanteita hoidetaan kilpailevilla yhtiöillä.
Odotan.- Anonyymi
Odottaa saa aika pitkään. Tai sitten heitetään joku yksittäisesimerkki, joka tosiaan on vain yksittäisesimerkki. Niitä löytyy kaikilta lentoyhtiöiltä, niin hyvässä kuin pahassa.
Eikä esimerkit muutu trendiksi vaikka muutamat samat huutelijat niitä kuinka toistaisivat tällaisilla palstoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odottaa saa aika pitkään. Tai sitten heitetään joku yksittäisesimerkki, joka tosiaan on vain yksittäisesimerkki. Niitä löytyy kaikilta lentoyhtiöiltä, niin hyvässä kuin pahassa.
Eikä esimerkit muutu trendiksi vaikka muutamat samat huutelijat niitä kuinka toistaisivat tällaisilla palstoilla.Oletko huomannut Finnaiirin liittyviä keskusteluita lukiessasi että selvä enemmistö (ehkä ~90 %) ei ole tyytyväisiä Finnairiin suhteessa muihin yhtiöihin?
Ovatko nämä kaikki subjektiivisiä yksittäistapauksia kokeneet väärässä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko huomannut Finnaiirin liittyviä keskusteluita lukiessasi että selvä enemmistö (ehkä ~90 %) ei ole tyytyväisiä Finnairiin suhteessa muihin yhtiöihin?
Ovatko nämä kaikki subjektiivisiä yksittäistapauksia kokeneet väärässä?Oletko yleensäkin huomannut somekeskusteluissa että siellä pääasiassa valittajia äänessä? Suoli24 menee vielä alemmas. Ja trollit päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko yleensäkin huomannut somekeskusteluissa että siellä pääasiassa valittajia äänessä? Suoli24 menee vielä alemmas. Ja trollit päälle.
Eli enemmistö on tyytyväisiä Finnairin palveluihin. Ei haittaa että maksaa. Me kaikki muut ollaan väärässä. Ei saa valittaa, eikä keskustella. Pitää maksaa mitä pyydetään ja tyytyä siihen mitä saa tai ei saa.
- Anonyymi
Lensin jenkkeihin kokeeksi yhtiön kehumassa bisnesluokassa. Qatarilla saa huomattavasti parempaa palvelua turistiluokassa neljänneksen hintaan.
- Anonyymi
Lensit jenkkeihin kokeeksi yhtiön kehumassa bisnesluokassa. Kuulostaa todella uskottavalta. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Poikkeustilanteissa Qatarilta melkein mahdotonta saada rahat takaisin. Todella surkea customer sevice, joka ei kaihda valehdella asikkaalle päin naamaa. Katsokaa arvostelut Tripadvisorista ja Trustpilotista.
No, Finnair on alkanut luisua tuohon samaan sarjaan kuin kumppaninsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poikkeustilanteissa Qatarilta melkein mahdotonta saada rahat takaisin. Todella surkea customer sevice, joka ei kaihda valehdella asikkaalle päin naamaa. Katsokaa arvostelut Tripadvisorista ja Trustpilotista.
No, Finnair on alkanut luisua tuohon samaan sarjaan kuin kumppaninsa.Olen lentänyt kymmeniä kertoja eri puolille maailmaa Dohan kautta eikä ole koskaan ollut niitä poikkeustilanteita. Hyvä palvelu ja kauniit nuoret lentoemot voittavat sen haittapuolen, että Qatar tukee Hamasia ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lentänyt kymmeniä kertoja eri puolille maailmaa Dohan kautta eikä ole koskaan ollut niitä poikkeustilanteita. Hyvä palvelu ja kauniit nuoret lentoemot voittavat sen haittapuolen, että Qatar tukee Hamasia ym.
Nuo lentoemot ne tuntuu olevan lentämisessä tärkeintä monelle...
- Anonyymi
Edelleen odotan esimerkkejä poikkeustilanteisen huonosta hallinnasta.
- Anonyymi
Koitapa saada tuolta firmalta kompensaatiota tai korvaava lento, jos lento on peruttu. Qatar Airways ei ole enää sama firma kuin ennen koronaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitapa saada tuolta firmalta kompensaatiota tai korvaava lento, jos lento on peruttu. Qatar Airways ei ole enää sama firma kuin ennen koronaa.
Puhutko nyt Finnairista va Qatarista? Vai molemmista, mainitsematta Finnairia. Siis aloitukssa mainittu "poikkeustilanteiden hallinta"
- Anonyymi
Sotkempas soppaa.
Juuri katselen ensikevään/ maalis- huhtikuun lentoja monelta yhtiöltä suomalaisten suosimaan Malagaan.
Olen lentänyt omaan vakiokohteeseeni SASilla, Norwegianilla ja Finnairilla.
Ylivoimaisesti huonoin hinta- laatusuhde on Finnairilla ja käytän vain pakosta. Vaikka, SAS ei edes lennä kohteeseeni suoraan, niin SASin plus lippu loungeineen ja ruokineen on yleensä parilta henkilöltä useita satoja edukkaampi kuin Finnair ja palvelu pelaa. Samoin Norwegian on usean satasen edukkaampi kuin Finnair ja palvelussa ei todellakaan ole eroa.
Kyllä Finnair on minun mielestä halpalentoyhtiö luksus hinnoilla. Tämä on siis minun mielipide ja minulla lie oikeus siihen. Toisaalta harmittaa. Nää on yleensä ja useasti niitä joille Finnair on ensi yhtiö lentämiseen,tai KUN se onSUOMALAINEN yhtiö,joka ikävä kyllä kyntää pohjasakassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221094Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73849