Finnairin puolustelijat ovat käsittämättömiä

Anonyymi-ap

Viimeiaikoina Finnairin palvelua on moitittu lehtikirjoituksissa. Keskustelua aiheen tiimoilta käydään vilkkaasti. Jokaiseen keskusteluun ilmaantuu niitä, jotka puolustelevat Finnairin palvelutarjontaa ja eivät koe palvelussa olevan moitteen sijaa. Ikäänkuin huonosta hinta/laatu -suhteesta ei saisi valittaa. Pitäisi tyytyä siihen että lentoyhtiön palvelu hoidetaan Bulgariassa konekäännösten varassa, aspan taso on niin pohjalla kuin olla voi. Lentohinnat kilpailijoihin nähden sikamaisia. Poikkeustilanteiden hallinta on luokatonta.

27

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa ihmetellyt. Taitaa olla Finnairin oma PR-osasto asialla.

      • Anonyymi

        Kyllä heitäkin on joille kelpaa mikä tahansa p*ska kunhan on kotimaista. Itsekin haluaisin käyttää sinivalkoista lentoyhtiötä mutten halua olla sellainen hölmö joka maksaa kalliin hinnan ja saa ala-arvoisen vastineen rahalleen. Siksi vältän Finnairia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heitäkin on joille kelpaa mikä tahansa p*ska kunhan on kotimaista. Itsekin haluaisin käyttää sinivalkoista lentoyhtiötä mutten halua olla sellainen hölmö joka maksaa kalliin hinnan ja saa ala-arvoisen vastineen rahalleen. Siksi vältän Finnairia.

        Nyt ollaan asian ytimessä. Huono hinta-laatu-kokemus -suhde on asian ydin. Finnair markkinoi jotakin sellaista mitä Finnair ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä heitäkin on joille kelpaa mikä tahansa p*ska kunhan on kotimaista. Itsekin haluaisin käyttää sinivalkoista lentoyhtiötä mutten halua olla sellainen hölmö joka maksaa kalliin hinnan ja saa ala-arvoisen vastineen rahalleen. Siksi vältän Finnairia.

        Ennen Finnairin valtti oli lentää suoraan aasiaan venäjän yli, mulla oli yleensä matka Bangkok ja siitä ympärysmaihin. Nyt ei juuri tarvetta käyttää finskiä, kun saksan kautta mukava lentää, ja siellä palvelu pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen Finnairin valtti oli lentää suoraan aasiaan venäjän yli, mulla oli yleensä matka Bangkok ja siitä ympärysmaihin. Nyt ei juuri tarvetta käyttää finskiä, kun saksan kautta mukava lentää, ja siellä palvelu pelaa.

        Hetkonen, koska finnair ei lennä Venäjän yli Aasiaan, mielestäsi mukaba lentää ensin Saksaan ja sieltä vaihtaa Aasian lennolle joka sekin kiertää Venäjän? Suora lento on suora lento. Välilaskussa, vaikka olisi about reitin varrella, menee helposti pari tuntia ylimääräistä ja riski laukkujen matkalle jäämisestä kasvaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen Finnairin valtti oli lentää suoraan aasiaan venäjän yli, mulla oli yleensä matka Bangkok ja siitä ympärysmaihin. Nyt ei juuri tarvetta käyttää finskiä, kun saksan kautta mukava lentää, ja siellä palvelu pelaa.

        Ei pelaa.


    • Anonyymi

      Kerroppa esimerkkejä poikkeustilanteiden hallinnasta. Ja esimerkkejä miten vastaavia tilanteita hoidetaan kilpailevilla yhtiöillä.

      Odotan.

      • Anonyymi

        Odottaa saa aika pitkään. Tai sitten heitetään joku yksittäisesimerkki, joka tosiaan on vain yksittäisesimerkki. Niitä löytyy kaikilta lentoyhtiöiltä, niin hyvässä kuin pahassa.
        Eikä esimerkit muutu trendiksi vaikka muutamat samat huutelijat niitä kuinka toistaisivat tällaisilla palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottaa saa aika pitkään. Tai sitten heitetään joku yksittäisesimerkki, joka tosiaan on vain yksittäisesimerkki. Niitä löytyy kaikilta lentoyhtiöiltä, niin hyvässä kuin pahassa.
        Eikä esimerkit muutu trendiksi vaikka muutamat samat huutelijat niitä kuinka toistaisivat tällaisilla palstoilla.

        Oletko huomannut Finnaiirin liittyviä keskusteluita lukiessasi että selvä enemmistö (ehkä ~90 %) ei ole tyytyväisiä Finnairiin suhteessa muihin yhtiöihin?
        Ovatko nämä kaikki subjektiivisiä yksittäistapauksia kokeneet väärässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut Finnaiirin liittyviä keskusteluita lukiessasi että selvä enemmistö (ehkä ~90 %) ei ole tyytyväisiä Finnairiin suhteessa muihin yhtiöihin?
        Ovatko nämä kaikki subjektiivisiä yksittäistapauksia kokeneet väärässä?

        Oletko yleensäkin huomannut somekeskusteluissa että siellä pääasiassa valittajia äänessä? Suoli24 menee vielä alemmas. Ja trollit päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yleensäkin huomannut somekeskusteluissa että siellä pääasiassa valittajia äänessä? Suoli24 menee vielä alemmas. Ja trollit päälle.

        Eli enemmistö on tyytyväisiä Finnairin palveluihin. Ei haittaa että maksaa. Me kaikki muut ollaan väärässä. Ei saa valittaa, eikä keskustella. Pitää maksaa mitä pyydetään ja tyytyä siihen mitä saa tai ei saa.


      • Anonyymi

        Itse poikkeustilanne osoittaa, miten kykenevä henkilökunta on. Monet eivät osaa oikeasti toimia kriisitilanteissa.


    • Anonyymi

      Lensin jenkkeihin kokeeksi yhtiön kehumassa bisnesluokassa. Qatarilla saa huomattavasti parempaa palvelua turistiluokassa neljänneksen hintaan.

      • Anonyymi

        Lensit jenkkeihin kokeeksi yhtiön kehumassa bisnesluokassa. Kuulostaa todella uskottavalta. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Poikkeustilanteissa Qatarilta melkein mahdotonta saada rahat takaisin. Todella surkea customer sevice, joka ei kaihda valehdella asikkaalle päin naamaa. Katsokaa arvostelut Tripadvisorista ja Trustpilotista.
        No, Finnair on alkanut luisua tuohon samaan sarjaan kuin kumppaninsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeustilanteissa Qatarilta melkein mahdotonta saada rahat takaisin. Todella surkea customer sevice, joka ei kaihda valehdella asikkaalle päin naamaa. Katsokaa arvostelut Tripadvisorista ja Trustpilotista.
        No, Finnair on alkanut luisua tuohon samaan sarjaan kuin kumppaninsa.

        Olen lentänyt kymmeniä kertoja eri puolille maailmaa Dohan kautta eikä ole koskaan ollut niitä poikkeustilanteita. Hyvä palvelu ja kauniit nuoret lentoemot voittavat sen haittapuolen, että Qatar tukee Hamasia ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lentänyt kymmeniä kertoja eri puolille maailmaa Dohan kautta eikä ole koskaan ollut niitä poikkeustilanteita. Hyvä palvelu ja kauniit nuoret lentoemot voittavat sen haittapuolen, että Qatar tukee Hamasia ym.

        Nuo lentoemot ne tuntuu olevan lentämisessä tärkeintä monelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lentänyt kymmeniä kertoja eri puolille maailmaa Dohan kautta eikä ole koskaan ollut niitä poikkeustilanteita. Hyvä palvelu ja kauniit nuoret lentoemot voittavat sen haittapuolen, että Qatar tukee Hamasia ym.

        Tuosta jo huomaa ettet ole koskaan lentänyt qatarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen lentänyt kymmeniä kertoja eri puolille maailmaa Dohan kautta eikä ole koskaan ollut niitä poikkeustilanteita. Hyvä palvelu ja kauniit nuoret lentoemot voittavat sen haittapuolen, että Qatar tukee Hamasia ym.

        Tuosta jo huomaa ettet ole koskaan lentänyt qatarilla.


    • Anonyymi

      Edelleen odotan esimerkkejä poikkeustilanteisen huonosta hallinnasta.

      • Anonyymi

        Koitapa saada tuolta firmalta kompensaatiota tai korvaava lento, jos lento on peruttu. Qatar Airways ei ole enää sama firma kuin ennen koronaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitapa saada tuolta firmalta kompensaatiota tai korvaava lento, jos lento on peruttu. Qatar Airways ei ole enää sama firma kuin ennen koronaa.

        Puhutko nyt Finnairista va Qatarista? Vai molemmista, mainitsematta Finnairia. Siis aloitukssa mainittu "poikkeustilanteiden hallinta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko nyt Finnairista va Qatarista? Vai molemmista, mainitsematta Finnairia. Siis aloitukssa mainittu "poikkeustilanteiden hallinta"

        Kts. kuluttajariitalautakunnan ratkaisut (lennot), vaatii kirjautumisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kts. kuluttajariitalautakunnan ratkaisut (lennot), vaatii kirjautumisen.

        Näillä mennään:

        "Kuluttajansuojaan liittyvä musta lista on Kuluttaja-lehden musta lista yrityksistä, jotka eivät ole noudattaneet kuluttajariitalautakunnan suositusta siitä, miten niiden kuluttajansuojan kannalta kyseenalainen menettely tulisi hyvittää kuluttajalle. Lehti suosittelee välttämään mustalla listalla olevia yrityksiä. Voit nähdä Kuluttaja-lehden mustan listan lehden internetsivuilla".


    • Anonyymi

      Sotkempas soppaa.

      Juuri katselen ensikevään/ maalis- huhtikuun lentoja monelta yhtiöltä suomalaisten suosimaan Malagaan.

      Olen lentänyt omaan vakiokohteeseeni SASilla, Norwegianilla ja Finnairilla.

      Ylivoimaisesti huonoin hinta- laatusuhde on Finnairilla ja käytän vain pakosta. Vaikka, SAS ei edes lennä kohteeseeni suoraan, niin SASin plus lippu loungeineen ja ruokineen on yleensä parilta henkilöltä useita satoja edukkaampi kuin Finnair ja palvelu pelaa. Samoin Norwegian on usean satasen edukkaampi kuin Finnair ja palvelussa ei todellakaan ole eroa.

      Kyllä Finnair on minun mielestä halpalentoyhtiö luksus hinnoilla. Tämä on siis minun mielipide ja minulla lie oikeus siihen. Toisaalta harmittaa.

    • Nää on yleensä ja useasti niitä joille Finnair on ensi yhtiö lentämiseen,tai KUN se onSUOMALAINEN yhtiö,joka ikävä kyllä kyntää pohjasakassa

      • Anonyymi

        Finski luottaa siihen, että kyllä enin osa suomalaisista tyytyy bulkkiin ja valitsee kotimaisen lentoyhtiön. Valitettavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ikuiset kaipaajat

      Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      119
      3979
    2. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

      Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      71
      3291
    3. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

      Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2734
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

      Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      84
      2468
    5. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

      PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      20
      2430
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

      Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      39
      2409
    7. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

      Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      2367
    8. En tiedä ymmärrätkö

      Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2281
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

      Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      27
      2226
    10. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

      ”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      28
      2171
    Aihe