Ja Josef osti kankaan, ja otti hänet alas ja kääri hänet siihen, ja laittoi hänet siihen hautaan, joka oli
hakattu kallioon, ja vieritti kiven sen haudan oviaukolle.
Mutta Mirjam Magdalaitha, ja Mirjam – se Jose’n
Josef:
Ja kun tuo varas oli niin sanonut, Jeesus sanoi hänelle: ”Totisesti, totisesti, minä sanon sinulle, Demas, että tänä päivänä sinä olet oleva minun kanssani paratiisissa; mutta valtakunnan lapset, Aabrahamin, Iisakin, Jaakobin ja Mooseksen lapset heitetään kauimmaiseen pimeyteen, siellä on oleva itku ja hammasten kiristys. Mutta sinä ainoastaan saat olla paratiisissa toiseen tulemukseeni saakka, kun minä tulen tuomitsemaan ne, jotka eivät ole tunnustaneet minun nimeäni.
Josef ja jose
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Minut, Joosef Arimatialaisen, joka pyysin Herran Jeesuksen ruumista Pilatukselta, juutalaiset vangitsivat tämän tähden. Tämä on se kansa, joka ärsytti heidän lain antajaansa Moosesta, eikä tunnistanut heidän Jumalansa Poikaa ristiinnaulittuna.
- Anonyymi
Josef Stalin vai mikä Josif Jooseppi. Juudas.
- Anonyymi
Onko sulla tunne että olet Josef Ari Matias ta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Josef Stalin vai mikä Josif Jooseppi. Juudas.
Jeesus pidätettiin kolme päivää ennen pääsiäistä. Mutta Kaifas ja suuri joukko juutalaisia, eivät viettäneet pääsiäistä, vaan olivat suuressa murheessa, koska varas oli ryöstänyt pyhäkön. Ja he lähettivät hakemaan Juudas Iskariotia, joka oli Kaifaan veljenpoika, ja juutalaiset olivat taivuttaneet hänet Jeesuksen opetuslapseksi, ei seuratakseen Hänen opetuksiaan, vaan pettääkseen Hänet. Hänelle maksettiin kultaa joka päivä, ja kuten yksi Jeesuksen opetuslapsista, nimeltään Johannes sanoo, hän oli ollut kaksi vuotta Jeesuksen seurassa.
- Anonyymi
Sekavaa on mutta olet väärä opettaja . SEKOILET.
- Anonyymi
Magdalan Maria . Ilman Jeesusta tietysti syntinen on kadotettu , Jeesuksen kasteen kautta taas kristitty. Kristityt taas on Jeesuksen uskossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984