Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaksosen luonteenpiirteet :)

Smirta

Moip. Mitä mieltä ootte erillaisten kaksosten luonteesta? Mä itse oon kaksonen ja oon huomannu että meidän tätä tähtimerkkiä edustavien ihmisten luonne voi joskus ollamelko käsittämätön ja se joka siitä saa selvää on yleensä aika mestari... :)
Tiiättekö millaset pojat sopii kaksosille? Mä en ite oo sitä onnistunu selvittämään...
Vastauksia odotetaan...
Perustelkaa kans tuntemienne kaksosten luonteita :)

15

5568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanottuna

      kaksosen luonne on käsittämätön!!!

      • Kaksosnainen -71

        Tuota ei olisi paremmin voinut sanoa. Itse olen kokeillut härkää(ei sovi), leijonaa(ei sovi) oinasta(sopii melko hyvin) siitä vaan kokeilemaan =) Tsemppiä meille kaksosille, et joku meitä ymmärtäis =)


      • Kax-69
        Kaksosnainen -71 kirjoitti:

        Tuota ei olisi paremmin voinut sanoa. Itse olen kokeillut härkää(ei sovi), leijonaa(ei sovi) oinasta(sopii melko hyvin) siitä vaan kokeilemaan =) Tsemppiä meille kaksosille, et joku meitä ymmärtäis =)

        En juurikaan tunnista itseäni kaikista kaksoskuvauksista, mutta luultavasti olen tyypillinen eli PIMEE!!! Härkänaisiin ihastun aika usein , vaa'an kanssa olen tullut hyvin juttuun :-)... En toki ensimmäisenä kysy, mikä on horoskooppimerkki..? Juu, ehkä joku ymmärtää!


      • J.A.G.
        Kax-69 kirjoitti:

        En juurikaan tunnista itseäni kaikista kaksoskuvauksista, mutta luultavasti olen tyypillinen eli PIMEE!!! Härkänaisiin ihastun aika usein , vaa'an kanssa olen tullut hyvin juttuun :-)... En toki ensimmäisenä kysy, mikä on horoskooppimerkki..? Juu, ehkä joku ymmärtää!

        Härkiin ihastun usein ja vaakojen kanssa synkkaa hyvin...


    • Anne pulassa

      Olen ollut yli 30v. kaksosmiehen kanssa ja joka päivä ihmeissäni miten jaksan aina vaan. Kun kysyn mitä tahansa saan aina kaksi vastausta, kieltävän ja myöntävän. Kaikki tehdään niin sanotusti vaikeimman kautta. Yksinkertaiset asiat
      pyöritetään ympäri ja taas ollaan lähtö kohdassa.
      Olen itse kalat ja tosissaan hilseessä kaksosmieheni kanssa.

      • yksi kaksosista

        Minulla on taas ollut ongelmia kalamiehen kanssa. Jahkaili vuoden, jahkailee vieläkin ja ei myönnä, että aika on mennyt ohi. Ystävinä on naiskaloja ja heidän kanssaan tulen hyvin toimeen. Ehkä miehissä tulee kaikkien horoskooppimerkkien huonot puolet esiin.


    • aurinko

      Kumppanini on kaksonen ja aivan ehdottomasti paras tyyppi! Onnellisesti kihloissa ja vietämme yhdessä vauhdikasta elämää rakastaen ja riidellen ;) Elämä ei ole koskaan tylsää! Kaksonen on mielenkiintoinen multipersoona, erittäin viehättävä, erittäin ärsyttävä, erittäin hellyttävä... aina tilanteen mukaan ;)

      Itse olen jousimies, ja minun mielestäni jousimies on paras kumppani kaksosille. Täydennämme sopivasti toisiamme. Ja hassua, miten ensimmäistä kertaa tiedän, millaista on rakastua samaan ihmiseen aina uudestaan ja uudestaan! Zemppiä

      • ampiainen

        ite olen kaksonen ja myös jousimiehen kanssa yhessä ollut jo kaks vuotta ja hyvin on pärjätty.. kaksosella on tosiaanki omat ärsyttävät hetkensä, mutta ei jousimieskää helppo ihminen ole! :D mutta kuitenkin sopimattomuudesta ei ole puhettakaan! ;)


      • jousimiestyttö

        minunkin kumppani on kaksonen. olemme oikeastaan aika samankaltaisia persoonia..! minun kaksosella on paljon paljon kavereita... siitä voi jo jotenkin päätellä, että hän tulee hyvin toimeen ihmisten kanssa, on sosiaalinen ja ylimukava. kaksonen on hyvin intohimoinen, kuin myös jouskari, joten suhteemme on hyvinkin intohimoista. olemme huumorintajuisia - nauramme paljon... kaksoseni on liian kiltti mielestäni. olen sanonut hänelle tästä, mutta ei hän oikeastaan osaa tehdä sille mitn :) kaksonen on ihana, värikäs persoona, jonka kanssa voi tehdä kaikenlaista.. ei ole koskaan tylsää seuraa!! :)


      • -II-
        ampiainen kirjoitti:

        ite olen kaksonen ja myös jousimiehen kanssa yhessä ollut jo kaks vuotta ja hyvin on pärjätty.. kaksosella on tosiaanki omat ärsyttävät hetkensä, mutta ei jousimieskää helppo ihminen ole! :D mutta kuitenkin sopimattomuudesta ei ole puhettakaan! ;)

        KAKSOSEN ON USA.ITE OLEN KAKSONEN JA ANA RAKASTUNUT OINAISIIN,JOTKA ON TULEN MERKKEJÄ.KAKSONEN KAIPAA TULTA,JOKA LIEVITTÄÄ HEIDÄN LEVONTONTA MIELTÄ,JA TULEN MERKIT KAIPAA ILMAA JOKA TUULETTAA NIIDEN JOSKUS VOMAKASTAKIN INTOHIMOA.TULEN JA ILMAN MERKIT SOPII YHT.ITE KYLLÄ SEURUSTELEN SKORPPARIN KANSSA.MUTTA KUN KEVÄT TULEE LEVOTONTA VERTA VIRTAA SUONISSAIN.KAKSONEN ON POHJIMMILTAAN REHELLINEN.VAIKKA NIIDEN LUPAUKSET HORJUU,KOSKA OVAT ALTTIITA VAIKUTUKSILLE JA ELÄVÄT MIELIJOHTEISSA...


    • kthc

      e miiiiidnKsjh

    • sabi21

      mun kohdalla ainakin kärsivällisyys poikaystävässä on ollu tarpeen. mielet vaihtuu ku tuuliviiri eikä ketään pysy perässä. tuntuu siltä että elän vastä sillon ku olen suuressa s eurassa. yksinään tuntuu siltä et ilma loppuis.vaihtelun halustakaan ei ole hyötyä ku yrittää vakavaa suhdetta kiinnostus lopahtaa nopeasti.

    • Naley

      Kärsimätön, hermoheikko, puhuu liikaa ja liian kovaa, huono kuuntelija, hermostuu tyhjästä ja saa raivokohtauksia, erittäin stressaava ihminen (stressaa siis puheillaan ja olemuksellaan myös toisen ihmisen ja saa tälle pään kipeäksi, vaikka kyseiset asiat ei toiseen mitenkään liittyisi)
      (ehkä vielä vähän aikaa jaksan, 2,5v tässä sinnitelty.t.kalanen)

      • kaksostyttö

        Jos asiat haluaa ilmaista negatiivisesti niin se on noin... kaksonen haluaa muutoksia, rakastaa puhumista, vihaa ihmisiä joille kaikki on musta-valkoista; kaksosille on olemassa miljoona harmaan sävyä eli mikään ei ole ehdottoman ei tai kyllä.
        voi, voi, voi ... itse en sinuna jatkaisi suhdetta hirveän paljon pidemmälle, tuntuu että sinun kaksospuolisosi on kyllästynyt ... itse en ole KOSKAAN tullut toimeen kalojen kanssa


    • katy1980

      mä oon ollu vesimiehen kaa 7 vuotta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe