jatkoa kaverinhäissä

Anonyymi-ap

sisko sieltä sanoo että sitäkö meinaat alkaa siellä katsomaan, mä että no en mä mutta sattui vaan nyt tulemaan niin hetken vilkaisen samalla tässä odotellessani ei kauaakaan kun se sitten jo loppuikin kun kello oli jo paljon niinpä sammutin sen ja nousin kuselle veskiin ennen unii,
 sain tarpeeni tehtyä ja menin takaisin petiin niin kohta siskokin siinä alkoi vähentää vaatetustaan. samalla seurain kun riisuutui ja oli pelkissä pikkuhousuissa siinä  ja paita päällä, sisko siinä tulee kans sitten pikku huppelissa viereen makoileen, sängyn yläpuolella oli pieni valo joka paloi vielä, asetuimme peitonalle ja sammutin sitten valot ja tuon auton saa aika hämäräksi yöllä kesälläkin kun sulkee kaikki verhot.
sisko sai itsensä aseteltua siihen viereen ahtaaseen sänkyyn joka noissa autoissa yleensä on niimpä sammutin sitten valot ja auto meni aika hämäräksi siinä,sisko makasi kyljellään selkä minuunpäin itse makasin siskon selätakana siiihenpäin. siinä vielä sisko alkoi jutella kun oli pienessä kännissä valitellen kuumuutta sanoin sille että paita pois niin ei oo nii kuuma,,aluksi arkaili ottaa muta viimein se sit riisui sen ja tuli takas peitonalle. siinä sit kun ahdasta oli nii vaikea oli nukahtaa heti,
aikamme molemmat siinä tuskailtiin ahtautta,sisko vielä sit kääntyi selälleen siihen niin vielä ahtaammaksi meni,viimmein sit olin nukahtanut siihen , heräsin sitten jonkinajan päästä kun mua kusetti niinpä käväsin uudestaan veskissä. siskokin heräsi siihen kun siitä kömmin pois ja takaisin,sisko myös sitten kävi kans siinä veskissä samalla kun heräsi. tuli takaisin asettui petiin ja tuli aika liki mua, kun olin kylkiasennossa siinä. mä siinä sitten panin käden sen yli peitonpäällä kysyin eka et saako olla niin ja sain olla. hetken käsi oli siinä niin huomasin kun sisko laittoi oman kätensä mun käden päälle myös, silitteli kättäni siinä sitten ajattelin että taitaa sisko olla vähän kännissä kun noin tekee, kohta sit sisko käännähti selälleen taas ja samalla käteni lähti pois siitä,sisko sai että laita vaan käsi siihen uudestaan tuntui kivalle turvalliselle. kysäsin siinä huvikseni että saako laittaa peitonalle, käden. Naurahti vaan ja sanoi että siitä vaan, niinpä laitoin käteni mahan ja rintojen väliin silitin sitä samalla hieman siinä, nostin kättä hieman ylemmäs tunsin sitten tissin alapään käsissäni niinpä rohkaistuin ja laitoin käden ihan rintoihin saakka,, samalla sisko laittoi taas kätensä mun kädelle mut ei ottanut kättäni poiskaan siitä, ei kauaakaan kun huomasin nännin kovettuneen siinä samalla kyll tunsin että itselllänikin hieman alkoi kohoaan oma vehje ;) aloin hiljaa liikuttaa sitten kättä rinnassa ja huomasi nettä siskoa se ei yhtään haitannut vaan piti kättään siinä mun kädessä samalla kans janatoi tehdä.aikamme siinä oltiin niin sisko sanoo että miltä tuntuu tissi, mä siihen vaa että eihän tisssi koskan pahalle tunnu kun harvoin saa koskea ja kokea sitä poikamiehenä, (hyppään tässä jutussa nyt sit eteenpäin nopeampaa)
aikani siiinä olin sitä räplännyt pimeässä niin kuulin siskon hengityksestä että taitaa tehdä mukavaa muutenkin silläkin. niinpä rohkenin kysyä suoraa että saako laskea kättä alemmas koska en ilman mitään lupaa tee mitään.
sisko siihen vaan muminalla sanoi et mmm,, niinpä aloin viedää kättä sen pienille pikkareille jotka näin sen jalassa kun riisui vaatetta vähemmäksi
vien kumpareelel käden pikkarien päälle samalla sisko huokaisi merkiksi että teki kivaa ja avasi vähän jalkoja.. hivelin siitä hetken kumpua sitten siirsin pikkareita sivuun ja laiton paljaalle,aloin siitä sit jatkamaan samalla mallilla . sisko siihen sit sanoi että ota pois ne ja tyydytä mut kokonaan tuntuu niin hyvälle, niinpä tein työtä käskettyäni ja tein sille käsi orgasmin siinä..siinä vaiheessa itselläni oli kovan kans jo, kysyin siskolta että onko mahdollista mun tulla sinuun kun näin jo oltu. antoi luvan ja menin päälle ja teimme sen ja tuntui kivalle molemmista,, jatkoimem unia sitten ja aamulla herättiin ja jatkettiin kotiin matkaa,, kerran on sen reissun jälkeen rakasteltu yhdessä viel,

0

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
        Tunteet
        47
        5146
      2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
        Ikävä
        326
        1918
      3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
        Ikävä
        113
        1838
      4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
        Tuusniemi
        70
        1517
      5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
        Ikävä
        68
        1467
      6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
        Ikävä
        81
        1214
      7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
        Ikävä
        32
        1213
      8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
        Ikävä
        36
        1056
      9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
        Ikävä
        42
        1035
      10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
        Ikävä
        21
        984
      Aihe