Nuorempi mies, vanhempi nainen

Anonyymi-ap

Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt.
Eikä tilannetta helpota yhtään se, että tuo ihana nainen käyttäytyy kiusoittelevasti ja kaikki merkit viittaavat siihen, että kiinnostusta on.
Ikäero ei ole minulle mikään ongelma, vaikka se otsikkona onkin. Oikeastaan päinvastoin, se on jopa yksi aivan älyttömän houkutteleva asia.
Tuskin tämä kirjoitus oikeaa henkilöä täällä tavoittaa ja parempikin niin. Pakko oli vaan ajatukset purkaa jonnekin.
En ole koskaan halunnut ketään näin paljon. Tuo uskomaton nainen on saanut pääni aivan pyörälleen.
Pitää vaan tarkkailla merkkejä ja toivoa, että hän tuntee samoin.

98

2621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      J mies🤫👍

      • Anonyymi

        Ei ole täällä J-mies. 😊


      • Anonyymi

        Aloitus haiskahtaa vahvasti naisen itsensä tekeleeltä.


      • Anonyymi

        Mitä näet siinä kuivabimperossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä näet siinä kuivabimperossa?

        Ei helv 😂😂


    • Anonyymi

      Vanhempi nuorempi ihan sama, yhtä sekasin ollaan. Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Kiitos samoin, tsemppiä. Kyllä tässä ikäero on se viimeinen asia mielessä. Aivan mieletön ikäväkin, näkisinpä hänet taas pian. 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, tsemppiä. Kyllä tässä ikäero on se viimeinen asia mielessä. Aivan mieletön ikäväkin, näkisinpä hänet taas pian. 💕

        Tiedän tunteen 🙂. /15:27


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin, tsemppiä. Kyllä tässä ikäero on se viimeinen asia mielessä. Aivan mieletön ikäväkin, näkisinpä hänet taas pian. 💕

        Kastele vaan pöksysi, mutta hän tuskin on kiinnostunut sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastele vaan pöksysi, mutta hän tuskin on kiinnostunut sinusta.

        Never! 112


    • Anonyymi

      Ota huomioon, että mitä kokeneempi nainen, sitä enemmän hän osaa kontrolloida sua.
      Kunhan ymmärrät omat tunteesi niin mikä ettei.

      =]

      • Anonyymi

        Ei huolta, olen jo iso poika. 😁
        Tiedostan ettei meistä mitään paria voisi tulla, mutta todella läheiset ystävät. Ihan erityiset ystävät. 💕


    • Anonyymi

      …🧐😀….

      • Anonyymi

        ...😘🥰...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...😘🥰...

        ..pus.


      • Anonyymi

        Voisin itse miettiä samaa😅


    • Anonyymi

      Minulla miehellä ei ole myöskään väliä iällä. Ainoastaan mitä tunnen. Tunteita on vajaa 10vuotta vanhempaa naista kohtaan.
      Jos on ikäeroa näin päin niin heti haukutaan sairaudesta ja äiti kompleksista ja naista puumaksi ym. Toisin päin on normaalia, että 50v miehellä on 20v tyttöystävä.
      Minulla on oikeus tykätä itseäni vanhemmasta naisesta, eikä minua kiinnosta nämä arvostelut. Naisella on oikeus tykätä nuoremmasta miehestä.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Ei pitäisi kuulua yhtään kenellekään toisten asiat ja jos tuntuu että kuuluu niin sanotaan kovempaa että ei kuulu.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu minustakin, älä anna muiden määritellä mitä elämässäsi itse haluat👍💯

        Joku tuola kirjoitti vanhemmistaan, että ikäeroa oli melkein 30 vuotta ja silti tuli kolme yhteistä lasta, 40 avioliitto vuotta ja kun nainen kuoli lähes 90 vuotiaana, niin mies meni alle vuodessa perässä.


      • Anonyymi

        Olen itse nainen ja kovin kiinnostunut 9 vuotta nuoremmasta. Varmaankaan hän ei ikinä pitäisi minusta, mutta minkäs tälle voi. Hän ajattelee niin samoin kuin minä. Se on jopa pelottavaa. Vähän kuin katsoisi peiliin tietyllä tavalla. Älkää käsittäkö väärin. Emme näytä samalta.
        Kai sitä turvallisen etäisyyden päästä saa ihastella jotain niin kiehtovaa.. sitten hän on myöhemmin varattu taas ja ehkä unohdan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse nainen ja kovin kiinnostunut 9 vuotta nuoremmasta. Varmaankaan hän ei ikinä pitäisi minusta, mutta minkäs tälle voi. Hän ajattelee niin samoin kuin minä. Se on jopa pelottavaa. Vähän kuin katsoisi peiliin tietyllä tavalla. Älkää käsittäkö väärin. Emme näytä samalta.
        Kai sitä turvallisen etäisyyden päästä saa ihastella jotain niin kiehtovaa.. sitten hän on myöhemmin varattu taas ja ehkä unohdan

        Haaveet on haaveita, mut totuus on toinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu minustakin, älä anna muiden määritellä mitä elämässäsi itse haluat👍💯

        Joku tuola kirjoitti vanhemmistaan, että ikäeroa oli melkein 30 vuotta ja silti tuli kolme yhteistä lasta, 40 avioliitto vuotta ja kun nainen kuoli lähes 90 vuotiaana, niin mies meni alle vuodessa perässä.

        Tätini oli 20 vuotta vanhempi miestään. Lapsia syntyi neljä ja olivat elämänsä loppuun asti yhdessä. Hyvä ja sopuisa liitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Ei pitäisi kuulua yhtään kenellekään toisten asiat ja jos tuntuu että kuuluu niin sanotaan kovempaa että ei kuulu.

        Oletkyllä sitkas kiusaaja, toivottavasti pääset pian niuvaan hoitoon! Tai muualle hullujen huoneelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse nainen ja kovin kiinnostunut 9 vuotta nuoremmasta. Varmaankaan hän ei ikinä pitäisi minusta, mutta minkäs tälle voi. Hän ajattelee niin samoin kuin minä. Se on jopa pelottavaa. Vähän kuin katsoisi peiliin tietyllä tavalla. Älkää käsittäkö väärin. Emme näytä samalta.
        Kai sitä turvallisen etäisyyden päästä saa ihastella jotain niin kiehtovaa.. sitten hän on myöhemmin varattu taas ja ehkä unohdan

        en pidä äidinpojasta 40v uskokaa se!


    • Anonyymi

      Onhan se hyvä että vanhemmalla on se järki päässä.

      • Anonyymi

        Aloittajan tilanteessa se on juuri näin. Hän on kyllä se joka viehkeästi vihjailee, kun minä olisin jo aivan vietävissä.
        Jos joku tähän sanoo, että hän vaan leikkii ja härnää, niin sekin on varmasti yksi mahdollisuus ja tottakin.
        Leikki on kuitenkin ihan ok ja niin kauan kun molemmille kiva juttu. 💕


      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että järkeä on vain silloin, jos ihastuu tasan saman ikäiseen ihmiseen (hieman tässä liioitellusti) kuin itse on?

        Oletpa mustavalkoinen ajatuksiltasi.


    • Anonyymi

      Jos sitä nyt haluaa kontrolloinniksi nimittää.. 😏

      • Anonyymi

        Aloittajaa hän saisi ainakin "kontrolloida" ihan kuinka haluaa ... 🤭😅🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajaa hän saisi ainakin "kontrolloida" ihan kuinka haluaa ... 🤭😅🥰

        😏😘😃😃🐱


    • Anonyymi

      Pitää muistaa jos tulee suhde että naisella alkaa jossain vaiheessa vaihdevuodet. Oletko valmis naisen vaihdevuosiin?

      • Anonyymi

        Jos ne on sinulle olet kauheat niin älä yleistä!
        Ihan kuin maailmanloppu jollekin 😂
        Ei ne himot hyydy mihinkään vaihdevuosiin, no ehkä sinulla.


      • Anonyymi

        Voihan olla, että naisella on ollut, tai on olemassa ne jo, jos ikäeroa on parikymmentä vuotta. Monesti vaihdevuodet alkaa reilu 40 vuotiaalla naisella. Yhteisiä lapsia eivät saisi, mutta ehkä se ei ole ajatuksenakaan kaikilla. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne on sinulle olet kauheat niin älä yleistä!
        Ihan kuin maailmanloppu jollekin 😂
        Ei ne himot hyydy mihinkään vaihdevuosiin, no ehkä sinulla.

        Mulla ei ole vielä vaihdevuodet alkaneet mutta seksi voi olla kivualista jos on limakalvot kuivat ja kuiva kondomi ehkäisyssä ei varmasti auta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ne on sinulle olet kauheat niin älä yleistä!
        Ihan kuin maailmanloppu jollekin 😂
        Ei ne himot hyydy mihinkään vaihdevuosiin, no ehkä sinulla.

        hyvä että sulla ei ole vaihdevuosissa mitään oireita.


      • Anonyymi

        Kaikkienhan niihin on hyvä varautua, miesten ja naisten, kun kummallekin ne tulevat. Hyvä tietää oireet etukäteen, ettei etsi itsestään jotain sairautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan olla, että naisella on ollut, tai on olemassa ne jo, jos ikäeroa on parikymmentä vuotta. Monesti vaihdevuodet alkaa reilu 40 vuotiaalla naisella. Yhteisiä lapsia eivät saisi, mutta ehkä se ei ole ajatuksenakaan kaikilla. Sivusta.

        Miehillä alkaa testosteroni laskea noin 35 vuotiaana. Naisilla ensimmäiset vaihdevuosioireet alkavat siinä 40 vuotiaana. Naisilla lähinnä kuukautiskierron muuttumisena, miehillä erektioherkkyyden vähentymisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole vielä vaihdevuodet alkaneet mutta seksi voi olla kivualista jos on limakalvot kuivat ja kuiva kondomi ehkäisyssä ei varmasti auta asiaa.

        Ei silloin kuule enää tarvita mitään kondomeja! Eikä ole kuivat paikat, todellakaan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä alkaa testosteroni laskea noin 35 vuotiaana. Naisilla ensimmäiset vaihdevuosioireet alkavat siinä 40 vuotiaana. Naisilla lähinnä kuukautiskierron muuttumisena, miehillä erektioherkkyyden vähentymisenä.

        Jos biologiaan on uskominen, niin varmaan miehillä on aika yksilöllistä ja jopa vaihtelevaa tilanteen mukaan tuo testo-pitoisuudet. Esim. perheen isällä ne laskevat usein. Miehillä ei lopu normaalisti ollenkaan tuotanto. Ja vähemmälläkin kuitenkin usein terve pärjää melko normaalisti. Varmaan myös elämäntavat vaikuttavat. Usein vain markkinoidaan kaikenlaisia tuotteita tuohon vedoten.

        Naisilla taas voi olla helpotus nuo vaihdevuodet. Niin on aina ollut ja siihen ihmiset ovat sopeutuneet.

        Voimia!


      • Ohoh, tiesitkö, että vaihdevuodet voivat alkaa naisella jo reilusti alle 40-vuotiaana? Tai, että niitä ei koe ollenkaan? Joillain tosiaan oireita ei ole ja jos onkin, niin ne ovat täysin hoidettavissa. Tiedoksi siis vain, että luulosi on täysin väärä, samoin kuin kuivasta pimperosta vihjaillut henkilö🤣 Ei tosiaan koske kaikkia, vaan kosteutta kyllä riittää, mikäli omaa muutoin terveelliset elämäntavat/geenit. Toki tuohonkin vaivaan löytyy apua, joten ongelmaksi se ei muodostu.

        Kannattaisi myös muistaa, että samalla tavalla ne vaihdevuodet koskevat myös teitä miehiä, mutta siitä ei vain puhuta niin paljon: miksi muuten siniset pillerit ym. muut T-maxit kävisivät niin hyvin kaupaksi👍


      • Anonyymi
        winning61 kirjoitti:

        Ohoh, tiesitkö, että vaihdevuodet voivat alkaa naisella jo reilusti alle 40-vuotiaana? Tai, että niitä ei koe ollenkaan? Joillain tosiaan oireita ei ole ja jos onkin, niin ne ovat täysin hoidettavissa. Tiedoksi siis vain, että luulosi on täysin väärä, samoin kuin kuivasta pimperosta vihjaillut henkilö🤣 Ei tosiaan koske kaikkia, vaan kosteutta kyllä riittää, mikäli omaa muutoin terveelliset elämäntavat/geenit. Toki tuohonkin vaivaan löytyy apua, joten ongelmaksi se ei muodostu.

        Kannattaisi myös muistaa, että samalla tavalla ne vaihdevuodet koskevat myös teitä miehiä, mutta siitä ei vain puhuta niin paljon: miksi muuten siniset pillerit ym. muut T-maxit kävisivät niin hyvin kaupaksi👍

        12:46
        Taidat olla ainut, joka asioista tietää.
        Osa on ennakkoluuloista kirjoittelua. Luuloja.
        Vilma


    • Anonyymi

      Niin vanhempaa nais on juuri parasta päästä "polkemaan"!! 🤭😂 Voi huoleti painaa paljaalla, eikä raskautta pääse kumminkaan pääsisi tapahtumaan!!?

      • Anonyymi

        nii mutta kyllä ne sukupuolitaudit voi tarttua vaikka naisella olis vaihdevuodet. Se limakalvo on edelleen olemassa naisella


      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Et varmaankaan ole päässy vielä, kirjoituksestasi päötellen. Biologiantuntisi ovat vielä kesken.


      • Anonyymi

        Tuossa kohtaa pitää kyllä painaa jarrua jo hyvän sään aikana ettei liukkaus yllätä 🚬👩🏻‍🦳😂


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette? Varmaan tämä jää ajatustasolle mutta jotkut herättävät vain haluja eri tavalla.

    • Anonyymi

      Kyllä se päivä vielä tulee kun hän näyttää tunteensa sinulle, jos niitä on.

    • Anonyymi

      Näkeehän niitä milffejä joilla on itseään nuoremmat sällit. Ei rakkaus katso ikää.

      • Anonyymi

        Eikä himo katso ikää.


    • Anonyymi

      Täällä onkin enemmän sitä rajoittunutta porukkaa jonka oma elämäntilanne on se ainoa oikea, heidän mielestään!
      Jokainen muodostaa omat suhteensa elämässään, siihen ei muilla ole nokan koputtamista!
      Jos on aikuinen ihminen ja tietää elämän realiteetit suhteissa ym. Go for it 👍🏻

    • Anonyymi

      70 vuotias mummo ja 50 vuotias pappa vielä menee, mutta 20 vuotias nuori mies ja 40 vuotias täti-ihminen vähän niin ja näin.

      • Anonyymi

        No toi on erikoinen logiikka.


      • Anonyymi

        Hyvin menee myös 20 v poika ja 60 nainen. Ihkua.


      • Anonyymi

        Tuo kertoo vain sen, miltä oma äitisi on näyttänyt 40-vuotiaana. Ei kaikki 40-vuotiaat ole tätejä, kuten ei kaikki 20-vuotiaat miehetkään mitään urheilijankroppaisia.


    • Anonyymi

      Houkuttelevan tarjouksen joskus saanut, en kyllä voinut vastata myöntyväisesti N

      • Anonyymi

        Entä nyt, myöntyväinen? Ei ole menetetty mitään.


    • Anonyymi

      Mulla on 13 vuotta nuorempi mies ja tämä suhde on paras ja toimivin, mitä minulla on ikinä ollut. Kolme vuotta on yhdessä oltu. Ei muuta, kuin anna palaa vain jos tuolta tuntuu 👍

      • Anonyymi

        Vakituinen seksisuhde paras suhde juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakituinen seksisuhde paras suhde juu.

        Tämä ei ole seksisuhde, toki sitäkin on, mutta rakkaudesta me yhdessä ollaan 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole seksisuhde, toki sitäkin on, mutta rakkaudesta me yhdessä ollaan 😊

        Eikö kohta olisi sitten jo sormusten vaihdon aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kohta olisi sitten jo sormusten vaihdon aika?

        Miksipäs ei 🥰 mutta yhdessä voi olla ilman sormustakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksipäs ei 🥰 mutta yhdessä voi olla ilman sormustakin

        Ei voi. Se on hyväksikäyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Se on hyväksikäyttöä.

        Onpas sulla ahdasmielinen maailmankatsomus 😅 kaikki asiat ei aivan näin mustavalkoisia ole. Meillä on molemmilla ollut sormukset sormissa aikaisemmissa suhteissa ja maailmankatsomus on ehkä hieman erilainen tuosta vaaleanpunaisesta hattaraunelmasta. Ei silti vanhuksia olla elämänkokemuksesta huolimatta, mies hieman yli 30 ja minä 40 +


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksipäs ei 🥰 mutta yhdessä voi olla ilman sormustakin

        Joo, toki. Kunhan vain sanoin. Koska rakkaudesta yhdessä olette, uskalsin sanoa. Jos olisi vain jotakin huumaa, niin en olisi noin sanonutkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, toki. Kunhan vain sanoin. Koska rakkaudesta yhdessä olette, uskalsin sanoa. Jos olisi vain jotakin huumaa, niin en olisi noin sanonutkaan.

        Siis tuo "hyväksikäyttö"-kommentti ei ollut minun kirjoittama, joka noita sormuksia ehdotti. Voikaa hyvin!


    • Anonyymi

      Minä vanhempana naisena en ole koskaan halunnut olla edes ystävä itseäni paljon nuoremman miehen kanssa! Pidän vain ikäistäni vanhemmista miehistä!

      • Anonyymi

        Taas esiinnyt naisena, jota et ikävä kyllä ole ja ei se ole se sun kaveriskaan oikee nainen ole! Voi teitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas esiinnyt naisena, jota et ikävä kyllä ole ja ei se ole se sun kaveriskaan oikee nainen ole! Voi teitä!

        Toi gubbe poistelee täältä nirjoitjksia, miten voiolla mahdollista, mut kyllä ne muualla näkyy!


      • Anonyymi

        Minä vanhempana miehenä en ole koskaan halunnut olla edes ystävä itseäni paljon nuoremman naisen kanssa! Pidän vain ikäistäni vanhemmista naisista!


    • Anonyymi

      Täällä nainen 45v, ja olen huomannut että eräs minua 18 v nuorempi mies (tai mielestäni poika..) on minusta kovinkin kiinnostunut. Alkaa jo ahdistaa tilanne, kohtelias olen ollut ja ollaan naureskeltukin joskus yhdessä humalassa, ja hän sai ehkä väärän käsityksen kun kerran humalassa menin heittämään hänelle jotain läppää.. :/ Tietää että olen naimisissa ja minulla jo teini-ikäiset lapset, hän on sinkku. Mutta näillä asioilla ei tunnu olevan mitään merkitystä. En ole kiinnostunut hänestä ja mietin miksi hänkään ylipäätään on minusta kiinnostunut. Eräs toinenkin, minua 22v (!!) nuorempi poika oli minusta myös jokin aika sitten kovinkin kiinnostunut. Ja en edes ole mikään kaunotar vaan kyllä ikä on jättänyt minuun jälkensä jo kaikin puolin, nuorena olin kyllä kaunis mutta siitähän on jo ikuisuus. Seksikäs kuulemma olen... :D En ymmärrä miksi nuoret miehet ei katselisi vain ikäisiään naisia, jotka on vielä yleensä jotain kaunottaria. En voisi kuvitellakaan olevani jonkun noin nuoren miehen kanssa, enkä muutenkaan kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa!

      • Anonyymi

        Oman miehen kanssa ja luet näitä palstoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman miehen kanssa ja luet näitä palstoja?

        Silloin tällöin luen näitä kaikkia tunteitakin käsitteleviä palstoja täällä, en pelkästään ikävä- palstaa. Joskus mutta aika harvoin saatan vastatakin johonkin viestiin jos jollain tavalla on omaa kokemusta asiasta. No, minä oon vähän erikoinen persoona muutenkin. Jos koneeni selaushistoriaa alkais syynätä niin minusta sais kyllä aika sekavan ja kummallisen kuvan :D...


      • Anonyymi

        Siehän gubbe olet näiden lasten isä, vai. Mitä?


    • Anonyymi

      Mulle käy kaikki.

    • Anonyymi

      Rakkaus ei katso ikää. Sen vaan tuntee ❤️

    • Anonyymi

      Tykkään kans yhdestä uskomattomasta nuoremmasta miehestä. Terv muija

    • Anonyymi

      Eräs valloittava nuorempi mies pyörii mielessäni jatkuvasti. Ikäero täsmäisi. Kiusoittelen häntä, kyllä, ja välillämme on selkeästi sähköä, erikoisia kosketuksia, joista vahingossa tulee liian pitkiä. - sivusta

    • Anonyymi

      Voisiko olla niin että nainen 79v ja mies 25v?
      Iso D:n tyyliin

    • Anonyymi

      Oon pohtinu tätä ikäero asiaa ja itseasiassa keskustelinkin siitä eilen. Tässä iässä tuntuu , että tulevaisuuden kumppanini voisi olla minua ihan maksimissaan 5 vuotta nuorempi ja enintään 10 vuotta vanhempi. Eksä oli minua muutamia vuosia vanhempi ,se ei koskaan näkynyt, eli muutama vuosi ei ole mitään suuntaan tai toiseen.

      • Anonyymi

        Tässä sotamailman tilassa ,ei suomessa vielä ,on hyvä ystävä MieS TAi NAINEN kaiken paras!tollaine tyhjänpäiväinen rollaus on hölmöä


    • Anonyymi

      Minusta vanhemmat naiset ovat ihania jos ovat hyvässä kunnossa ja pitäneet huolta itsestään. Jotenkin lanteiden leveys houkuttelee ja hillitty klassinen kauneus.

      • Anonyymi

        kiva viesti. itseä vanhemmissa pidän siitä että he ei nöyristele ja he tietää mitä he tekevät. se vie kyllä jalat alta ei voi muuta sanoa. /sivusta


    • Ihminen on vapaa kenen kanssa halua nosta jalkaa
      hahehaha

    • Anonyymi

      Ihanaa on rakkaus.

      Tässä jotain muuta mielenkiintosta:
      Curvella on juuri nyt kampanja menossa, missä tienaa 50 Puntaa kun suosittelee uuden asiakkaan kortin käyttäjäksi. Vastaavasti, kun uusi käyttäjä tekee Curven kortin kautta 3 kpl yli 5 Punnan ostosta, tienaa uusi kortin haltija itse 10 Puntaa.

      Tuosta liikkeelle >> https://www.curve.com/join#D6YQJOGE

      Lyhyesti Curvesta,

      Curve on Brittiläinen nettipankki, joka tarjoaa sovelluksella toimivan ns.korttilompakon. Curven appiin saa sisään kaikki maksukortit (pankki -ja luottokortit, myös etukortit).

      Apin sisällä pystyy tekemään vaihtoja maksujen välillä, jos esim haluaa siirtää maksun toiselle kortille. Luottokorteissa ihan hyvä ominaisuus.
      Curven ilmaisversiossa saa tehdä kolme maksunsiirtoa per kalenterikuukausi.

      Curvella kertyy myös välillä kampanjoista ja kortin tasosta riippuen cashback:ä, joka maksetaan Curve Cash:nä ja sillä pystyy maksamaan suoraan ja automaattisesti pieniä ostoksia. Myös uuden asiakkaan etuna saatava 10 Puntaa maksetaan Curve cash:nä. Sovellus muuntaa automaattisesti valuutan punnasta euroiksi.

      Jos mielenkiinto heräsi, suosittelen klikkamaan ja katsomaan. Mitään se ei maksa, päin vastoin, jatkossa kertyy pientä tulovirtaa kotiin päin.

      Linkki alla Curven etuuden saamiseksi. Jos lataat Curven suoraan heidän omilta sivuilta, jää etu saamatta. Ja muista kertoa kavereille, tienaatte kaikki.

      Kortti on myös hyvä matkailijan kortti, valuutan nostot on edullisempi kuin muilla, lisäksi Curvella on erilaisia cashback etuja EU-alueen ulkopuolella.

      https://www.curve.com/join#D6YQJOGE

      https://vaurastu-kryptoilla.webnode.fi/curve-mastercard/

    • Anonyymi

      Katsele kaltaisiasi ap, he sopii sun tyyliis!

    • Anonyymi

      Tenat vähän haittaa se on kyllä aivan tosi !

      • Anonyymi

        Nyt täytyy kyllä aikuistua! Monesti penskana päästelee suusta mitä tahansa ja jälkeenpäin vuosien jälkeen vasta ymmärtää! -jo hetken elänyt.


    • Anonyymi

      OHI!

    • Anonyymi

      kaikilla elävillä myös elimillä on mieli.Se välttämästi ole juuri samanlanen siis ihmis-eläin mieli-

      • Anonyymi

        eläimillä on myös mieli


    • Anonyymi

      Kyllä 60-v mies ei tarvi 80-v akkaa mihinkään paisi jos se on rikas.

    • Anonyymi

      Parempi niin päin- nuorempi nainen, vanhempi mies. Namusetäkin käy 🚬👩🏻‍🦳

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan kiinni siitä mitä suhteelta haluaa.Fakta on kuitenkin se, että moni nainen loprttaa seksin kun kuivuu ja ikä muuttaa myös kiinnostuksen kohdetta.Jutelkaa mitä aiotte elämältä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihmisissä on eroja, mutta jostakin kumman syystä ympärillä juuri ne liitot ovat päätyneet avioeroon, joissa nainen on iäkkäämpi.Jihtuisiko siitä, että nuorta miestä harmittaa kun oman ikäiset ovat vielä virkeämpiä ja elossa enemmän.Toki joku tarvii äidinkin.Meitä on moneen junaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Moi. Varmaan usein myös toisin päin. Vanhempaa naista alkaa harmittaa nuoremman lapsellisuus. Olen tavannut tällaisia ihmisiä. Nainen olisi halunnut, että mies olisi viettänyt hänen kanssaan aikaa, mutta hänpä onkin päättänyt mennä kavereidan kanssa istuskelemaan huoltoasemalle. Mitään ei tietenkään saa yleistää. Voimia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      28
      2865
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1878
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1379
    4. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1219
    5. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      94
      1205
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1157
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      919
    8. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      56
      900
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      847
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      804
    Aihe