Semmonen juttu, että..

Anonyymi-ap

..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, koska mä tiedän, että se olisi kaikkea muuta kuin nyt. Silti kaikki on niin vaikeaa.

30

1275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa mietin. Oltaisiin hyviä yhdessä, yhdessä kokonaisia. Sovittaisiin toisillemme. Välillämme on joku uskomaton kemia jota ei pysty sanoilla selittään.

    • Anonyymi

      Se ois se tunne

      Että mitään ei puutu

    • Anonyymi

      oispa ihanaa kun ois hän, oma kulta, tos. sitoutuisin häneen sata pinnaa niinku kuuluu. pitäisin hänest huolta ja hänen puolta. jotenkin mä en tykkää täst sinkkulaiffist. tää ei sovi mul. yliajattelen liikaa enkä osaa deittailla yhtää, mä ahdistun. haluisin olla mun rakkaal semmonen ’lovebird’ enkä mitää muit näkis. vietettäis vaa chillisti aikaa ja analysoitais yhessä elämää.

    • Anonyymi

      Ainoa asia mitä haluan on nukkua. Sen jälkeen saisin muut asiat kondikseen nopsaan.
      En usko kenenkään haluavan olla puolikuolleen kanssa varsinkaan startata.

      Zzzz..

      • Anonyymi

        Aika hyvin sanottu.Toisaaltsan voishan sitä yhdessä maata katakonbeissa.


    • Anonyymi

      Valitsit turvallisen ja järkevän vaihtoehdon mutta et sitä kenet halusit?

      • Anonyymi

        Nii että kyllä se tässä menee kun on tähänkin saakka mennyt? Järki edellä sydäntä kuulematta?
        Itsepetosta parhaimmillaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii että kyllä se tässä menee kun on tähänkin saakka mennyt? Järki edellä sydäntä kuulematta?
        Itsepetosta parhaimmillaan!

        Yleensä jää kaivelemaan vuosiksi "mitä jos" vaikka nykyinen suhde olisikin kaikin puolin hyvä ja toimiva mutta se tunne puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä jää kaivelemaan vuosiksi "mitä jos" vaikka nykyinen suhde olisikin kaikin puolin hyvä ja toimiva mutta se tunne puuttuu.

        Tää on niin totta! Mun elämästä.


      • Anonyymi

        Tuo kun ei ole minusta kiinni mä tulen toimeen ihan kenenkä kanssa tahansa mu ihan kukatahansa ei tule toimeen minun kanssa työ minä ja siviili minä on kaksi eri asiaa johtuu siitä että töissä maksetaan palkka TYÖN TEKEMISESTÄ oli se kenellä mitäkin kuinka valita itselleen sopiva työ kun vaihtoehtoja on vähintään tuhansia meillä suomessa sitä valinnan vapautta onneksi rajoittaa vaatimus että pitää olla todistus osaamisesta ja palkan valitsee pääsyyksi tehdä jotain työtä alkaa se kyrpiä alta viikon ei ole omakohtaista kokemusta näi olen kuullu muiden sanovan johtuu siitä että en ole valinnu itse itselleni amattia palkan takia mun palkka on pikkuhiljaa noussu osaamisen kasvaessa


    • Anonyymi

      Tämä on loistava kysymys!! On helppo ajatella mitä saisi oletetulta rakkaaltaan, minkälaiset toiveet ja unelmat toteutuisivat kun yhteinen elämä alkaisi. Mutta on myös hyvin vaikea vastata itselleen, mitä hän saisi minulta? Kuinka pystyisi suoriutumaan yhteisestä elämästä tavalla, jolloin toinen olisi aina onnellinen ja kokisi itsensä rakastetuksi, ja olevansa se tärkein kenestä huolehditaan ensimmäiseksi. Luonnostaan hoituu tietysti moni asia, mutta joskus on hyvä pysähtyä miettimään myös toisen onnentilaa. Elämässä mikään ei tule lahjaksi, kumppani ei aina hymyile työstä saavuttuaan tai tule sohvalle hyvänä pidettäväksi, vaikka itse tuntisi siihen tarvetta. Ymmärrys toiseen ihmiseen ja toisen ihmisen tarpeisiin on tärkeä osata tai ainakin havaita. Asioihin pitää tarttua yhdessä, kodin työt ovat yhteisiä, niiden ei tarvitse aina tuntua työltä tai siivoamiselta, liinavaatteiden vaihdon yhteydessä on sallittua pitää ilakointi hetki puhtaiden lakanoiden päällä ja jatkaa wc;n siivoamista hieman myöhemmin. On tärkeä olla iloinen ja vapautunut, ne luo kodin hengen ja saa kodin tuntumaan rakkaalle. On tärkeä paneutua suunnittelemaan tulevaisuuden suunnitelmia, niissä täytyy olla yhteinen toive ja leima. Viikonlopuissa täytyisi olla aktiviteettejä, mutta ei liiaksi. Tärkeintä olisi pysähtyä keskustelemaan saunanlauteille askarruttavista asioista ja ilmaista yhteinen kiinnostus niitä kohtaan, saunasta ei poistuta eri aikaan, vaan miehen kuuluu pestä naisen selkä, ja toisinpäin, Viikonloppuisi tehdään ne asiat jotka arkipäivisin jäävät vähemmälle huomiolle, ja jotka luovat yhteishenkeä ja pitävät rakkauden täyteläisenä. Kohta saapuu joulu ja rauhallinen jouluviikko, ne on osattu jo vuosisatoja tehdä rauhan ja rakkauden tyyssijaksi, silloin sydämessä tuntuva rauha ja jouluun kuuluvat kivat asiat, saavat tuntemaan ja toimimaan rakastaan kohtaan herkän lempeästi. Rakastavaiset antavat toisilleen jouluna lahjan ehkä siihen on saatu piiloitettua se hyvä minkä toiselle tahtoo ja minkä sydämestään toivoo.
      https://youtu.be/2XDmsFt1fsc

      • Anonyymi

        Kenen miehestä nyt unelmoit?


    • Anonyymi

      Antaisin sulle rahaa ja turvaa. Sinä antaisit itseäsi tarpeeksi usein.

      • Anonyymi

        Minä en rahojasi tarvii

        Henkistä kyl

        Rakkautta kyl


    • Anonyymi

      Itsekin näin hänet viime viikolla pitkästä aikaa ja mietin taas, millaista olisi olla taas aivan sekaisin ja rakastunut, mutta tällä kertaa ihan luvan kanssa. Tukea, hellyyttä ja huolenpitoa molemmin puolin, yhteisiä ja omia harrastuksia, sekä hänen naisen jumalaisen ihana hymy ja jutut, joista saisi nauttia niin paljon kuin tahtoo. Taas meinaa kyllä mopo keulia näissä unelmissa.

    • Anonyymi

      Vaikka täällä on monia raapustelijoita, niin jotenkin kolahtaa tämä. Niinhän se on vaikeaa. Voisin vaan ottaa sinut tiukkaan halaukseen pitkäksi aikaa. Kuunnella sun juttuja. Höpistä hölmöjä. Heh. Eipä mulla oikein muuta tarjottavaa olekaan. Syli mihin käpertyä.

      Toisaalta eipä sillä ole väliä mitä minä tahdon. Koska, kuten sanoit. Tilanne on vaikea. Kiitos kuitenkin sinulle (hänelle). Olet saanut tuntemaan itseni paremmaksi ihmiseksi. Olet upea ja hieno ihminen.

      Anonyymiin eetteriin voi sentään ajatuksia purkaa.

      Mukavaa loppuviikkoa aloittajalle ja muillekin.

      • Anonyymi

        Tiedätkö, mä taidan tunnistaa sut 🤗 En kirjoittanut aloitusta, mutta jo siitä tulit mieleeni ja mitä meidän välillämme on. Tämä mitä välillämme on, on kaunista juuri näin. Palat ovat kohdallaan. En odota enempää kuin mistä olemme sopineet. Kanssasi kaikki on niin selkeää ja helppoa. Olen tukenasi ja lähelläsi kun kaipaat 😊
        Koen syvää kunnioitusta ja arvostusta sinua kohtaan. Herkkyytesi ja älykkyytesi saa mut sulamaan.
        Ollaan toisillemme kuin sulaa vahaa ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö, mä taidan tunnistaa sut 🤗 En kirjoittanut aloitusta, mutta jo siitä tulit mieleeni ja mitä meidän välillämme on. Tämä mitä välillämme on, on kaunista juuri näin. Palat ovat kohdallaan. En odota enempää kuin mistä olemme sopineet. Kanssasi kaikki on niin selkeää ja helppoa. Olen tukenasi ja lähelläsi kun kaipaat 😊
        Koen syvää kunnioitusta ja arvostusta sinua kohtaan. Herkkyytesi ja älykkyytesi saa mut sulamaan.
        Ollaan toisillemme kuin sulaa vahaa ❤️

        Siinähän se ongelma taitaa olla. Kumpikaan ei odota enempää kuin mitä sovittu on. Vaikka itse toivoisinkin jotain enemmän. Nykytilanteessa se vain on mahdotonta. Tiedän että siipeni palaa ajan myötä, mutta se on pieni hinta, jos avullani hän voi vielä lentää. Eikä siinä mitään. Onhan ne palaneet ennenkin, kuten kaikki muukin minussa. Taidan olla enää vain hiiltynyt klapi. 😄

        Toisaalta, jos tunnistit. Vaikkakin vahvasti epäilen sitä. Niin kerro vaikka sukupuoleni ja kaupunki. Tai missä tavattiin ensimmäisen kerran. Tai missä maisemissa löntysteltiin viimeksi. Noh, jokatapauksessa. Kivasti kirjoitit hänestä kaipuusi kohteesta. Valitettavasti en niitä voi omia. Mutta hyvää yötä ja viikonloppua voinen toivottaa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se ongelma taitaa olla. Kumpikaan ei odota enempää kuin mitä sovittu on. Vaikka itse toivoisinkin jotain enemmän. Nykytilanteessa se vain on mahdotonta. Tiedän että siipeni palaa ajan myötä, mutta se on pieni hinta, jos avullani hän voi vielä lentää. Eikä siinä mitään. Onhan ne palaneet ennenkin, kuten kaikki muukin minussa. Taidan olla enää vain hiiltynyt klapi. 😄

        Toisaalta, jos tunnistit. Vaikkakin vahvasti epäilen sitä. Niin kerro vaikka sukupuoleni ja kaupunki. Tai missä tavattiin ensimmäisen kerran. Tai missä maisemissa löntysteltiin viimeksi. Noh, jokatapauksessa. Kivasti kirjoitit hänestä kaipuusi kohteesta. Valitettavasti en niitä voi omia. Mutta hyvää yötä ja viikonloppua voinen toivottaa kuitenkin.

        Pakkasessa hyytävässä viimassa jäisen järven äärellä. Sivusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkasessa hyytävässä viimassa jäisen järven äärellä. Sivusta..

        Eipä ollut tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se ongelma taitaa olla. Kumpikaan ei odota enempää kuin mitä sovittu on. Vaikka itse toivoisinkin jotain enemmän. Nykytilanteessa se vain on mahdotonta. Tiedän että siipeni palaa ajan myötä, mutta se on pieni hinta, jos avullani hän voi vielä lentää. Eikä siinä mitään. Onhan ne palaneet ennenkin, kuten kaikki muukin minussa. Taidan olla enää vain hiiltynyt klapi. 😄

        Toisaalta, jos tunnistit. Vaikkakin vahvasti epäilen sitä. Niin kerro vaikka sukupuoleni ja kaupunki. Tai missä tavattiin ensimmäisen kerran. Tai missä maisemissa löntysteltiin viimeksi. Noh, jokatapauksessa. Kivasti kirjoitit hänestä kaipuusi kohteesta. Valitettavasti en niitä voi omia. Mutta hyvää yötä ja viikonloppua voinen toivottaa kuitenkin.

        Viimeksi, kun löntysteltiin ihastelin sitä maalaismaisemaa, joka kuitenkin niin lähellä keskustan hulinoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi, kun löntysteltiin ihastelin sitä maalaismaisemaa, joka kuitenkin niin lähellä keskustan hulinoita

        Close enough. Oltiin ennen työkavereita. Jos nyt hän tunnistaa oikeasti. Niin siinä onkin kysymys, että mitäs tästä eteenpäin. Täällä voi spekuloida kaikenlaista, mutta tosielämässä en voi oikein mitään tehdä asian muuttamiseksi. Koska moraalinen kompassi ei liiku vaikka sitä kuinka haluaisikin siirtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Close enough. Oltiin ennen työkavereita. Jos nyt hän tunnistaa oikeasti. Niin siinä onkin kysymys, että mitäs tästä eteenpäin. Täällä voi spekuloida kaikenlaista, mutta tosielämässä en voi oikein mitään tehdä asian muuttamiseksi. Koska moraalinen kompassi ei liiku vaikka sitä kuinka haluaisikin siirtää.

        Tarkoittaa sitä että et pidä hänestä riittävästi. Paljon elämää takana ja huomannut että ne suhteet jotka ovat jollain tavalla epäsovinnaiset ovat juuri niitä jotka kestää joita muut ei voi rikkoa. En sano että riko moraalia ja omia sääntöjä mutta kannatan kuitenkin harkita että et tuomitse kaikkea liian jyrkästi. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoittaa sitä että et pidä hänestä riittävästi. Paljon elämää takana ja huomannut että ne suhteet jotka ovat jollain tavalla epäsovinnaiset ovat juuri niitä jotka kestää joita muut ei voi rikkoa. En sano että riko moraalia ja omia sääntöjä mutta kannatan kuitenkin harkita että et tuomitse kaikkea liian jyrkästi. Sivusta.

        Pidän hänestä kyllä. Mutta moraali ei anna koskea varattuihin. Siinähän se ongelman juuri onkin. Joten parempi vain haudata tunteet ja ajatukset.


    • Anonyymi

      Itse antaisin miehenä naiselle paljon hellyyttä ja huolenpitoa.
      Epäilen vain että nainen ei antaisi kovinkaan paljon takaisin.

      Tavannut liikaa ottajia kuin antajia, ellei seksiä lasketa.

      Ja seksi ei riitä mihinkään.

      • Anonyymi

        Sellaista kun rakastaa alku saattaa olla vaikeaa kunnes voi luottaa siihen että olet kuka sanot olevasi. Sen jälkeen saat kaiken luottamuksen, kunnioituksen ja arvostuksen mikä häneltä on puuttunut koko elämänsä aikana. Ollessasi epävarma tai tietäessäsi ettet haluaa lihaa enempää anna olla ja jatka matkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista kun rakastaa alku saattaa olla vaikeaa kunnes voi luottaa siihen että olet kuka sanot olevasi. Sen jälkeen saat kaiken luottamuksen, kunnioituksen ja arvostuksen mikä häneltä on puuttunut koko elämänsä aikana. Ollessasi epävarma tai tietäessäsi ettet haluaa lihaa enempää anna olla ja jatka matkaa.

        Lihakauppiasko olet, hmm.tsidampa tiepää kuka olet. Pannaanko pakettiin vai syötkö kotona.😂


    • Anonyymi

      Nuorilla on helppoa aloittaa suhde Ne tapaa ja menee sänkyyn ja ja täts it,siitä joko lähtee suhde tai ei.Turhia miettimättä.

    • Anonyymi

      minä olen jo yhdelle lupautunut, samalta alalta tai sinne päin. niin tuli rauha. Ja asiat menossa hyvään suuntaan, rehellisesti eikä edelleenkään ole muita mukana tai muilta viety. eroon riittää yhden toive ja tämä on ensimmäinen johon minulla on henkinen side. en sitä joskus ymmärtänyt ja estää hänen ja muiden mielipahaa ja "hakkauksia". hän ei ole hakannut mutta on rauhaton niin se monella menee, aina erot jos se on syvällä itsessä ei oo mahdollisia. ja saan itse samalla niin sanottua suojaa ja vähän ajan mukaan joutuu joustamaankin.

    • Anonyymi

      Mä en anna itsestäni parisuhteessa yhtään mitään jos koen etten toiseltakaan saa vähintään sitä mitä kaipaan kui estää suunnittelematon raskaus mulle helppoa muut miehet tarvii siihen vähintään kortsua miksi koska useimmiten naiseen joka sanoo että hänellä on ehkäisy kunnossa ei voi luottaa arviolta yhteen sadasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      28
      2865
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1878
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1379
    4. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1219
    5. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      94
      1205
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1157
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      919
    8. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      56
      900
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      847
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      804
    Aihe