Mietin vain sua

Anonyymi-ap

Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näytetäänki pariskunnalta vaikka ei olla. Jutuista voisi välillä luulla muuta.

18

1380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana viesti! Oikeanlaisen kemian kahden olennon välillä aistii sivustakin… Se on maagista ja hyvää…

      • Anonyymi

        Olet kaikki , mitä ymmärrän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaikki , mitä ymmärrän

        be my lover


    • Anonyymi

      Kemiaa on

      • Anonyymi

        Todella paljon. Kukaan muu ei ole koskaan saanut tuntemaan näin voimakkaasti. Tuntuu samalla niin oikealta ja väärältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella paljon. Kukaan muu ei ole koskaan saanut tuntemaan näin voimakkaasti. Tuntuu samalla niin oikealta ja väärältä.

        Erästä itseäni vanhempaa hyvävartaloista naista ajattelen, on kuumottavana mielessä. Kun vaan odotus päättyisi siihen yhteiseen nautintoon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erästä itseäni vanhempaa hyvävartaloista naista ajattelen, on kuumottavana mielessä. Kun vaan odotus päättyisi siihen yhteiseen nautintoon...

        Missäpäin tätä nautintoa on tarjolla?


    • Anonyymi

      Oletko nainen vai mies?

      • Anonyymi

        Nainen ja menee miehelle


      • Anonyymi

        Gumbi se gubbe o?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gumbi se gubbe o?

        Gubbe esittelee itsensä naiseksi jälleen jollekin romantiikan narsistisen lähteen janoiselle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen ja menee miehelle

        Mies ja menee naiselle


    • Anonyymi

      Voi kai se ollakkin niin.

      ........ .......

    • Anonyymi

      Olethan sinä saman kokoinen kun sen mies on.Se vaan on se köyhä mies,sinä vakaatulonen.
      Sinä olet se kuka määrää, se toinen on se tohvelisankari.
      Sinä olet se ketä muutkin naiset haluaa se toinen on pelkkä tapetti.
      Viimeksi mainitsemani asia onkin tälle sun naiselle se epävarmuustekijä.Vaikka hän olisikin kaunis tai nätti,aina voi joku vieläkin kauniimpi sinut viedä.Hän onkin siksi yhdessä sen toisen kanssa.

      • Anonyymi

        Mulle ei sovi tänään,musik.maija vilkkumaa


      • Anonyymi

        Kumman perään sä noista miehistä mahdat olla?
        Vaiko sitten sen naisen perään?


    • Anonyymi

      Arka mies ei saa koskaan kaunista naista, tiesittekö sitä? Oma vaimoni oli erittäin kaunis, ja nyt työpaikallani on vastaava vapaa kaunotar. Kilpakosijoita pyörii hänen ympärillään, mutta olen rauhallinen. Otan hänet, vähempi ei riitä. Pelimiehet osaa nämä hommat, ja raha kiihottaa naista eniten. Niin se vain menee. Olehan valmiina S.P.

      • Anonyymi

        lukijalta koment. höpö höpö sun rahajutut naisia halvennetaan juuri sinun tyylillä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      28
      2865
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      92
      1878
    3. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1379
    4. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1219
    5. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      94
      1205
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1157
    7. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      919
    8. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      56
      900
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      31
      847
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      804
    Aihe