VAALIT TULLOO 2025, LÄHIÖTUPPAA KAATAVAT NURIN VAALEIS !

Anonyymi-ap

TYÖ ISOTKIHOT HERRA JA ROUVAT KUHMON KAUPUNKI HALLITUKSES. TYÖ ETTÄ VÄLITÄ KÖYHIMIST KUNTALAISISTAA MITTÄÄ. LÄHIÖTUPA LOPPUU TAHKOHALLILLAKKII LOPPUU. MUKA MEITÄ KÖYHII AUTTOO SITTEN ?!!? EI KUKKAA !!

KAUPUNKI JOHTAJA PUHHUU MIT PUHHUU KUHMOLAISES SITTEN PERRUU PUHHEITTAAN. KOSKA HÄÄ OO KÄSKETTY PUHHUU MITÄ ISOKIHOT SANNOO. KAUPUNKI HALLITUKSEN ISOKIHO ROUVAT JA YKS HERRA ISOISO KIHO NE HALLUU LYKÄTÄ LÄHIÖTUPPAA NURIN !!!! TÄLLEHÄ ISOKIHOT RIKKAAT KAUPUNKIHALLITUKSES HYÖ TOIVOO ET EI MENETTÄIS KAUPUNKIHALLITUKSEN ÄÄNII ENS KEVÄT VAALEISSA. SIKS HEITIN PITTÄÄ VAAN SAAHA PELOISSAA LÄHIÖTUPPAA SELITETTYY ETTEI EI JOUTUIS KANTAA POLLIITS VASTUUS ENS KEVÄT VAALEIS. ISOKIHOT HERRA JA ROUVA, RENKINÄ KAUPUNKI JOHTAJA NIITTEEN ASIALLE JUOKSEE.

KEVÄT VAALEISS EI SAA MEITIN ÄÄNII KUKKAAN, JOKA KÖYHII POLKII. AMMATTISOSSUKI SANNOO ET PITÄÄ OLLA MEILLE TUPA.

MONTA KÖYHÄÄ ON!! HÄPIÄ TEILLE KIHOT !!

22

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä sentään ystävä hyvä julista ideologiaasi noin suurin kirjasimin. Aivan silmiini sattuu, kun luen tekstiäsi. Kuitenkin sanoo meille Sana :"Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa. Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa. Minä olin koditon, ja te otitte minut luoksenne. Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te kävitte minua katsomassa." (Matteus 25:35-36).

• Anonyymi

Oma moka jos on mennyt takailemaan vajari sukulaisen lainoja ja pökäle on osunut tunteella tuulettimeen. Teet mitä teet niin aina jää yhteiskunnan määrittelemä suojaosa korvauksista🤣 Korkki kiinni ja Transun kanssa hommiin vaikka Norjaan...

• Anonyymi

Eiköhän tässä pärjäillä!!

• Anonyymi

Ilman ruokaa voi olla hieman vaikea pärjäillä. Toimiikohan Nälkäänäkevien yhdistys ry Kuhmossa, voisi olla tarpeen. Onhan täällä valtakunnansalikin yms.

• Anonyymi

miettiä voi, kun vuokralaisten ahdinko kasvaa .. aika kurjaa monilla näinä aikoina, jos ei saa riittävästi asumistukee, saako sitten aina riiittävästi ruokaa kun kaikki raha menee seiniin ...voi mennä tupakkiin myös, vaikea lopettaa joillekin..

• Anonyymi

Joutuu kiljua juomaan kun varat ei riitä kunnon aineisiin!

• Anonyymi

Siinähän sitä tuli palautetta👍

• Anonyymi

Ei ole Kuhmossa köyhiä vaan patalaiskoja, joita ylipalvellaan ja höösätään. Siihen menee rahat ja varat. Kuhmosta ei pidä tehdä punaista kaupunkia, painakaa se mieliinne Kettunen ja Polovinen! Teihin on laitettu tulevaisuus, jos ymmärrätte.

• Anonyymi

Polvinenhan on herra- ja onnistujavihassaan samalla tasolla kuin korpikommunistit. Valeoikeistolainen koko mies.

• Anonyymi

Nälkä lähtee syömällä ja jano juomalla, raha työtä tekemällä.

• Anonyymi

Nälkä lähtee syömällä ja akkajuomalla

• Anonyymi

Ja himot naemalla

• Anonyymi

No lähiötupa ja sen ylläpito tuskin kaataa kuhmoa erittäin itsekäs teko vähä osaisia vastaan jos se lopetetaan

• Anonyymi

Ei köyhyys ole rikos

• Anonyymi

Köyhyys on oma valinta

• Anonyymi

Sen siitä saa kun äänestää persua. Ne katteuksissaan lopettaa muilta kaeken

• Anonyymi

Työttömät töihin, ei teitä kukaan lähiötuvalta tule töihin hakemaan.

• Anonyymi

Ei taija olla montaakaan työkykyistä ja taitoista Kuhmossa työttömänä.

Enemmän on noita persuja joista ei ole mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taija olla montaakaan työkykyistä ja taitoista Kuhmossa työttömänä.

Enemmän on noita persuja joista ei ole mihinkään.

Kyllä siipiveikot luusereita löytyy, mennään siitä missä aita on matalin.

• Anonyymi

Tupa kiinni vaan!

• Anonyymi

Voe pahoton maikka!

• Anonyymi

Jaxu haleja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe