oon viel 14 mut mietin et riittääko mulla ens vuonna pituus mihinkää muuhu ku mankii tai pv ku oon nyt 158 ja kasvan aika hitaasti. Kuinka pitkä pitää olla et voi ajaa esim jollai riejul tai derbil? Enkä haluis mitää mankii tai peeveetä.
Kuinka pitä pitää olla että pystyy ajamaan mopolla
9
110
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä kuinka pitkä pitää olla,
Gaston Rahier oli 1,64m pitkä.
Voitto kolme motocrossin maailmanmestaruutta ja Pariisi Dakarin kaksi kertaa. - Anonyymi
Vaimo on 156cm, ja silti ajoi sujuvasti Vespalla 70-luvulla, ilman korttiakin. Ei se pituudesta ole kiinni, vasn halusta ajella.
Nyt ollaan jo eläkkeellä ja tulevasti nelipyöräisellä autolla liikkeellä. Yhä yhdessä, lapset ja heidän lapset jo maailmalla.- Anonyymi
Onko Vespa tallessa vielä? Mutta hyvä, että olet saanut vaimon pidettyä tallessa!! Kaksipyöräisten lisäksi vaimot on ihan parhautta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Vespa tallessa vielä? Mutta hyvä, että olet saanut vaimon pidettyä tallessa!! Kaksipyöräisten lisäksi vaimot on ihan parhautta!!
Valitettavasti nuorena ei ollut niin paljon varaa, että olisi pystynyt Vespan pitämään, kun tuli autolle tarvetta. Vespan myin vaihdossa, vaimon pidin.
- Anonyymi
Jotain 185 cm vähintään oltava että ylettyy jalat maahan eikä kaadu kun pysähtyy.
- Anonyymi
Koolla ei ole väliä, kunhan pysyy kahdella pyörällä.🤹
- Anonyymi
Jos kävellessä ylettyy jalat maahan, niin on sopivan pituinen.
- Anonyymi
Kyllä ne väittää toisella palstalla että koolla on väliä.
- Anonyymi
K on vanha Neuvostoliittolainen moottoripyörä. Ihan väljiä ne oli jo tehtaalta tullessa. Samanlainen romu kuin Ural tai Dnepr.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362899Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31741- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2751331Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621114Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341083- 701033
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis1271000- 63932
- 41877