Sillä lähtee viututus joka ikinä kerra kun sitä juo
https://youtu.be/6oMA47mWLBw
Viini on Jumalan lahja ihmiselle
14
189
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta se altistaa väkivallan käytölle kun alkoholia vitutukseen juo. Tutkittu fakta.
- Anonyymi
Ei kaikilla. Siitä asti kun pääsin eläkkeelle 63-vuotiaana olen siitä hetkestä juonut viiniä 90% ajasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikilla. Siitä asti kun pääsin eläkkeelle 63-vuotiaana olen siitä hetkestä juonut viiniä 90% ajasta
Väität siis kaikkien tutkimusten olevan vääriä? Alkoholisti kerroit juuri olevasi ja se kyllä selittää järjettömyytesi. Toki kun yksin juo niin ei sitä silloin keneenkään kiinni käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10% aineissa vai samaan aikaan niitä viinin kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
10% aineissa vai samaan aikaan niitä viinin kanssa?
Selvinpäin olen 10% ollut eläkkeestänu lasten lasteb kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvinpäin olen 10% ollut eläkkeestänu lasten lasteb kanssa
Onneksi olet kertonut itsestäsi sen verta paljon että sitä voi lasun tehdä, kunhan vielä tietäisi koska lapsenlapset ovat luonasi.
LASTEN KANSSA OLLAAN 100% SELVINPÄIN EIKÄ VAIN 10%! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität siis kaikkien tutkimusten olevan vääriä? Alkoholisti kerroit juuri olevasi ja se kyllä selittää järjettömyytesi. Toki kun yksin juo niin ei sitä silloin keneenkään kiinni käy.
Mnä kehkään kiini käy ku miesnin kuollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi olet kertonut itsestäsi sen verta paljon että sitä voi lasun tehdä, kunhan vielä tietäisi koska lapsenlapset ovat luonasi.
LASTEN KANSSA OLLAAN 100% SELVINPÄIN EIKÄ VAIN 10%!Sis minä olen selvinpäin ajastani 10% jotka vietän lasten lapsten kanssa selvinpäin. Lopur ajasta juon yksin viiniä tai Einossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LASTEN KANSSA OLLAAN 100% SELVINPÄIN EIKÄ VAIN 10%!No snoppa minun nimeni!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sis minä olen selvinpäin ajastani 10% jotka vietän lasten lapsten kanssa selvinpäin. Lopur ajasta juon yksin viiniä tai Einossa
Ei ole mahdollista tämä, jos 90% ajasta olet humalassa tai aineissa, se 10% ajasta ei todellakaan ole selvänä oloa. Päihderiippuvaisilla on vain omituisia perusteluita ja lasua pitäisi tehdä, jos lapsia luonasi on. Ja ei täällä saa alkkisten nimiä julkaista, ellei ole julkkis tmv.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mnä kehkään kiini käy ku miesnin kuollut
MITÄ? Tapoit miehesi ja tunnustat sen julkisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄ? Tapoit miehesi ja tunnustat sen julkisesti?
Kannattaa kysellä sitten kun on se 10% ajasta menossa
- Anonyymi
kilju on hyvää ja halpaa
- Anonyymi
Jos tekee perinteistä appelsiinimehu kiljua ei tartte laittaa hiivaa.
- Anonyymi
Onko näin
- Anonyymi
Onko tämä Vappu Pimiä tykky kun on joka paikassa naamoineen.
Kuulemma tuottaa oikein viiniä Vappu orgnic red Kurosen kanssa.
Eettisyys on arveluttvaa, työolot, palka alipalkkoja ja onko laatu kunnollista.
Hänkin pyrkii joka ohjelmiin ja joka paikassa räkättämässä ja sitten vielä ahnehtii kaiken.
Ahne, kirjoittaa kirjoja, viiniä titraa, leipoo juontaa ja koska hän ehtii olla lastensa kanssa.
Olisi kotona kun mies on miljonääri.
Eikö Mtvkin 3 jo huomaa mikä tyrkky hän on ja joka kanavalla aina sama naama eipä kiinnosta. Miten voi olla aina samat naamat etenkin kolmosella.
Mikä sisäsiittoisuus siellä on. Pimiä kuulemma tekee oman firman kautta ja laskuttaa isoja rahoja. Miksi Mtv3 ei käytä omia juontajia tai Tuija Pehkonen olisi neutraali kasvo juontamaan. - Anonyymi
Asiaa tutkittua niin on ihan tosi että Jumala on yksi. Häneltä saa ikäänkun kaupanpäälle kaiken sitten. Aivan rahatta.
- Anonyymi
Kun on Jumala niin muuta ei tarvita ✝️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987