Torvalds raivostui venäläisille trolleille

Anonyymi-ap

https://www.mikrobitti.fi/uutiset/linus-torvalds-raivostui-syytoksista-olen-suomalainen-luulitteko-minun-kannattavan-venajan-aggressiota/3283c825-99d9-499b-8360-2843e290a06d

"Linux-sähköpostilistalla laajalti epäiltiin päätöksen taustalla olevan juurikin henkilöiden Venäjä-kytkökset. Monen muun maan tavoin Yhdysvallat on määrännyt tiukat sanktiot Venäjää vastaan käynnissä olevan Ukrainan kriisin takia.

Torvalds otti keskusteluun kantaa omalaatuisella otteellaan.

Hänen mukaansa liikkeellä on paljon ”venäläisiä trolleja”, joiden vyöryllä päätökseen on ilmeisesti pyritty vaikuttamaan.

”Jos et ole kuullut Venäjän pakotteista, sinun kannattaisi yrittää lukea uutisia jonain päivänä. Ja näillä ”uutisilla” en tarkoita Venäjän valtion sponsoroimaa roskapostia”, Torvalds laukoo. "

Täälläkin palstalla on joku Venäjän puolesta päätään aukova trolli, joka puoltaa myös Linuxia. Täytyy kuitenkin muistaa, että edes itse Torvalds ei ole millään tavalla Venäjä-mielinen.

10

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjän trollit ovat kovin raivostuttavia.

• Anonyymi

Oletkos ihan varma että se päänaukoja, eli venäjämielinen trolli edes on mikään linuxisti??
      Minä olen linuxisti enkä todellakaan kannata venäjää! En edes viitsi kirjoittaa sen maan nimeä isolla alkukirjaimella koska se ei sitä ansaitse!

• Anonyymi

Taas pukkaa Venäjän trollia.

• Anonyymi

Niin missä pukkaa venäjän trollia? En ole tässä ketjussa ainakaan nähnyt yhtäkään venäjän trollia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin missä pukkaa venäjän trollia? En ole tässä ketjussa ainakaan nähnyt yhtäkään venäjän trollia.

Monissa muissa ketjuissa pukkaa tällä palstalla. Itse asiassa suunnilleen kaikilla Suomi24:n tietotekniikka-aiheisilla palstoilla. Eiköhän se hyypiö tännekin lopulta tiensä löydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monissa muissa ketjuissa pukkaa tällä palstalla. Itse asiassa suunnilleen kaikilla Suomi24:n tietotekniikka-aiheisilla palstoilla. Eiköhän se hyypiö tännekin lopulta tiensä löydä.

Kumma kun ei vieläkään ole löytänyt. Lieneekö tämä niin kiusallinen aihe, että pitää mieluummin yrittää vaieta hiljaiseksi.

• Anonyymi

Kunnia Ukrainalle ja vapaus Venäjälle!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Linuksen hyväuskoisuus & sinisilmäisyys todentui. Russakka puukotti selkään hetikun sai mahdollisuuden.
      Sellaista on toiminta roistojen kanssa.
      Toivottavasti lammas ottaa opikseen !

Android- järjestelmän laskunmaksua kannattaa välttää.

• Anonyymi

Venäläisiä trolleja riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      9113
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6900
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6645
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5661
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5373
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3581
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3405
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3202
    9. Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä

Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko
      Perhe
      56
      3079
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2972
    Aihe