https://www.mikrobitti.fi/uutiset/linus-torvalds-raivostui-syytoksista-olen-suomalainen-luulitteko-minun-kannattavan-venajan-aggressiota/3283c825-99d9-499b-8360-2843e290a06d
"Linux-sähköpostilistalla laajalti epäiltiin päätöksen taustalla olevan juurikin henkilöiden Venäjä-kytkökset. Monen muun maan tavoin Yhdysvallat on määrännyt tiukat sanktiot Venäjää vastaan käynnissä olevan Ukrainan kriisin takia.
Torvalds otti keskusteluun kantaa omalaatuisella otteellaan.
Hänen mukaansa liikkeellä on paljon ”venäläisiä trolleja”, joiden vyöryllä päätökseen on ilmeisesti pyritty vaikuttamaan.
”Jos et ole kuullut Venäjän pakotteista, sinun kannattaisi yrittää lukea uutisia jonain päivänä. Ja näillä ”uutisilla” en tarkoita Venäjän valtion sponsoroimaa roskapostia”, Torvalds laukoo. "
Täälläkin palstalla on joku Venäjän puolesta päätään aukova trolli, joka puoltaa myös Linuxia. Täytyy kuitenkin muistaa, että edes itse Torvalds ei ole millään tavalla Venäjä-mielinen.
Torvalds raivostui venäläisille trolleille
10
198
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjän trollit ovat kovin raivostuttavia.
- Anonyymi
Oletkos ihan varma että se päänaukoja, eli venäjämielinen trolli edes on mikään linuxisti??
Minä olen linuxisti enkä todellakaan kannata venäjää! En edes viitsi kirjoittaa sen maan nimeä isolla alkukirjaimella koska se ei sitä ansaitse! - Anonyymi
Taas pukkaa Venäjän trollia.
- Anonyymi
Niin missä pukkaa venäjän trollia? En ole tässä ketjussa ainakaan nähnyt yhtäkään venäjän trollia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin missä pukkaa venäjän trollia? En ole tässä ketjussa ainakaan nähnyt yhtäkään venäjän trollia.
Monissa muissa ketjuissa pukkaa tällä palstalla. Itse asiassa suunnilleen kaikilla Suomi24:n tietotekniikka-aiheisilla palstoilla. Eiköhän se hyypiö tännekin lopulta tiensä löydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monissa muissa ketjuissa pukkaa tällä palstalla. Itse asiassa suunnilleen kaikilla Suomi24:n tietotekniikka-aiheisilla palstoilla. Eiköhän se hyypiö tännekin lopulta tiensä löydä.
Kumma kun ei vieläkään ole löytänyt. Lieneekö tämä niin kiusallinen aihe, että pitää mieluummin yrittää vaieta hiljaiseksi.
- Anonyymi
Kunnia Ukrainalle ja vapaus Venäjälle!
- Anonyymi
https://stallmansupport.org/letter-from-bomb-shelter-ukraine.html
Samoin Stallman toi vuonna 2022 julki ukrainalaisen FOSS-aktivisti Bohdan Kovalchukin avunpyynnön Ukrainalle taistelussa Putinin fasismia vastaan. - Anonyymi
Linuksen hyväuskoisuus & sinisilmäisyys todentui. Russakka puukotti selkään hetikun sai mahdollisuuden.
Sellaista on toiminta roistojen kanssa.
Toivottavasti lammas ottaa opikseen !
Android- järjestelmän laskunmaksua kannattaa välttää. - Anonyymi
Venäläisiä trolleja riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492879Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja352671- 572551
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971955- 981872
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241826Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501361Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091227- 281211